Reklama

PZU: Ubezpieczenie dla podróżujących LOT
piątek, 07 grudnia 2018 10:08

Blisko 3 tys. klientów skorzystało w ciągu trzech tygodni z najnowszej oferty ubezpieczeniowej PZU, przygotowanej dla podróżnych Polskich Linii Lotniczych LOT. W jej ramach można nabyć polisę turystyczną w chwili rezerwacji biletu lotniczego. Oferta została przygotowana w ramach współpracy PZU z LOT i Chubb European Group.

Polisa podróżna „PZU Pomoc w Podróży LOT” jest dostępna od 14 listopada.

LOT to największy przewoźnik w Europie Środkowo-Wschodniej i najszybciej rozwijający się przewoźnik na Starym Kontynencie. Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie dążymy do poszerzenia naszej oferty, także ubezpieczeniowej. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom wyjątkowe ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny z powodów, dla których warto skorzystać z naszych usług – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT.

Ubezpieczenie „PZU Pomoc w Podróży LOT” jest dostępne w trzech wariantach. W zależności od wybranej opcji polisa zapewni m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochronę bagażu i rzeczy osobistych. Pierwszym z dostępnych wariantów jest ubezpieczenie anulowania podróży. Klient, decydując się na ten rodzaj ubezpieczenia, może liczyć na zwrot kosztów: biletu lotniczego i zorganizowanego wypoczynku, w tym zakwaterowania i wynajętego samochodu (do 2250 zł). Polisa chroni od momentu rozpoczęcia podróży.

Wybierając drugi z wariantów, podróżny zyskuje ochronę od chwili wyjścia z domu do powrotu z wyjazdu. Pakiet obejmuje m.in. OC, pokrycie kosztów medycznych i transportu w nagłych wypadkach, świadczenie szpitalne, odszkodowanie za utracony bagaż i rzeczy osobiste oraz rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. Trzecia opcja jest połączeniem obu pierwszych wariantów.

 PZU to najstarsza firma ubezpieczeniowa w Polsce i największa w naszej części Europy. Co roku sprzedajemy polisy za kilkanaście miliardów złotych. Z naszych usług korzysta ok. 16 mln klientów. Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie, by nie zawieść naszych klientów. Oferta przygotowana na potrzeby współpracy z PLL LOT jest różnorodna i specjalnie dopasowana do potrzeb podróżnych – mówi Małgorzata Sadurska, wiceprezes zarządu PZU. – Współpraca PZU z PLL LOT jest kluczowym elementem budowania partnerstw z dużymi polskimi firmami, które są częścią naszych celów strategicznych na 2020 rok – dodaje.

Zakup ubezpieczenia został zintegrowany w systemie Amadeus. Zainteresowany zakupem polisy po wyborze kierunku oraz liczby dni i podróżujących osób otrzymuje propozycje trzech wariantów ubezpieczenia z wyliczoną już składką. W przypadku lotów w obie strony długość podróży jest automatycznie naliczana zgodnie z datami widniejącymi na bilecie. Jeśli klient zaplanował podróż tylko w jedną stronę, wówczas ma możliwość dostosowania czasu trwania ubezpieczenia. Może on wynosić np. od jednego do czterech dni.

Koszt polisy zostaje automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu. Jako potwierdzenie podróżny otrzymuje dwie wiadomości email – jedna zawiera dokumenty podróży od LOT-u, a druga certyfikat ubezpieczeniowy, ogólne warunki ubezpieczenia oraz informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.

Otrzymany certyfikat zawiera najważniejsze informacje dotyczące podróży, na które składają się: dane osób ubezpieczonych, cel oraz data podróży, wariant ubezpieczenia oraz najważniejsza rzecz, czyli całodobowy numer telefonu do kontaktu w celu uzyskania pomocy. Warto go mieć zawsze przy sobie – podkreśla Anna Klimczak, Relationship Manager, Accident and Health Chubb. – Wybór opcji ubezpieczenia i zakup polisy odbywa się zawsze w czasie rzeczywistym, więc podróżny nie musi czekać na ofertę i traktuje ją jako element sprzedaży biletu – dodaje.

PZU odpowiada za ofertę ubezpieczeniową, dostępną na stronie internetowej lot.com dla polskich klientów. Rozwiązanie systemowe i technologiczne umożliwiające zakup polisy dostarcza Chubb, który odpowiada za sprzedaż ubezpieczeń poza granicami RP.
(AM, źródło: PZU)

 

DWF Poland: Paweł Stykowski na czele praktyki ubezpieczeniowej

We wrześniu do DWF Poland dołączył Paweł Stykowski. W polskim oddziale kancelarii objął stanowisko local partnera. Jego zadaniem będzie...


czytaj dalej

Colonnade Insurance: Grzegorz Kulik nowym dyrektorem generalnym

Po niecałych trzech miesiącach od rezygnacji z zajmowanej funkcji wiceprezesa zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska Grzegorz Kulik objął...


czytaj dalej

Marsh: Menadżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem

Większość członków zarządu lub kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem cybernetycznym w swojej organizacji poświęca nie więcej...


czytaj dalej

Allianz: Spadek zasobów finansowych w krajach rozwiniętych i wschodzących

W 2018 roku zasoby finansowe w krajach rozwiniętych i wschodzących po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego z 2008 r. zanotowały symultaniczny...


czytaj dalej

PIU: Coraz bliżej 3 mln osób objętych ochroną w ramach polisy zdrowotnej

Wartość rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych nadal rośnie. Szybko zwiększa się też grono Polaków objętych ochroną w ramach tego typu polis.

czytaj dalej

Ubea.pl: Zmiany w rankingu

W sierpniu doszło do kilku zmian w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea.pl, opartego na kalkulacjach sporządzonych przez użytkowników...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook