Reklama

MetLife: Bezpieczne Dziecko Premium ze zniżką
wtorek, 14 sierpnia 2018 08:57

Z myślą o zbliżającym się nowym roku szkolnym MetLife przygotowało specjalną ofertę promocyjną. Klienci, którzy między 9 sierpnia a 13 września 2018 r. kupią ubezpieczenie „Bezpieczne Dziecko Premium”, otrzymają 10% zniżki na składkę. Zniżka dotyczy wszystkich dzieci obejmowanych ochroną i każdej składki przez cały okres obowiązywania umowy. Ubezpieczenie będzie można kupić już za 24,30 zł miesięcznie.

- Początek roku szkolnego to czas, kiedy rodzice zastanawiają się nad ubezpieczeniem dla swoich dzieci. Nie muszą decydować się na polisę grupową proponowaną przez szkołę, mogą wybrać indywidualne, dopasowane do własnych potrzeb rozwiązanie, takie jak „Bezpieczne Dziecko Premium” – powiedziała Bożena Trzaska, dyrektor ds. Rozwoju Produktów Ochronnych w MetLife.

„Bezpieczne Dziecko Premium” to kompleksowe ubezpieczenie ochronne dla dziecka. Zapewnia wsparcie finansowe w przypadku poważnej choroby, złamań lub oparzeń, trwałego inwalidztwa wskutek nieszczęśliwego wypadku, hospitalizacji czy operacji. Ochroną objęte są dzieci do 21. roku życia. Przy podpisywaniu umowy nie trzeba wypełniać ankiety medycznej czy też przeprowadzać badań medycznych.

- Ważne jest, aby polisa chroniła dziecko zarówno w sytuacji wypadku, jak i choroby, przez cały czas, nie tylko w trakcie roku szkolnego. Oprócz finansowego świadczenia powinna zapewniać także realną pomoc po wypadku. Istotną częścią naszego ubezpieczenia jest „Powypadkowy pakiet medyczny” z szerokim zakresem usług assistance, które pomogą dziecku w szybszym powrocie do zdrowia – dodaje Bożena Trzaska.

Usługi w ramach „Powypadkowego pakietu medycznego” są bezpłatne i obejmują, między innymi, organizację i pokrycie kosztów konsultacji medycznych u lekarzy 10 specjalizacji, badania diagnostyczne, w tym tomografię komputerową, rezonans magnetyczny, rtg, usg, wiele zabiegów ambulatoryjnych i badań, rehabilitację czy korepetycje. Można także skorzystania z baby concierge, czyli dostępu do pakietu usług organizacyjnych.

Ubezpieczenie „Bezpieczne Dziecko Premium” dostępne jest jako umowa dodatkowa do jednej z trzech umów podstawowych:

  • „MetLife Gwarantowana Ochrona” – indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie, które umożliwia gromadzenie kapitału oraz zapewnia wypłatę z góry ustalonej, zagwarantowanej kwoty na koniec okresu ubezpieczenia.  
  • „MetLife na Życie” – terminowe ubezpieczenie na życie, które dzięki zróżnicowanym opcjom dodatkowym, zapewnia m.in. środki finansowe na walkę z rakiem, wsparcie w razie trwałej niepełnosprawności, ochronę spłacenia kredytu hipotecznego czy wzajemne ubezpieczenie wspólników w firmie.
  • „Gwarantowana Emerytura+” – ubezpieczenie rentowe, które zapewnia wypłatę miesięcznych świadczeń w określonej wysokości, po zakończeniu okresu opłacania składek, a także ochronę zdrowia i życia osoby ubezpieczonej.


Opis wszystkich świadczeń, a także wyłączenia odpowiedzialności, znajduje się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, z którymi należy zapoznać się przed zawarciem umowy. Produkty  „Bezpieczne Dziecko Premium”, „MetLife Gwarantowana Ochrona”, „MetLife na Życie”  i „Gwarantowana Emerytura +” dostępne są w agencjach i u wybranych partnerów MetLife na terenie całego kraju.
(AW, źródło: MetLife)

 

Vienna Life: Witold Czechowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Witolda Czechowskiego na stanowisko członka zarządu Vienna...


czytaj dalej

Saltus TUW: Robert Łoś zatwierdzony na stanowisku prezesa

18 września Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Roberta Łosia na stanowisko prezesa zarządu Saltus...


czytaj dalej

Niemcy: Sabotaż cyfrowy w firmach produkcyjnych

2/3 niemieckich przedsiębiorstw produkcyjnych było obiektem ataków cyberprzestępców, które kosztowały przemysł największej gospodarki europejskiej...


czytaj dalej

Marsh&McLennan: Porozumienie w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson

18 września firma Marsh & McLennan Companies (MMC) ogłosiła osiągnięcie porozumienia w sprawie przejęcia Jardine Lloyd Thompson Group (JLT),...


czytaj dalej

Santander Aviva: Rodzinne wzorce motywacją do zakupu polisy

Z badania przeprowadzonego przez Santander Aviva we współpracy z SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii wynika, że wzory zachowań ukształtowane...


czytaj dalej

Unilink: Podejście turystów do ubezpieczeń na wyjazd

Z sondy na temat ubezpieczeń turystycznych w minionym sezonie wakacyjnym, przeprowadzonej w placówkach multiagencji Unilink, wynika, że polscy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook