Reklama

Saltus Ubezpieczenia: Zachowania zdrowotne millenialsów
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:26

Ubezpieczenia zdrowotne zapewniające szybki dostęp do świadczeń medycznych są jednym z rozwiązań, które pozwalają pracodawcy sprostać oczekiwaniom millenialsów.

Najpopularniejszą formą dbania o zdrowie pracowników, którą wybierają pracodawcy, jest zakup ubezpieczenia zdrowotnego lub abonamentu medycznego. Biorąc pod uwagę wartości i zachowania, jakie cenią przedstawiciele pokolenia Y, w ich przypadku pracodawcy nie powinni się ograniczać wyłącznie do sfinansowania dostępu do prywatnej opieki medycznej.

Wizerunek zaangażowanego w życie pracowników przedsiębiorcy można wzmacniać m.in. działaniami prozdrowotnymi. Owszem, najczęściej kojarzą się one z organizacją przestrzeni do relaksu czy zajęć fitness na terenie biura lub zapewnieniem dodatkowego cateringu bazującego na zdrowej żywności, jednak nie tylko tego typu aktywności są doceniane przez pracowników. Pozytywny efekt można również osiągnąć poprzez edukację zdrowotną, wskazując, na jakie aspekty samopoczucia powinno się zwracać uwagę i jakie badania warto wykonywać regularnie. Należy pamiętać, że na zdrowy tryb życia składają się nie tylko odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna, ale także systematyczne sprawdzanie stanu zdrowia – radzi Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Przedstawiciele pokolenia Y wiele uwagi poświęcają zachowaniu równowagi w życiu. Przejawia się to m.in. dbałością o zdrowie, zwłaszcza w obszarze emocjonalnym. Inną z najbardziej widocznych cech wyróżniających młode pokolenie pracowników jest też ich zamiłowanie do nowinek technologicznych. Śledzą oni trendy i chętnie wykorzystują wszelkie rozwiązania i urządzenia, które pomagają im uprościć codzienne czynności, także w obszarze zdrowia.

Współcześni pacjenci cenią sobie sprawną organizację wizyty u lekarza czy badania. Dlatego nie tylko chętnie korzystają z prywatnych usług medycznych, ale również z wszelkich oferowanych im ułatwień w kontakcie z lekarzem w postaci rejestracji przez internet czy za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Rośnie również popularność i wykorzystanie telemedycyny, dzięki której można otrzymać pomoc bez wychodzenia z domu. Trend ten zauważają ubezpieczyciele, w których ofercie coraz częściej pojawiają się tego typu rozwiązania – dodaje Małgorzata Jackiewicz.
(AM, źródło: Brandscope)

 

KNF: Będzie zmiana wiceprzewodniczących

Wkrótce dojdzie do zmiany zastępców przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego – wynika z informacji uzyskanych przez „Dziennik Gazetę Prawną”.

...


czytaj dalej

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

Brokerslink: Rezygnacja dyrektor generalnej

Brokerslink podał oficjalnie, że Jacqueline Legrand zrezygnowała ze stanowiska dyrektora generalnego z dniem 6 grudnia 2018 r.

Po 6 latach pracy...


czytaj dalej

Revolut: Licencja bankowa na Litwie

Revolut, start-up z branży technologii finansowej uzyskał wobec zbliżającego się Brexitu europejską licencję bankową i planuje uruchomienie...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Słabnie tempo wzrostu sprzedaży OC

Choć segment obowiązkowych ubezpieczeń komunikacyjnych utrzymuje się w trendzie wzrostowym, tempo tego wzrostu słabnie z kwartału na kwartał....


czytaj dalej

Ergo Hestia: Różnorodność tematem najnowszego raportu społecznego

„Troska 2017” – taki tytuł nosi najnowszy raport społeczny Ergo Hestii. Jego tematem przewodnim jest jedna z najważniejszych współczesnych...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook