Reklama

Saltus Ubezpieczenia: Zachowania zdrowotne millenialsów
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:26

Ubezpieczenia zdrowotne zapewniające szybki dostęp do świadczeń medycznych są jednym z rozwiązań, które pozwalają pracodawcy sprostać oczekiwaniom millenialsów.

Najpopularniejszą formą dbania o zdrowie pracowników, którą wybierają pracodawcy, jest zakup ubezpieczenia zdrowotnego lub abonamentu medycznego. Biorąc pod uwagę wartości i zachowania, jakie cenią przedstawiciele pokolenia Y, w ich przypadku pracodawcy nie powinni się ograniczać wyłącznie do sfinansowania dostępu do prywatnej opieki medycznej.

Wizerunek zaangażowanego w życie pracowników przedsiębiorcy można wzmacniać m.in. działaniami prozdrowotnymi. Owszem, najczęściej kojarzą się one z organizacją przestrzeni do relaksu czy zajęć fitness na terenie biura lub zapewnieniem dodatkowego cateringu bazującego na zdrowej żywności, jednak nie tylko tego typu aktywności są doceniane przez pracowników. Pozytywny efekt można również osiągnąć poprzez edukację zdrowotną, wskazując, na jakie aspekty samopoczucia powinno się zwracać uwagę i jakie badania warto wykonywać regularnie. Należy pamiętać, że na zdrowy tryb życia składają się nie tylko odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna, ale także systematyczne sprawdzanie stanu zdrowia – radzi Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Przedstawiciele pokolenia Y wiele uwagi poświęcają zachowaniu równowagi w życiu. Przejawia się to m.in. dbałością o zdrowie, zwłaszcza w obszarze emocjonalnym. Inną z najbardziej widocznych cech wyróżniających młode pokolenie pracowników jest też ich zamiłowanie do nowinek technologicznych. Śledzą oni trendy i chętnie wykorzystują wszelkie rozwiązania i urządzenia, które pomagają im uprościć codzienne czynności, także w obszarze zdrowia.

Współcześni pacjenci cenią sobie sprawną organizację wizyty u lekarza czy badania. Dlatego nie tylko chętnie korzystają z prywatnych usług medycznych, ale również z wszelkich oferowanych im ułatwień w kontakcie z lekarzem w postaci rejestracji przez internet czy za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Rośnie również popularność i wykorzystanie telemedycyny, dzięki której można otrzymać pomoc bez wychodzenia z domu. Trend ten zauważają ubezpieczyciele, w których ofercie coraz częściej pojawiają się tego typu rozwiązania – dodaje Małgorzata Jackiewicz.
(AM, źródło: Brandscope)

 

Allianz: Grzegorz Krawiec w zarządzie, Krzysztof Szypuła odchodzi

W dniu 31 sierpnia br. planowana jest zmiana w zarządzie spółek ubezpieczeniowych TUiR Allianz Polska i TU Allianz Życie Polska S.A.

Na członka...


czytaj dalej

Personalia: Bartosz Grześkowiak wzmocni Grupę MAK

31 lipca Bartosz Grześkowiak, dyrektor zarządzający TUiR Warta, złożył rezygnację ze sprawowanej funkcji. Swoją karierę będzie kontynuować w...


czytaj dalej

Ubezpieczenia przemysłowe kłopotem Talanx

Grupa Talanx w I poł. 2018 r. kontynuowała dobrą passę rentowności, zarabiając w tym okresie już ponad połowę docelowego wyniku rocznego. Składka...


czytaj dalej

Marsh: Ceny ubezpieczeń dla firm rosną

Ceny ubezpieczeń dla podmiotów działalności gospodarczej wzrosły w II kw. 2018 r., który okazał się trzecim z rzędu kwartałem wzrostu cen tej...


czytaj dalej

Sztuczna inteligencja made in Poland

Krakowska spółka Inssue Technologies we współpracy z Fideltronik oraz Microsoft Polska realizuje pierwsze w Polsce rozwiązanie tworzące...


czytaj dalej

Podcast: Świat bez szkód

Gościem 28. odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Radosław Bartosik z firmy Mentax, specjalizującej się likwidacji...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook