Reklama

Open Life: Ubezpieczenia sponsorowane w ofercie
środa, 21 listopada 2018 09:50

Open Life wprowadziło ubezpieczenie sponsorowane. Towarzystwo podkreśla, że po wzmocnieniu regionalnej sieci sprzedaży i wprowadzeniu do oferty grup otwartych jest to kolejny krok w kierunku popularyzacji ubezpieczeń grupowych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw.

Open Life zaznacza, że wprowadzenie ubezpieczenia sponsorowanego jest odpowiedzią na rosnącą popularność oferowania pracownikom w ramach benefitów pozapłacowych finansowania lub współfinansowania składki.

Zainteresowanie ubezpieczeniami sponsorowanymi w Polsce rośnie i będzie rosło. Według danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia we wrześniu 2018 r. spadła do 5,7%, co oznacza, że zaostrza się konkurencja o pracownika. Rozbudowany pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie na dobrych warunkach, stanowi istotną przewagę w rekrutacji wykwalifikowanych specjalistów. Z punktu widzenia pracownika, a więc i pracodawcy, najbardziej atrakcyjne są programy wielowariantowe, które każdy ubezpieczony może dopasować do własnych potrzeb, oraz właśnie produkty ze składką sponsorowaną – mówi Robert Lasota, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych Open Life.

Zakład przypomina, że wydatki pracodawcy na ubezpieczenie mogą stanowić koszty uzyskania przychodu, a w przypadku śmierci ubezpieczonego pracownika sponsorowana polisa może zwolnić pracodawcę z konieczności wypłacenia odprawy pośmiertnej.

Co istotne, grupowe ubezpieczenia pracownicze nie są już wyłącznie domeną wielkich korporacji. Biznes w Polsce się demokratyzuje i pracownicy oczekują odpowiednich świadczeń niezależnie od tego, czy ofertę składa duża firma, czy mniejszy podmiot z segmentu MŚP. Nasza oferta jest skierowana do jednych i do drugich – każde przedsiębiorstwo znajdzie dla swoich pracowników dedykowane rozwiązanie oparte o grupowe produkty Open Life – dodaje Robert Lasota.
(AM, źródło: Open Life)

 

Generali Investments TFI: Grzegorz Piwowar nowym prezesem

Rada nadzorcza Generali Investments TFI powołała Grzegorza Piwowara na stanowisko prezesa zarządu. Objął on tę funkcję z dniem 16 września....


czytaj dalej

Grupa PZU: Arkadiusz Bruliński dołączył do biura komunikacji korporacyjnej

Zespół komunikacji Grupy PZU został wzmocniony przez Arkadiusza Brulińskiego. Od połowy września kieruje on zespołem PR i nowych mediów. Będzie...


czytaj dalej

Hyperion: Howden Broking Group i RKH Specialty połączą się w jeden podmiot

Hyperion połączy Howden Broking Group (HGB) i RKH Speciality (RKH) pod wspólną marką Howden. Brokerską grupą zarządzać będzie José Manuel...


czytaj dalej

Generali: Docenienie zaangażowania w zrównoważony rozwój

Generali zostało potwierdzone w indeksie Dow Jones Sustainability World Index (DJSI) drugi rok z rzędu. Ponadto po raz pierwszy firma została...


czytaj dalej

UFG: Nowy trend w wypłatach

W 2018 roku łączne wypłaty Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG) za nieubezpieczonych i nieznanych sprawców wyniosły ponad 97 mln zł, o...


czytaj dalej

KNF: Jacek Jastrzębski o odpowiedzialności zakładów za oferowane „uefki”

16 września w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) odbyło się spotkanie przewodniczącego KNF, przedstawicieli Pionu Nadzoru...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook