Reklama

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE
poniedziałek, 11 czerwca 2018 08:30

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do wykrywania przestępczości ubezpieczeniowej, zarządzania ryzykiem oraz compliance.

W ramach swoich obowiązków Krzysztof Jabłoński będzie odpowiadał za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz obsługę istniejących klientów Friss.

- Stajemy w obliczu rosnącego zapotrzebowania ze strony ubezpieczycieli i innych podmiotów rynku na usługi związane z identyfikacją, monitoringiem i prewencją fraudów. Dodatkowo, zmieniające się otoczenie prawne rodzi nowe obszary, w których jesteśmy wyspecjalizowanym dostawcą rozwiązań informatycznych dla sektora. Jest dla nas ważne, abyśmy mogli lepiej rozumieć potrzeby naszych obecnych i przyszłych klientów, stąd też cieszę sie, że Krzysztof zdecydował się dołączyć do nas i wspierać swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży nasze dążenia do ekspansji w nowych kierunkach – powiedział Marc Mulder, Chief Commercial Officer Friss.

Krzysztof Jabłoński jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na kierunku Inżynieria Materiałowa oraz Inżynieria Produkcji (MBA) i dodatkowo ukończył studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej. Wcześniej pracował m.in. w KBU Protektor, TUiR Warta, ACE Europe i Van Ameyde.
(AM, źródło: Friss)

 

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

UE: Stop nieuczciwym praktykom firm technologicznych

Unijni ustawodawcy uzgodnili, że zajmą twardsze stanowisko wobec technologicznych gigantów, takich jak Google, Amazon i Apple, w nowym...


czytaj dalej

AXA: Zakup XL się opłacił

AXA spodziewa się poprawy rentowności w następnych dwóch latach, dzięki biznesowi w USA pozyskanemu wraz z zakupem XL (za 15 mld dol.), i zamierza...


czytaj dalej

Nowa strategia UNIQA w Polsce

Utrzymanie pozycji lidera na rynku ubezpieczeń mieszkalnictwa i wzrost przypisu składki brutto w tym segmencie o połowę w ciągu 5 lat oraz...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Postanowienia noworoczne brokera

Wizja rozwoju firmy w nowym roku, plany dotyczące działań w najbliższych dwunastu miesiącach, przewidywane trendy – te kwestie były inspiracją dla...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook