Reklama

BrandZ: Ping An najcenniejszą ubezpieczeniową marką świata
środa, 30 maja 2018 08:29

Trzy firmy ubezpieczeniowe zostały sklasyfikowane w opublikowanym 29 maja przez WPP i Kantar Millward Brown rankingu BrandZ, obejmującym 100 najcenniejszych marek świata.

Według BrandZ najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata jest chiński Ping An. Jej wartość została wyceniona na 26,141 mld USD (+51% r/r). Firma wyprzedziła tak znane przedsiębiorstwa, jak YouTube, L’Oreal, Oracle czy Mercedes Benz. Na 79. miejscu uplasował się inny ubezpieczyciel z Państwa Środka, China Life. Wartość jego marki oszacowano na 16,429 mld USD (+19%). Z kolei 86. lokata – wyżej niż takie firmy jak eBay czy KFC – zajęła AIA, wyceniona na 15,131 mld USD (+29%).

Najcenniejszą marką rankingu BrandZ zostało Google. Jej wartość wyceniono na 302,063 mld USD (+23% r/r).
(AM, źródło: wirtualnemedia.pl)

 

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

Generali: Zarządzanie aktywami alternatywnymi

Włoska grupa Generali nabyła od Bank of America Merrill Lynch firmę zarządzania aktywami alternatywnymi CM Investment Solutions Limited (CMISL) z...


czytaj dalej

AIG: Dyrektor woli start-upa

Dyrektor ds. danych AIG, Leandro Dalle Mule, przeszedł do insurtechowego start-upa Planck Resolution na stanowisko generalnego menedżera na...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Warta zaoferuje PPK

Warta jest pierwszym ubezpieczycielem, który oficjalnie potwierdził, że zaoferuje Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Produkt przygotowany przez...


czytaj dalej

Open Life: Wzrost zysków, spadek sprzedaży

Spadek przypisu składki przy jednoczesnej poprawie wyniku technicznego i zysku netto – to najistotniejsze rezultaty uzyskane przez Open Life w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook