Reklama

Lloyd’s: Nowa cyfrowa platforma dystrybucji
czwartek, 12 lipca 2018 08:43

Lloyd’s uruchomił nową cyfrową platformę dystrybucji – Lloyd’s Bridge – zaprojektowaną w celu szybkiego, łatwego i sprawnego połączenia firm ubezpieczeniowych i przedsiębiorców z jego undwerwriterami.

Lloyd’s Bridge to internetowa platforma, która łączy firmy ubezpieczeniowe z undwerwriterami rynku, umożliwiając im zawarcie określonych umów ubezpieczenia w imieniu Lloyd’s jako jego coverholderzy. W dalszym etapie rozwoju platformy Lloyd’s zamierza zapewnić do niej dostęp brokerom. Program pilotażowy obejmie Wielką Brytanię, Australię i Nową Zelandię. W ramach globalnego wdrożenia  dostęp do platformy zostanie rozszerzony na większą liczbę rynków w 2019 r.

- W epoce cyfrowych zagrożeń cyfrowych nasi partnerzy, zarówno z rynków rozwiniętych, jak i rozwijających się, coraz częściej poszukują nowych sposobów dostępu do naszego rynku. Lloyd’s Bridge oferuje idealną platformę do robienia tego szybko, łatwo i wydajnie. Umożliwi ona coverholderom z różnych części świata łatwiejszy dostęp do wiedzy Lloyd’s, umiejętności underwritingowych, znaczącą pojemność i bezpieczeństwo finansowe – powiedział Bruce Carnegie-Brown, prezes Lloyd's.

Lloyd’s Bridge jest najnowszym przedsięwzięciem z serii działań podjętych przez Lloyd’s w celu wykorzystania nowoczesnych technologii do zapewnienia lepszej obsługi klienta, usprawnienia podejmowania decyzji w zakresie underwritingu i zwiększenia efektywności operacji. W ramach tych działań Lloyd’s m.in. ogłosił utworzenie nowego akceleratora innowacji – Lloyd’s Lab i uruchomił globalną rekrutację dla talentów technologicznych. Rynek planuje także uruchomienie nowego portalu underwritingowego.

- W miarę rozwoju i rozszerzania biznesu międzynarodowego dążymy do poprawy usług i dostępu, które zapewniamy zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Zapewniając ubezpieczającym szybki i łatwy dostęp do naszego rynku, Lloyd’s Bridge zmieni sposób, w jaki prowadzimy działalność w Lloyd’s – powiedział Vincent Vandendael, dyrektor handlowy Lloyd’s.
(AM, źródło: Lloyd’s)

 

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Superpolisa: Anna Bernacka-Matras pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży

Anna Bernacka-Matras, przez ostatnie lata dyrektor największego przedstawicielstwa w strukturach sprzedażowych Grupy Ergo Hestia, dołączyła w...


czytaj dalej

Allianz: Górna połowa przedziału docelowego

Jest wysoce prawdopodobne, że Allianz osiągnie w 2018 r. zysk z górnej połowy przedziału docelowego – przewiduje dyrektor finansowy Giulio...


czytaj dalej

Talanx: Wzrost zysków mimo dużych obciążeń

Przez trzy kwartały obecnego roku Grupa Talanx zarobiła netto blisko 500 mln euro. Do osiągnięcia tego wyniku przyczyniły się niemal wszystkie...


czytaj dalej

UFG: 75% przypadków braku OC wykrytych bez udziału kierowcy

Przez 3 kwartały tego roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) wystawił ponad 68 tysięcy wezwań o zapłacenie kary za brak OC posiadaczy...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Generalnie o likwidacji

Opublikowany 13 listopada 41. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” poświęcony był najnowszym wdrożeniom w obszarze likwidacji szkód w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook