Reklama

Konferencja: Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji
poniedziałek, 13 sierpnia 2018 08:57

W Warszawie 19 września 2018 roku odbędzie się konferencja „Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”. Patronem wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów, zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług – zauważają organizatorzy konferencji. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale, powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Prelekcje poprowadzą:

  • Ryszard Zawdzki, dyrektor placówki partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki, autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl – „Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w Internecie”
  • dr hab. Monika Szaraniec, adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – „Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”
  • Bartosz Wojno, radca prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p. – „Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”
  • Dorota Jezierska – dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A. – „Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie”.


Konferencja jest skierowana do kadry zarządzającej instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych, dyrektorów i kierowników placówek centralnych i oddziałów, kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii, przedstawicieli działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Zgłoszenia: http://pirbinstytut.pl/...
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
email: daria.biernacka@pirbinstytut.pl
mobile: +48/531 375 811
(AW, źródło: PIRB)

 

Supra Brokers: Rafał Holanowski przestał pełnić funkcję prezesa

Firma brokerska Supra Brokers poinformowała, że wraz z wkroczeniem w nowy etap rozwoju, którego kierunek wyznacza ekspansja na nowe rynki i nowe...


czytaj dalej

Signal Iduna: Krzysztof Konstanciuk szefem Biura Sprzedaży Korporacyjnej

4 listopada Krzysztof Konstanciuk objął stanowisko Managera Sprzedaży Korporacyjnej Signal Iduna Polska. W ramach swoich obowiązków będzie...


czytaj dalej

Swiss Re: Telematyka dla bezpieczeństwa na drogach

Swiss Re i Pioneer Corp., firma z Tokio specjalizująca się w elektronice samochodowej, opracowały wspólnie rozwiązanie telematyczne zapewniające...


czytaj dalej

Beazley: Ataki dla okupu na systemy IT

Ataków z użyciem oprogramowania szantażującego w III kwartale tego roku było o 37% więcej w stosunku do II kwartału. Cyberprzestępcy biorą za cel...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Początek końca OFE

Projekt przepisów dotyczących istotnych zmian w polskim systemie emerytalnym, akceptacja przepisów dotyczących trzeciego zastępcy szefa nadzoru i...


czytaj dalej

Vfconferences: Prawne aspekty sprzedaży ubezpieczeń

12 grudnia w Warszawie odbędzie się II śniadanie biznesowe dla zakładów ubezpieczeń  zatytułowane „Prawne aspekty sprzedaży ubezpieczeń”. Patronem...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook