Reklama

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie
piątek, 14 września 2018 08:37

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za obszar badań rynku i wiedzy o kliencie. Wraz ze swoim zespołem będzie odpowiadał za tworzenie strategii Avivy oraz wsparcie jej realizacji poprzez dostarczenie analiz rynkowych oraz wiedzy o kliencie.

- W dobie błyskawicznie zmieniających się trendów rynkowych, konsumenckich i technologicznych kluczową kompetencją każdej firmy staje się ich głębokie zrozumienie oraz zdolność przełożenia na atrakcyjne rozwiązania biznesowe dla swoich klientów. Jestem przekonany, że dzięki ciekawym inspiracjom płynącym ze świata zewnętrznego, jak i uważnej analizie już posiadanych danych, zespół Strategii, Badań Rynku i Wiedzy o Kliencie będzie proponował najlepsze rozwiązania dla klientów Avivy – powiedział Krzysztof Czekała.

Krzysztof Czekała pracuje w branży ubezpieczeniowej od blisko 10 lat. Przed dołączeniem do Avivy opiekował się obszarem badań konsumenckich w Nationale-Nederlanden (d. ING Życie). Pierwsze doświadczenia w badaniach i analizach rynkowych zdobywał w agencji badawczej MillwardBrown SMG/KRC (dziś Kantar MillwardBrown), pracując z licznymi klientami z branż FMCG oraz nowych technologii.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Aviva)

 

UNIQA Polska: Adam Łoziak wiceprezesem na kolejne trzy lata

Rada nadzorcza spółek UNIQA w Polsce postanowiła przedłużyć mandat Adama Łoziaka na stanowisku wiceprezesa na kolejną trzyletnią kadencję.

O...


czytaj dalej

Allianz Polska: Matthias Baltin zatwierdzony na stanowisku prezesa

11 czerwca Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Matthiasa Florianusa Paula Baltina na stanowisko prezesa...


czytaj dalej

Aviva: Zmian personalnych ciąg dalszy

Dyrektor finansowy Avivy Tom Stoddard ustąpi ze stanowiska z końcem czerwca. Jest to drugi ruch kadrowy na najwyższych stanowiskach w tym roku, po...


czytaj dalej

Liferay: Inwestycja w UX pozwala zaoszczędzić nawet 10 mln zł rocznie

Firmy z branży ubezpieczeniowej poszukają skutecznych rozwiązań, które umożliwiają wykorzystywanie danych z systemów backendowych do tworzenia...


czytaj dalej

Insurance Forum: Branża podyskutuje o klimacie i nowej mobilności

W czwartek 13 czerwca 2019 r. zebrała się Rada Programowa Insurance Forum. Konferencja odbędzie się w październiku po raz czternasty....


czytaj dalej

CUK Ubezpieczenia: Aplikacja mobilna już dostępna

CUK Ubezpieczenia wprowadziło aplikację mobilną, dzięki której każdy klient będzie mieć ubezpieczenia w swoim smartfonie.

Aplikacja zapewnia...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook