Reklama

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie
piątek, 14 września 2018 08:37

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za obszar badań rynku i wiedzy o kliencie. Wraz ze swoim zespołem będzie odpowiadał za tworzenie strategii Avivy oraz wsparcie jej realizacji poprzez dostarczenie analiz rynkowych oraz wiedzy o kliencie.

- W dobie błyskawicznie zmieniających się trendów rynkowych, konsumenckich i technologicznych kluczową kompetencją każdej firmy staje się ich głębokie zrozumienie oraz zdolność przełożenia na atrakcyjne rozwiązania biznesowe dla swoich klientów. Jestem przekonany, że dzięki ciekawym inspiracjom płynącym ze świata zewnętrznego, jak i uważnej analizie już posiadanych danych, zespół Strategii, Badań Rynku i Wiedzy o Kliencie będzie proponował najlepsze rozwiązania dla klientów Avivy – powiedział Krzysztof Czekała.

Krzysztof Czekała pracuje w branży ubezpieczeniowej od blisko 10 lat. Przed dołączeniem do Avivy opiekował się obszarem badań konsumenckich w Nationale-Nederlanden (d. ING Życie). Pierwsze doświadczenia w badaniach i analizach rynkowych zdobywał w agencji badawczej MillwardBrown SMG/KRC (dziś Kantar MillwardBrown), pracując z licznymi klientami z branż FMCG oraz nowych technologii.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Aviva)

 

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Swiss Re: Za 15 lat największym rynkiem ubezpieczeniowym będą Chiny

Rynki wschodzące pozostaną motorem wzrostu globalnej gospodarki i branży ubezpieczeniowej przez następną dekadę. Odzwierciedla to trwające...


czytaj dalej

Generali: Główne wskaźniki poszły w górę

W ubiegłym roku Grupa Generali zanotowała poprawę najważniejszych wskaźników. Wynik operacyjny i finansowy netto były lepsze niż w 2017 roku. W...


czytaj dalej

PIU: Jednolity wzór zaświadczeń o zdaniu egzaminu agencyjnego

Polska Izba Ubezpieczeń opracowała wzory pisemnych zaświadczeń o zdaniu egzaminu przez osoby, które chcą wykonywać czynności agencyjne....


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Pod dyktando lidera

Na przestrzeni ostatnich lat sytuacje, w których dyskurs branżowy został zdominowany przez jeden zakład ubezpieczeń, należały do rzadkości....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook