Reklama

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing
wtorek, 17 lipca 2018 08:38

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla ubezpieczyciela, aby objąć stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji BGŻ BNP Paribas.

Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 r., odkąd pełniła funkcję Senior Brand Managera i odpowiadała m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii  „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.

Dariusz Maciołek zarządzał Działem Marketingu i Komunikacji Avivy od sierpnia 2016 roku. Odpowiadał za realizację wszystkich kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, wprowadzenie nowej strategii komunikacji w social media oraz wypracowanie i wdrożenie nowego wyglądu oraz funkcjonalności strony internetowej ubezpieczyciela.

- Dzięki tym działaniom nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna i budzi pozytywne skojarzenia. Dziękuję Darkowi za zaangażowanie i kreatywność, życzę mu dalszych sukcesów zawodowych. Gratuluję Iwonie i życzę pomyślności w nowej roli – mówi Bartosz Niewiadomski, członek zarządu Avivy odpowiedzialny za marketing i kanał direct.
(AM, źródło: Aviva)

 

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

PWS Konstanta: Adam H. Pustelnik nowym wiceprezesem zarządu

26 września Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PWS Konstanta powołało Adama H. Pustelnika na stanowisko wiceprezesa zarządu. W ramach swoich...


czytaj dalej

S&P: Marsh udźwignie obciążenie po zakupie JLT

Po dokonaniu dogłębnej analizy biznesowo-finansowej S&P uważa, że Marsh&McLennan (MMC) poradzi sobie z utrzymaniem pozycji finansowej adekwatnej...
czytaj dalej

Hyperion: Awans w rankingu Top Track 250

Grupa Hyperion została sklasyfikowana przez „The Sunday Times” na 21. miejscu najnowszego, dorocznego zestawienia brytyjskich firm średniej...
czytaj dalej

Talanx: Zyski i dywidenda niezagrożone mimo obciążeń

Około 700 mln euro w obecnym roku i około 900 mln euro w przyszłym – osiągnięcie takiego zysku przewiduje Grupa Talanx. Firma przyznała również,...


czytaj dalej

MRiRW: Propozycje maksymalnych sum ubezpieczenia na przyszły rok

15 października Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi skierował do konsultacji społecznych projekt rozporządzenia w sprawie maksymalnych sum...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook