PZU wybrał aplikację dla millenialsów
piątek, 15 czerwca 2018 08:47

W ostatni weekend odbył się finał programu Future Makers Challenge. Niedzielne spotkanie było zwieńczeniem kilkutygodniowej pracy uczestników, którzy mierzyli się z wyzwaniami biznesowymi przygotowanymi m.in. przez PZU.

PZU poprosił zespoły o przygotowanie rozwiązania kierowanego do millenialsów, które wykorzystywałoby tzw. selfie i zapewniłoby zainteresowanie tej grupy odbiorców usługami ubezpieczyciela. Zwycięski zespół Boosted Minds z Opola (Julia Białowąs, Aleksandra Graniczkowska, Rafał Wyszyński) zaproponował kompleksowe rozwiązanie: stworzenie serii atrakcyjnych dla millenialsów koncertów w całej Polsce, przy czym warunkiem udziału w tych wydarzeniach byłoby pobranie aplikacji mobilnej. Aplikacja dopasowywałaby się do trybu życia młodych osób. Umożliwiałaby im m.in. określenie nawet najbardziej nietypowego przedmiotu ubezpieczenia – np. damskiej torebki na czas imprezy – oraz jego włączanie i wyłączanie nawet po kilku godzinach. Koncerty, możliwość zakupu ubezpieczenia poprzez aplikację oraz dopasowanie oferty do stylu życia i potrzeb millenialsów dawałyby szansę na odświeżenie wizerunku PZU wśród młodych ludzi i wzbudzenie wśród nich chęci korzystania z oferty ubezpieczyciela.

Inicjatorem i organizatorem programu Future Makers Challenge jest Innovatika. Sponsorami programu są: AccorHotels, PZU, SMEO.
(AM, źródło: Innovatika)

 

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk zatwierdzony na stanowisku prezesa

13 lipca Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mirosława Kisyka na stanowisko prezesa zarządu MetLife...


czytaj dalej

Coface: Patrice Luscan prezesem ICISA

Podczas Walnego Zgromadzenia ICISA (International Credit Insurance and Surety Association), zorganizowanego w 90. rocznicę powstania...


czytaj dalej

Lloyd’s: Nowa cyfrowa platforma dystrybucji

Lloyd’s uruchomił nową cyfrową platformę dystrybucji – Lloyd’s Bridge – zaprojektowaną w celu szybkiego, łatwego i sprawnego połączenia firm...


czytaj dalej

KNF: Szereg zmian w Metodyce BION za 2017 rok

12 lipca w serwisie internetowym Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) opublikowana została nowa wersja Metodyki BION dla zakładów ubezpieczeń i...


czytaj dalej

Telematics Technologies: Istotna rola danych o ograniczeniach prędkości

Eksperci Telematics Technologies, dostawcy rozwiązania technologicznego dla Link4 Kasa Wraca wyjaśniają, w jaki sposób radzą sobie z rozproszonymi...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook