Reklama

Millennium: Nagroda za „Pomoc w podróży”
piątek, 15 czerwca 2018 08:41

Bank Millennium zwyciężył w konkursie Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards 2018 w kategorii Claims Management, dzięki rozwiązaniu „Pomoc w podróży” w ubezpieczeniu turystycznym dostępnym w aplikacji mobilnej banku.

Dzięki rozwiązaniu „Pomoc w podróży” w ubezpieczeniu turystycznym dostępnym w aplikacji mobilnej banku osoba ubezpieczona może błyskawicznie powiadomić o zaistniałym zdarzeniu objętym ochroną ubezpieczeniową. Skorzystanie z opcji „Pomoc w podróży” nie wymaga logowania do aplikacji mobilnej, co umożliwia szybkie wezwanie pomocy. Specjalny przycisk (widget) pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego sms-a z prośbą o oddzwonienie. W wiadomości sms podana jest lokalizacja poszkodowanego, co pozwala ubezpieczycielowi jeszcze sprawniej zorganizować pomoc. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem, dzięki czemu klient za granicą nie jest narażony na wysokie koszty transferu danych.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 12 czerwca w Paryżu. Nagrodę w imieniu banku odebrały Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej, oraz Urszula Łuszczewska kierująca wydziałem ubezpieczeń.

W ramach Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards nagradzane są najbardziej innowacyjne rozwiązania w zakresie ubezpieczeń na całym świecie. Konkurs to wspólna inicjatywa organizacji Efma, zrzeszającej 3300 instytucji finansowych z ponad 130 krajów oraz Accenture – globalnej firmy świadczącej szeroki zakres usług w zakresie strategii, doradztwa, technologii cyfrowej i operacji.
(AM, źródło: Millenium)

 

Prezes PIU członkiem Rady Konsultacyjnej ds. PPK

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) powołał Radę Konsultacyjną do spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W jej skład wszedł Jan Grzegorz...


czytaj dalej

VIG Polska: Przedłużenie mandatów członkom zarządów trzech spółek

18 i19 grudnia podczas posiedzeń rad nadzorczych trzech spółek Vienna Insurance Group w Polsce – majątkowej i życiowej Compensy oraz InterRisk –...


czytaj dalej

Insurance Europe: Wniosek KE może być wyrokiem na polisy telematyczne

Choć Insurance Europe (IE) deklaruje zadowolenie z wniosku Komisji Europejskiej (KE) dotyczącego rozporządzenia w sprawie e-prywatności, mającego...


czytaj dalej

Willis Re: Cena reasekuracji zależna od klienta

Plasowanie kontraktów reasekuracyjnych 1 stycznia 2019 r. uwidoczniło ogromną różnicę między cenami dla klientów z maksymalną ekspozycją i słabą...


czytaj dalej

UMK: Jubileusz prof. Eugeniusza Kowalewskiego

22 lutego w Collegium Iuridicum Novum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Naukowa zatytułowana „O...


czytaj dalej

MetLife: Polisy dla klientów T-Mobile

MetLife rozwija sprzedaż w kanale direct marketing. Najnowszą inicjatywą ubezpieczyciela w tym obszarze  jest nawiązanie współpracy z T-Mobile....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook