Reklama

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing
wtorek, 17 lipca 2018 08:38

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla ubezpieczyciela, aby objąć stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji BGŻ BNP Paribas.

Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 r., odkąd pełniła funkcję Senior Brand Managera i odpowiadała m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii  „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24.pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.

Dariusz Maciołek zarządzał Działem Marketingu i Komunikacji Avivy od sierpnia 2016 roku. Odpowiadał za realizację wszystkich kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, wprowadzenie nowej strategii komunikacji w social media oraz wypracowanie i wdrożenie nowego wyglądu oraz funkcjonalności strony internetowej ubezpieczyciela.

- Dzięki tym działaniom nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna i budzi pozytywne skojarzenia. Dziękuję Darkowi za zaangażowanie i kreatywność, życzę mu dalszych sukcesów zawodowych. Gratuluję Iwonie i życzę pomyślności w nowej roli – mówi Bartosz Niewiadomski, członek zarządu Avivy odpowiedzialny za marketing i kanał direct.
(AM, źródło: Aviva)

 

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Brexit: Ubezpieczyciele przygotowani na każdy scenariusz

Podczas gdy w parlamencie brytyjskim trwa spór o sposób wyjścia z sytuacji, agencja ratingowa AM Best uważa, że ubezpieczyciele z siedzibą w...


czytaj dalej

Talanx: Zyskowny rok

Miniony rok był dość udany dla Talanx. Wpływy grupy ze składek były wyraźnie wyższe od uzyskanych w roku poprzednim, podobnie zresztą jak jej...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Depresja „życiówki” obniżyła wynik całego sektora

Po raz pierwszy od 2015 r. roczna wartość rynku ubezpieczeń mierzona przypisem składki była niższa od odnotowanej dwanaście miesięcy wcześniej. To...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Gdzie się podziali twoi klienci?

Gościem najnowszego, 58. odcinka podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” był Adam Kubicki, trener i autor książki „Bądź liderem, albo odejdź”. Podczas...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook