Reklama

Generali i Europ Assistance: Oferta dla klientów sieci Komfort
czwartek, 21 czerwca 2018 08:44

Europ Assistance Polska rozpoczęło obsługę klientów sieci sklepów Komfort, którzy objęci są ochroną w ramach ubezpieczenia Generali „Bezpieczna Podłoga”. Ubezpieczeni mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów pomocy w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń.

Osoby, które nabędą „Bezpieczną Podłogę” w Generali, mogą skorzystać z assistance gwarantującego natychmiastową i całodobową pomoc w razie wystąpienia zdarzenia, wymagającego pomocy hydraulika lub elektryka. Organizacją ich wizyty oraz pokryciem kosztów zajmie się Centrum Alarmowe Europ Assistance Polska.

 Proponowane rozwiązanie daje klientom poczucie bezpieczeństwa, jest praktyczne i wygodne. W przypadku zdarzenia nie muszą poświęcać czasu np. na wyszukiwanie specjalistów, sprawdzanie ich dostępności, itd., wszystkie czynności wykonujemy za nich, szukając najbardziej dogodnego rozwiązania – podkreśla Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży Europ Assistance Polska.

W assistance suma ubezpieczenia w zakresie czynności związanych z udzieleniem natychmiastowej pomocy interwencyjnej wynosi 500 zł na zdarzenia zaistniałe w okresie ubezpieczenia.

- Współpraca z Europ Assistance i sklepami Komfort to kolejny projekt, w którym ofertę ubezpieczeń majątkowych uzupełniamy świadczeniami assistance, pokazując, jak ważne jest zagwarantowanie klientom możliwości uzyskania natychmiastowej pomocy i wsparcia – mówi Marek Wojciechowski, zastępca dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych Generali.
(AM, źródło: Generali)

 

Prezes PIU członkiem Rady Konsultacyjnej ds. PPK

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) powołał Radę Konsultacyjną do spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W jej skład wszedł Jan Grzegorz...


czytaj dalej

VIG Polska: Przedłużenie mandatów członkom zarządów trzech spółek

18 i19 grudnia podczas posiedzeń rad nadzorczych trzech spółek Vienna Insurance Group w Polsce – majątkowej i życiowej Compensy oraz InterRisk –...


czytaj dalej

Insurance Europe: Wniosek KE może być wyrokiem na polisy telematyczne

Choć Insurance Europe (IE) deklaruje zadowolenie z wniosku Komisji Europejskiej (KE) dotyczącego rozporządzenia w sprawie e-prywatności, mającego...


czytaj dalej

Willis Re: Cena reasekuracji zależna od klienta

Plasowanie kontraktów reasekuracyjnych 1 stycznia 2019 r. uwidoczniło ogromną różnicę między cenami dla klientów z maksymalną ekspozycją i słabą...


czytaj dalej

UMK: Jubileusz prof. Eugeniusza Kowalewskiego

22 lutego w Collegium Iuridicum Novum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Naukowa zatytułowana „O...


czytaj dalej

MetLife: Polisy dla klientów T-Mobile

MetLife rozwija sprzedaż w kanale direct marketing. Najnowszą inicjatywą ubezpieczyciela w tym obszarze  jest nawiązanie współpracy z T-Mobile....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook