Reklama

Saltus Ubezpieczenia: Zachowania zdrowotne millenialsów
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:26

Ubezpieczenia zdrowotne zapewniające szybki dostęp do świadczeń medycznych są jednym z rozwiązań, które pozwalają pracodawcy sprostać oczekiwaniom millenialsów.

Najpopularniejszą formą dbania o zdrowie pracowników, którą wybierają pracodawcy, jest zakup ubezpieczenia zdrowotnego lub abonamentu medycznego. Biorąc pod uwagę wartości i zachowania, jakie cenią przedstawiciele pokolenia Y, w ich przypadku pracodawcy nie powinni się ograniczać wyłącznie do sfinansowania dostępu do prywatnej opieki medycznej.

Wizerunek zaangażowanego w życie pracowników przedsiębiorcy można wzmacniać m.in. działaniami prozdrowotnymi. Owszem, najczęściej kojarzą się one z organizacją przestrzeni do relaksu czy zajęć fitness na terenie biura lub zapewnieniem dodatkowego cateringu bazującego na zdrowej żywności, jednak nie tylko tego typu aktywności są doceniane przez pracowników. Pozytywny efekt można również osiągnąć poprzez edukację zdrowotną, wskazując, na jakie aspekty samopoczucia powinno się zwracać uwagę i jakie badania warto wykonywać regularnie. Należy pamiętać, że na zdrowy tryb życia składają się nie tylko odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna, ale także systematyczne sprawdzanie stanu zdrowia – radzi Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Przedstawiciele pokolenia Y wiele uwagi poświęcają zachowaniu równowagi w życiu. Przejawia się to m.in. dbałością o zdrowie, zwłaszcza w obszarze emocjonalnym. Inną z najbardziej widocznych cech wyróżniających młode pokolenie pracowników jest też ich zamiłowanie do nowinek technologicznych. Śledzą oni trendy i chętnie wykorzystują wszelkie rozwiązania i urządzenia, które pomagają im uprościć codzienne czynności, także w obszarze zdrowia.

Współcześni pacjenci cenią sobie sprawną organizację wizyty u lekarza czy badania. Dlatego nie tylko chętnie korzystają z prywatnych usług medycznych, ale również z wszelkich oferowanych im ułatwień w kontakcie z lekarzem w postaci rejestracji przez internet czy za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Rośnie również popularność i wykorzystanie telemedycyny, dzięki której można otrzymać pomoc bez wychodzenia z domu. Trend ten zauważają ubezpieczyciele, w których ofercie coraz częściej pojawiają się tego typu rozwiązania – dodaje Małgorzata Jackiewicz.
(AM, źródło: Brandscope)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lokalne porządki

Ostatnie lata w branży ubezpieczeniowej stały pod znakiem globalnych zmian w przepisach dotyczących branży ubezpieczeniowej. Zmniejszona aktywność...


czytaj dalej

SN: Odmowa podjęcia uchwał w dwóch sprawach

16 maja Sąd Najwyższy (SN) odmówił podjęcia uchwały w dwóch sprawach dotyczących materii ubezpieczeniowej, skierowanych do niego przez sądy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook