Reklama

Link4: Ponad 380 tys. zł premii w programie Kasa Wraca
czwartek, 17 maja 2018 08:48

Przez pierwszy rok funkcjonowania programu Link4 Kasa Wraca* telematyczni kierowcy wygenerowali w sumie ponad 380 tys. zł premii. Rekordzista ma na swoim profilu nagrodę o wartości prawie 1,2 tys. zł.

Pod koniec kwietnia br. minął rok od uruchomienia programu Kasa Wraca, w którym kierowcy ubezpieczeni w Link4 mogą zdobywać premie finansowe za bezpieczny styl jazdy. Korzystając z modułu Kasa Wraca w nawigacji NaviExpert – partnera projektu, użytkownicy otrzymują na bieżąco informacje o stylu jazdy, przepisowości i generowanych nagrodach. Po zamknięciu pierwszych okresów rozliczeniowych 94% ubezpieczonych zdecydowało się kontynuować swój udział w programie.

- Wysoki udział odnowień wśród klientów telematycznych potwierdza, że mają oni pozytywne doświadczenia w programie. Naszym nadrzędnym celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, ale bardzo dużą uwagę przykładamy także do budowania regularnych relacji z naszymi klientami, dla których kontakt z ubezpieczycielem powinien być łatwy i intuicyjny – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.



W ciągu roku do programu Kasa Wraca przekonało się 15 tys. klientów ubezpieczyciela, którzy regularnie jeżdżą z włączoną aplikacją. W dużym stopniu to mężczyźni w wieku 33-45 lat, którzy poruszają się po polskich drogach ok. 9-letnimi samochodami, w wielu przypadkach niemieckich marek. Użytkownicy programu jeżdżą najczęściej po obszarach miejskich: Warszawie, Poznaniu i aglomeracji śląskiej. Zazwyczaj swoją polisę opłacają bezgotówkowo.

Od 16 maja wszyscy zainteresowani programem Kasa Wraca mogą na stronie internetowej ubezpieczyciela śledzić wysokość nagród, które codziennie są generowane przez telematycznych kierowców. Dotychczas użytkownicy promocji zgromadzili ponad 380 tys. zł nagród, a rekordzista wygenerował na swoim profilu 1185 zł. Użytkownicy pokonali już 22 mln km.

Nowe technologie mają sens, jeśli spełniają oczekiwania ich odbiorców. Dlatego od początku założyliśmy, że musimy pozostać otwarci na opinie klientów o programie i wsłuchiwać się w ich sugestie. Dzięki temu mamy dziś produkt dobrze dopasowany do jego użytkowników i który odpowiada na ich potrzeby – dodaje Agnieszka Wrońska.

I właśnie ze względu na opinie klientów na początku kwietnia 2018 r. zmianie uległy warunki promocji. Doprecyzowany został m.in. podział udziału wartości nagrody wynikający z kategorii „Płynna” i „Przepisowa” jazda (50%) oraz kategorii „Profil Klienta” (50%). Nowy algorytm płynniej także przechodzi pomiędzy profilami kierowców.

***

*http://www.gu.com.pl/...
(AM, źródło: Link4, gu.com.pl)

 

UFG: Jarosław Matusiewicz nowym przewodniczącym Rady Funduszu

21 września Paweł Bisek, dotychczasowy przewodniczący Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, zrezygnował z pełnienia tej funkcji. Jego...


czytaj dalej

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Lloyd’s: Powrót do zysków

W I połowie 2018 r. Lloyd’s odnotował powrót do osiągania zysków, pożądany po wielkich stratach poniesionych w ub.r. Zysk przed opodatkowaniem w I...


czytaj dalej

RIAD: Przyszedł czas na legaltech

W dniach 4–5 października 2018 r. w Bratysławie odbędzie się kongres RIAD Międzynarodowego Stowarzyszenia Ubezpieczycieli Ochrony Prawnej, pod...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Wysoki poziom koncentracji na rynku komunikacyjnym

W pierwszym półroczu tego roku rynek majątkowy utrzymał silny poziom koncentracji. Pięć największych towarzystw generowało ponad 70% wartości...


czytaj dalej

Promocja ubezpieczenia PZU Start w Dorosłość

W ramach najnowszej kampanii marketingowej PZU rozpoczyna promocję polisy PZU Start w Dorosłość, która gwarantuje pieniądze dla dziecka na start w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook