Reklama

TUW PZUW: Kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”
wtorek, 12 lutego 2019 09:45

11 lutego Rafał Kiliński, prezes zarządu TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych, wręczył kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W imieniu personelu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu wyróżnienie odebrał Jarosław Kończyło, dyrektor naczelny placówki.

Bezpłatne szkolenie „Dobre Relacje z Pacjentem” to cykl warsztatów, seminariów i e-learningów o tematyce dotyczącej komunikacji interpersonalnej w podmiotach leczniczych, praw pacjenta, dokumentacji medycznej, zakażeń szpitalnych i zdarzeń niepożądanych. Projekt realizowany jest przez ekspertów TUW PZUW, w tym lekarzy z dużym doświadczeniem medycznym i ubezpieczeniowym, we współpracy ze specjalistami z zakresu komunikacji interpersonalnej z firmy Next Medica. Szkolenie zakończone jest testem wiedzy. Pozytywny wynik stanowi podstawę do wydania certyfikatu. Projekt kierowany jest do placówek medycznych będących członkami TUW PZUW i finansowany z funduszu prewencyjnego towarzystwa.

- Ubezpieczenia dedykowane podmiotom medycznym stanowią znaczącą cześć biznesu TUW PZUW, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami prewencyjnymi, które w krótkim horyzoncie czasowym pozwolą na optymalizację ryzyk medycznych i podniosą jakość leczenia pacjentów. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać polską ochronę zdrowia i konsekwentnie realizować koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu naszego towarzystwa – powiedział Rafał Kiliński.

SPZOZ w Kędzierzynie Koźlu, jako trzeci szpital w Polsce uzyskał certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W 2018 roku odznaczenie to otrzymał Szpital Powiatowy im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu oraz Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM w Warszawie. Łącznie przeszkolonych zostało 6 tys. pracowników szpitali, w tym dyrektorów placówek, ordynatorów, lekarzy, pielęgniarek, specjalistów ds. epidemiologii i zakażeń szpitalnych oraz specjalistów ds. jakości.

Program szkoleniowy „Dobre Relacje z Pacjentem” obrazuje, jak ważna jest jakość relacji międzyludzkich w procesie leczenia i hospitalizacji pacjentów. Wierzę, że pracując w oparciu o pozyskaną wiedzę, będziemy stale zwiększać efektywność komunikacji personelu szpitala z pacjentami – dodał Jarosław Kończyło.
(AM, źródło: PZU)

 

TFI PZU: Nowy zarząd

18 kwietnia rada nadzorcza Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU dokonała szeregu zmian w zarządzie spółki.

Do zarządu TFI PZU powołany został...


czytaj dalej

Generali: Adam Malinowski odszedł ze stanowiska wiceprezesa

Adam Malinowski nie jest już wiceprezesem Generali. 12 kwietnia złożył rezygnację z zajmowanej funkcji. Do czasu mianowania następcy jego...


czytaj dalej

Generali: Dyrektor cyfryzacji powołany

Na stanowisko dyrektora ds. cyfrowych Generali został powołany Steven Zuanella. Jest on odpowiedzialny za przeprowadzenie transformacji cyfrowej,...


czytaj dalej

AXA: 10 mln euro na odbudowę Notre-Dame

AXA Group, która ma długą tradycję filantropijnego wsparcia dla ochrony francuskiego dziedzictwa kulturowego, zadeklarowała, że przyczyni się do...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ruszyła masowa sprzedaż PZU GO

PZU GO, beacon połączony z mobilną aplikacją telematyczną, będący sztandarowym projektem ubezpieczyciela stworzonym przez jego ekspertów, trafił...


czytaj dalej

VIG Polska: Biznes majątkowy filarem wyników grupy

Wskaźnik wzrostu działalności majątkowej Vienna Insurance Group (VIG) w Polsce w 2018 roku był ponad dwuipółkrotnie wyższy niż całego rynku...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook