Reklama

YU! chce powiązać cenę polisy z przejechanym dystansem
piątek, 14 września 2018 08:31

5 tys. spośród ok. 190 tys. użytkowników Yanosika, którzy otrzymali propozycję telematycznego ubezpieczenia komunikacyjnego marki YU!, skorzystało z tej oferty. Wkrótce użytkownicy aplikacji będą mogli sięgnąć po polisy uzależnione od przejechanego dystansu – podał cashless.pl.

Portal poinformował, że autorzy oferty są zadowoleni z poziomu sprzedaży. Według statystyk YU! kierowcy korzystający z usług przy podobnej wartości szkody co standardowi ubezpieczeni powodują o ok. 20 proc. mniej wypadków czy stłuczek. cashless.pl podał również, że w planach firmy jest wprowadzenie ubezpieczenia komunikacyjnego płatnego za kilometr (im mniejszy przejechany dystans tym niższa składka).

Więcej:
cashless.pl z 13 września, Jacek Uryniuk „Yanosik Ubezpieczenia po roku od startu: kierowcy z YU powodują o jedną piątą mniej szkód”:
https://www.cashless.pl/...
(AM, źródło: cashless.pl)

 

Prezes PIU członkiem Rady Konsultacyjnej ds. PPK

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) powołał Radę Konsultacyjną do spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). W jej skład wszedł Jan Grzegorz...


czytaj dalej

VIG Polska: Przedłużenie mandatów członkom zarządów trzech spółek

18 i19 grudnia podczas posiedzeń rad nadzorczych trzech spółek Vienna Insurance Group w Polsce – majątkowej i życiowej Compensy oraz InterRisk –...


czytaj dalej

Insurance Europe: Wniosek KE może być wyrokiem na polisy telematyczne

Choć Insurance Europe (IE) deklaruje zadowolenie z wniosku Komisji Europejskiej (KE) dotyczącego rozporządzenia w sprawie e-prywatności, mającego...


czytaj dalej

Willis Re: Cena reasekuracji zależna od klienta

Plasowanie kontraktów reasekuracyjnych 1 stycznia 2019 r. uwidoczniło ogromną różnicę między cenami dla klientów z maksymalną ekspozycją i słabą...


czytaj dalej

UMK: Jubileusz prof. Eugeniusza Kowalewskiego

22 lutego w Collegium Iuridicum Novum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Naukowa zatytułowana „O...


czytaj dalej

MetLife: Polisy dla klientów T-Mobile

MetLife rozwija sprzedaż w kanale direct marketing. Najnowszą inicjatywą ubezpieczyciela w tym obszarze  jest nawiązanie współpracy z T-Mobile....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook