Lloyd’s Market Association: Priorytety dyrektorów operacyjnych
czwartek, 28 czerwca 2018 08:35

Modernizacja rynku, aktualizacja systemów underwritingu i przygotowania do Brexitu to trzy najwyższe priorytety dyrektorów operacyjnych z rynku Lloyd’s – wykazało badanie ankietowe przeprowadzone na zlecenie Lloyd’s Market Association.

Z ankiety wynikają następujące wnioski: w ramach inicjatyw modernizacji rynku najwyższy priorytet zyskała transformacja delegowania uprawnień. 93% respondentów uważa, że automatyczne przetwarzanie w czasie rzeczywistym jest opcją wykonalną dla relacji delegowanych uprawnień. Wszyscy respondenci planują aktualizacje systemów w 2018 r. Prawie 77% planuje aktualizację systemów i procesów sprawozdawczości coverholderów. Na 2018 r. Brexit jest spostrzegany jako kwestia priorytetowa wewnętrzna i na poziomie rynku przez większość dyrektorów operacyjnych. Nieznaczna większość agencji zarządzających przedkłada korzystanie ze spółki zależnej Lloyd’s Brussels (57%) nad tworzenie własnych spółek zależnych na terenie Unii Europejskiej (43%).

– Panuje powszechne zrozumienie co do tego, że rynek Lloyd’s funkcjonuje w coraz bardziej wymagającym otoczeniu, a dyrektorzy operacyjni mają do odegrania główną rolę w tym zmieniającym się środowisku – zauważył Tom Payne, dyrektor ds. operacji rynkowych w Lloyd’s Market Association (LMA), cytowany przez portal Insurance Journal.

Komitet operacyjny LMA (LMAOC) odnosi wrażenie, że głos dyrektorów operacyjnych musi być wyraźniej artykułowany w kontekście modernizacji rynku, usprawnienia działania i zarządzania kosztami, jak podkreśliła jego przewodnicząca, Sheila Cameron jednocześnie kierująca operacjami międzynarodowymi w Navigators. – Ta ankieta, pierwsza z tego rodzaju badań, jakie zostaną zlecone, pomoże to osiągnąć. Po raz pierwszy opinie dyrektorów operacyjnych rynku Lloyd’s zostały zebrane, rozpatrzone i porównane z zamiarem określenia biznesowych i operacyjnych problemów, z jakimi muszą się mierzyć agenci zarządzający – podsumowała Sheila Cameron.

Ankieta została przeprowadzona na zlecenie LMA przez Haggie Partners LLP w dniach 23 stycznia – 9 marca 2018 r. Wzięli w niej udział dyrektorzy operacyjni 39 z 55 agencji zarządzających Lloyd’s (71%).
LMA reprezentuje interesy społeczności Lloyd’s, zapewniając profesjonalne i techniczne wsparcie jej członkom, zarządzającym przychodami ze składek brutto osiągającymi sumę 32 mld funtów rocznie.
AC, am

 

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

MetLife: Mirosław Kisyk zatwierdzony na stanowisku prezesa

13 lipca Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Mirosława Kisyka na stanowisko prezesa zarządu MetLife...


czytaj dalej

Coface: Patrice Luscan prezesem ICISA

Podczas Walnego Zgromadzenia ICISA (International Credit Insurance and Surety Association), zorganizowanego w 90. rocznicę powstania...


czytaj dalej

Lloyd’s: Nowa cyfrowa platforma dystrybucji

Lloyd’s uruchomił nową cyfrową platformę dystrybucji – Lloyd’s Bridge – zaprojektowaną w celu szybkiego, łatwego i sprawnego połączenia firm...


czytaj dalej

KNF: Szereg zmian w Metodyce BION za 2017 rok

12 lipca w serwisie internetowym Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) opublikowana została nowa wersja Metodyki BION dla zakładów ubezpieczeń i...


czytaj dalej

Telematics Technologies: Istotna rola danych o ograniczeniach prędkości

Eksperci Telematics Technologies, dostawcy rozwiązania technologicznego dla Link4 Kasa Wraca wyjaśniają, w jaki sposób radzą sobie z rozproszonymi...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook