Reklama

Effie Awards 2018: Silna reprezentacja ubezpieczeń
piątek, 21 września 2018 08:30

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pierwsze nominacje do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Na liście nominowanych znalazły się cztery kampanie reklamujące usługi bądź inicjatywy ubezpieczycieli.

W kategorii „Long Term Marketing Excellence” nominacje otrzymały Link4 i Prudential. Pierwsza z firm została nominowana za reklamy oparte na hitach muzycznych sprzed lat, natomiast druga – za kampanię „Młody Bóg”. Prudential został też nominowany w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za odsłonę „Młodego Boga” zatytułowaną „poważne zachorowania”. Towarzystwo będzie rywalizować z Nationale-Nederlanden, które otrzymało nominację za kampanię „Oczami matki”.

Natomiast w kategorii „Positive Change – CSR” jedyną nominację otrzymała Fundacja Aviva. W ten sposób jury konkursu doceniło akcję „Wiem, czym oddycham”.
(AM, źródło: effie.pl, wirtualnemedia.pl)

 

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

Generali: Zarządzanie aktywami alternatywnymi

Włoska grupa Generali nabyła od Bank of America Merrill Lynch firmę zarządzania aktywami alternatywnymi CM Investment Solutions Limited (CMISL) z...


czytaj dalej

AIG: Dyrektor woli start-upa

Dyrektor ds. danych AIG, Leandro Dalle Mule, przeszedł do insurtechowego start-upa Planck Resolution na stanowisko generalnego menedżera na...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Warta zaoferuje PPK

Warta jest pierwszym ubezpieczycielem, który oficjalnie potwierdził, że zaoferuje Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK). Produkt przygotowany przez...


czytaj dalej

Open Life: Wzrost zysków, spadek sprzedaży

Spadek przypisu składki przy jednoczesnej poprawie wyniku technicznego i zysku netto – to najistotniejsze rezultaty uzyskane przez Open Life w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook