Reklama

Link4: Ponad 380 tys. zł premii w programie Kasa Wraca
czwartek, 17 maja 2018 08:48

Przez pierwszy rok funkcjonowania programu Link4 Kasa Wraca* telematyczni kierowcy wygenerowali w sumie ponad 380 tys. zł premii. Rekordzista ma na swoim profilu nagrodę o wartości prawie 1,2 tys. zł.

Pod koniec kwietnia br. minął rok od uruchomienia programu Kasa Wraca, w którym kierowcy ubezpieczeni w Link4 mogą zdobywać premie finansowe za bezpieczny styl jazdy. Korzystając z modułu Kasa Wraca w nawigacji NaviExpert – partnera projektu, użytkownicy otrzymują na bieżąco informacje o stylu jazdy, przepisowości i generowanych nagrodach. Po zamknięciu pierwszych okresów rozliczeniowych 94% ubezpieczonych zdecydowało się kontynuować swój udział w programie.

- Wysoki udział odnowień wśród klientów telematycznych potwierdza, że mają oni pozytywne doświadczenia w programie. Naszym nadrzędnym celem jest promowanie bezpieczeństwa na drogach, ale bardzo dużą uwagę przykładamy także do budowania regularnych relacji z naszymi klientami, dla których kontakt z ubezpieczycielem powinien być łatwy i intuicyjny – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4.



W ciągu roku do programu Kasa Wraca przekonało się 15 tys. klientów ubezpieczyciela, którzy regularnie jeżdżą z włączoną aplikacją. W dużym stopniu to mężczyźni w wieku 33-45 lat, którzy poruszają się po polskich drogach ok. 9-letnimi samochodami, w wielu przypadkach niemieckich marek. Użytkownicy programu jeżdżą najczęściej po obszarach miejskich: Warszawie, Poznaniu i aglomeracji śląskiej. Zazwyczaj swoją polisę opłacają bezgotówkowo.

Od 16 maja wszyscy zainteresowani programem Kasa Wraca mogą na stronie internetowej ubezpieczyciela śledzić wysokość nagród, które codziennie są generowane przez telematycznych kierowców. Dotychczas użytkownicy promocji zgromadzili ponad 380 tys. zł nagród, a rekordzista wygenerował na swoim profilu 1185 zł. Użytkownicy pokonali już 22 mln km.

Nowe technologie mają sens, jeśli spełniają oczekiwania ich odbiorców. Dlatego od początku założyliśmy, że musimy pozostać otwarci na opinie klientów o programie i wsłuchiwać się w ich sugestie. Dzięki temu mamy dziś produkt dobrze dopasowany do jego użytkowników i który odpowiada na ich potrzeby – dodaje Agnieszka Wrońska.

I właśnie ze względu na opinie klientów na początku kwietnia 2018 r. zmianie uległy warunki promocji. Doprecyzowany został m.in. podział udziału wartości nagrody wynikający z kategorii „Płynna” i „Przepisowa” jazda (50%) oraz kategorii „Profil Klienta” (50%). Nowy algorytm płynniej także przechodzi pomiędzy profilami kierowców.

***

*http://www.gu.com.pl/...
(AM, źródło: Link4, gu.com.pl)

 

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Luksemburg stanie się przystanią dla 50 firm po brexicie

Około 50 firm zarządzania aktywami, ubezpieczycieli i innych firm finansowych wybrało Wielkie Księstwo Luksemburg na swoją siedzibę w Unii...


czytaj dalej

Brexit: Ubezpieczyciele przygotowani na każdy scenariusz

Podczas gdy w parlamencie brytyjskim trwa spór o sposób wyjścia z sytuacji, agencja ratingowa AM Best uważa, że ubezpieczyciele z siedzibą w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: „Komunikacja” na bardzo dużym plusie

Mimo wyraźnej obniżki tempa wzrostu przypisu składki w OC posiadaczy pojazdów lądowych, rentowność techniczna w segmencie komunikacyjnym uległa...


czytaj dalej

Warta: Testy sztucznej inteligencji przy przyjmowaniu zgłoszeń szkód

Warta rozpoczęła testy z klientami dotyczące przyjęcia szkód przy pomocy sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia nowego rozwiązania jest między...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook