Reklama

TUW PZUW: Kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”
wtorek, 12 lutego 2019 09:45

11 lutego Rafał Kiliński, prezes zarządu TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych, wręczył kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W imieniu personelu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu wyróżnienie odebrał Jarosław Kończyło, dyrektor naczelny placówki.

Bezpłatne szkolenie „Dobre Relacje z Pacjentem” to cykl warsztatów, seminariów i e-learningów o tematyce dotyczącej komunikacji interpersonalnej w podmiotach leczniczych, praw pacjenta, dokumentacji medycznej, zakażeń szpitalnych i zdarzeń niepożądanych. Projekt realizowany jest przez ekspertów TUW PZUW, w tym lekarzy z dużym doświadczeniem medycznym i ubezpieczeniowym, we współpracy ze specjalistami z zakresu komunikacji interpersonalnej z firmy Next Medica. Szkolenie zakończone jest testem wiedzy. Pozytywny wynik stanowi podstawę do wydania certyfikatu. Projekt kierowany jest do placówek medycznych będących członkami TUW PZUW i finansowany z funduszu prewencyjnego towarzystwa.

- Ubezpieczenia dedykowane podmiotom medycznym stanowią znaczącą cześć biznesu TUW PZUW, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami prewencyjnymi, które w krótkim horyzoncie czasowym pozwolą na optymalizację ryzyk medycznych i podniosą jakość leczenia pacjentów. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać polską ochronę zdrowia i konsekwentnie realizować koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu naszego towarzystwa – powiedział Rafał Kiliński.

SPZOZ w Kędzierzynie Koźlu, jako trzeci szpital w Polsce uzyskał certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W 2018 roku odznaczenie to otrzymał Szpital Powiatowy im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu oraz Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM w Warszawie. Łącznie przeszkolonych zostało 6 tys. pracowników szpitali, w tym dyrektorów placówek, ordynatorów, lekarzy, pielęgniarek, specjalistów ds. epidemiologii i zakażeń szpitalnych oraz specjalistów ds. jakości.

Program szkoleniowy „Dobre Relacje z Pacjentem” obrazuje, jak ważna jest jakość relacji międzyludzkich w procesie leczenia i hospitalizacji pacjentów. Wierzę, że pracując w oparciu o pozyskaną wiedzę, będziemy stale zwiększać efektywność komunikacji personelu szpitala z pacjentami – dodał Jarosław Kończyło.
(AM, źródło: PZU)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Allianz: Akwizycje zamiast odkupu?

Allianz może spowolnić realizację swojego programu odkupu akcji, aby móc dokonać niewielkich akwizycji – zapowiedział dyrektor finansowy grupy po...


czytaj dalej

Parlament Europejski: Zmiany w dyrektywie komunikacyjnej przyjęte

13 lutego deputowani z Parlamentu Europejskiego przyjęli zmiany w przepisach dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych (dyrektywie komunikacyjnej).

...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Windykacyjni pośrednicy

19 lutego ukazał się 54. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gościem programu zatytułowanego „Windykacyjni pośrednicy” był Piotr...


czytaj dalej

PZU SA: Usługa Auto Non Stop dla posiadaczy PZU Auto AC

Oferta komunikacyjna PZU SA została wzbogacona o opcję Auto Non Stop. Dzięki nowej usłudze w przypadku obsługi zgłoszenia z PZU Auto AC...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook