Reklama

Saltus Ubezpieczenia: Zachowania zdrowotne millenialsów
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:26

Ubezpieczenia zdrowotne zapewniające szybki dostęp do świadczeń medycznych są jednym z rozwiązań, które pozwalają pracodawcy sprostać oczekiwaniom millenialsów.

Najpopularniejszą formą dbania o zdrowie pracowników, którą wybierają pracodawcy, jest zakup ubezpieczenia zdrowotnego lub abonamentu medycznego. Biorąc pod uwagę wartości i zachowania, jakie cenią przedstawiciele pokolenia Y, w ich przypadku pracodawcy nie powinni się ograniczać wyłącznie do sfinansowania dostępu do prywatnej opieki medycznej.

Wizerunek zaangażowanego w życie pracowników przedsiębiorcy można wzmacniać m.in. działaniami prozdrowotnymi. Owszem, najczęściej kojarzą się one z organizacją przestrzeni do relaksu czy zajęć fitness na terenie biura lub zapewnieniem dodatkowego cateringu bazującego na zdrowej żywności, jednak nie tylko tego typu aktywności są doceniane przez pracowników. Pozytywny efekt można również osiągnąć poprzez edukację zdrowotną, wskazując, na jakie aspekty samopoczucia powinno się zwracać uwagę i jakie badania warto wykonywać regularnie. Należy pamiętać, że na zdrowy tryb życia składają się nie tylko odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna, ale także systematyczne sprawdzanie stanu zdrowia – radzi Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Przedstawiciele pokolenia Y wiele uwagi poświęcają zachowaniu równowagi w życiu. Przejawia się to m.in. dbałością o zdrowie, zwłaszcza w obszarze emocjonalnym. Inną z najbardziej widocznych cech wyróżniających młode pokolenie pracowników jest też ich zamiłowanie do nowinek technologicznych. Śledzą oni trendy i chętnie wykorzystują wszelkie rozwiązania i urządzenia, które pomagają im uprościć codzienne czynności, także w obszarze zdrowia.

Współcześni pacjenci cenią sobie sprawną organizację wizyty u lekarza czy badania. Dlatego nie tylko chętnie korzystają z prywatnych usług medycznych, ale również z wszelkich oferowanych im ułatwień w kontakcie z lekarzem w postaci rejestracji przez internet czy za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Rośnie również popularność i wykorzystanie telemedycyny, dzięki której można otrzymać pomoc bez wychodzenia z domu. Trend ten zauważają ubezpieczyciele, w których ofercie coraz częściej pojawiają się tego typu rozwiązania – dodaje Małgorzata Jackiewicz.
(AM, źródło: Brandscope)

 

Z PZU do zarządu Alior Banku

17 października Katarzyna Sułkowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu Alior Banku. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację i z tym...


czytaj dalej

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

Unia Berneńska: Beatriz Reguero nową przewodniczącą

17 października w Paryżu odbyło się doroczne walne zgromadzenie Unii Berneńskiej. Gospodarzem spotkania, które zgromadziło ponad 300 dyrektorów...


czytaj dalej

Aon: Wrześniowe katastrofy najkosztowniejsze

Szkody spowodowane przez huragany, powodzie i trzęsienia ziemi sprawiły, że wrzesień był pod względem katastrof naturalnych najkosztowniejszym jak...


czytaj dalej

PIU: Wynik bancassurance najsłabszy od lat

17 października podczas pierwszego dnia X Kongresu Bancassurance Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała podsumowanie wyników bankowego...


czytaj dalej

Consultia: Korekta rocznej prognozy

Przez 9 miesięcy tego roku Consultia zebrała 155,1 mln zł, o 15,1% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. (134,8 mln zł). Przychody...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook