BrandZ: Ping An najcenniejszą ubezpieczeniową marką świata
środa, 30 maja 2018 08:29

Trzy firmy ubezpieczeniowe zostały sklasyfikowane w opublikowanym 29 maja przez WPP i Kantar Millward Brown rankingu BrandZ, obejmującym 100 najcenniejszych marek świata.

Według BrandZ najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata jest chiński Ping An. Jej wartość została wyceniona na 26,141 mld USD (+51% r/r). Firma wyprzedziła tak znane przedsiębiorstwa, jak YouTube, L’Oreal, Oracle czy Mercedes Benz. Na 79. miejscu uplasował się inny ubezpieczyciel z Państwa Środka, China Life. Wartość jego marki oszacowano na 16,429 mld USD (+19%). Z kolei 86. lokata – wyżej niż takie firmy jak eBay czy KFC – zajęła AIA, wyceniona na 15,131 mld USD (+29%).

Najcenniejszą marką rankingu BrandZ zostało Google. Jej wartość wyceniono na 302,063 mld USD (+23% r/r).
(AM, źródło: wirtualnemedia.pl)

 

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

Sompo: Ubezpieczenie ryzyk transakcyjnych w Europie

Sompo International Holdings Ltd. z siedzibą na Bermudach, wyspecjalizowany dostawca ubezpieczeń i reasekuracji majątkowej, ogłosił, że jego...


czytaj dalej

VIG: Milion euro na rozwój pięciu innowacji

Vienna Insurance Group (VIG) rozstrzygnęła wewnętrzny konkurs na innowacyjne rozwiązania cyfrowe. W ramach inicjatywy VIG Xelerate grupa wybrała...


czytaj dalej

UFG: Wzrost wpływów, spadek wartości odszkodowań i świadczeń

W ubiegłym roku spadła wartość odszkodowań i świadczeń z działalności podstawowej, wypłaconych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) –...


czytaj dalej

Generali: Modyfikacje w ofercie produktowej

22 czerwca Generali wprowadziło szereg zmian w swojej ofercie produktowej. Modyfikacje były efektem wspólnej pracy członków grupy roboczej...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook