Reklama

Open Life: Ubezpieczenia sponsorowane w ofercie
środa, 21 listopada 2018 09:50

Open Life wprowadziło ubezpieczenie sponsorowane. Towarzystwo podkreśla, że po wzmocnieniu regionalnej sieci sprzedaży i wprowadzeniu do oferty grup otwartych jest to kolejny krok w kierunku popularyzacji ubezpieczeń grupowych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw.

Open Life zaznacza, że wprowadzenie ubezpieczenia sponsorowanego jest odpowiedzią na rosnącą popularność oferowania pracownikom w ramach benefitów pozapłacowych finansowania lub współfinansowania składki.

Zainteresowanie ubezpieczeniami sponsorowanymi w Polsce rośnie i będzie rosło. Według danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia we wrześniu 2018 r. spadła do 5,7%, co oznacza, że zaostrza się konkurencja o pracownika. Rozbudowany pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie na dobrych warunkach, stanowi istotną przewagę w rekrutacji wykwalifikowanych specjalistów. Z punktu widzenia pracownika, a więc i pracodawcy, najbardziej atrakcyjne są programy wielowariantowe, które każdy ubezpieczony może dopasować do własnych potrzeb, oraz właśnie produkty ze składką sponsorowaną – mówi Robert Lasota, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych Open Life.

Zakład przypomina, że wydatki pracodawcy na ubezpieczenie mogą stanowić koszty uzyskania przychodu, a w przypadku śmierci ubezpieczonego pracownika sponsorowana polisa może zwolnić pracodawcę z konieczności wypłacenia odprawy pośmiertnej.

Co istotne, grupowe ubezpieczenia pracownicze nie są już wyłącznie domeną wielkich korporacji. Biznes w Polsce się demokratyzuje i pracownicy oczekują odpowiednich świadczeń niezależnie od tego, czy ofertę składa duża firma, czy mniejszy podmiot z segmentu MŚP. Nasza oferta jest skierowana do jednych i do drugich – każde przedsiębiorstwo znajdzie dla swoich pracowników dedykowane rozwiązanie oparte o grupowe produkty Open Life – dodaje Robert Lasota.
(AM, źródło: Open Life)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Słowenia: Generali sfinalizowało przejęcie Adriatic Slovenica

13 lutego Grupa Generali poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia słoweńskiej Adriatic Slovenica. Transakcja obejmowała także nabycie KD Funds,...


czytaj dalej

Zurich: Wyniki świadczą o efektywnym underwritingu

Zurich Insurance uzyskał w 2018 r. przychód netto po opodatkowaniu w wysokości 3,72 mld dol. Jest to o 24% więcej od 3 mld dol. odnotowanych w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Aviva coraz bardziej cyfrowa

Serwis online MojaAviva został wzbogacony o nową funkcjonalność – platformę online do zgłaszania szkód i roszczeń z AC. W październiku ubiegłego...


czytaj dalej

PKO Ubezpieczenia: Polisa turystyczna na inaugurację sprzedaży direct

PKO Ubezpieczenia kontynuuje proces transformacji cyfrowej. Jej kolejnym etapem jest  uruchomienie internetowej sprzedaży produktów ochronnych....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook