Reklama

AXA: Nowe hasło „Know you can”
piątek, 08 lutego 2019 09:34

AXA będzie się posługiwać nowym hasłem reklamowym: „Know you can”. Slogan ma odzwierciedlać obietnicę Axy, że ubezpieczyciel będzie wspierającym partnerem, który pomaga klientom czuć się pewniejszymi w osiąganiu swoich celów.

Zmianie hasła będzie towarzyszyć światowa kampania reklamowa, w której udział weźmie Serena Williams – tenisistka kojarzona z odnoszeniem sukcesów i wiarą w siebie, co współgra z wartościami i ambicjami ubezpieczyciela. Spoty z jej udziałem będą centralnym punktem szerokiej kampanii komunikacyjnej, w której udział wezmą również piłkarze FC Liverpool, klubu wspieranego przez AXA.

- „Know you can” to hasło, które idealnie oddaje naszą ambicję, by uczynić AXA partnerem, który pomaga naszym klientom uwierzyć, że lepsze życie jest możliwe. Hasło jest także ucieleśnieniem kultury naszej firmy, która z małego francuskiego ubezpieczyciela wzajemnego stała się światowym liderem w ubezpieczeniach – komentuje Thomas Buberl, CEO AXA.

Kampania ruszyła 2 lutego w Niemczech, w połowie miesiąca ruszy w Hongkongu, na wiosnę we Francji, a następnie będzie promowana na pozostałych rynkach Europy, Azji i Ameryki Łacińskiej.
(AM, źródło: PIU)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook