Reklama

TUW PZUW: Kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”
wtorek, 12 lutego 2019 09:45

11 lutego Rafał Kiliński, prezes zarządu TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych, wręczył kolejny certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W imieniu personelu medycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu wyróżnienie odebrał Jarosław Kończyło, dyrektor naczelny placówki.

Bezpłatne szkolenie „Dobre Relacje z Pacjentem” to cykl warsztatów, seminariów i e-learningów o tematyce dotyczącej komunikacji interpersonalnej w podmiotach leczniczych, praw pacjenta, dokumentacji medycznej, zakażeń szpitalnych i zdarzeń niepożądanych. Projekt realizowany jest przez ekspertów TUW PZUW, w tym lekarzy z dużym doświadczeniem medycznym i ubezpieczeniowym, we współpracy ze specjalistami z zakresu komunikacji interpersonalnej z firmy Next Medica. Szkolenie zakończone jest testem wiedzy. Pozytywny wynik stanowi podstawę do wydania certyfikatu. Projekt kierowany jest do placówek medycznych będących członkami TUW PZUW i finansowany z funduszu prewencyjnego towarzystwa.

- Ubezpieczenia dedykowane podmiotom medycznym stanowią znaczącą cześć biznesu TUW PZUW, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami prewencyjnymi, które w krótkim horyzoncie czasowym pozwolą na optymalizację ryzyk medycznych i podniosą jakość leczenia pacjentów. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać polską ochronę zdrowia i konsekwentnie realizować koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu naszego towarzystwa – powiedział Rafał Kiliński.

SPZOZ w Kędzierzynie Koźlu, jako trzeci szpital w Polsce uzyskał certyfikat „Dobre Relacje z Pacjentem”. W 2018 roku odznaczenie to otrzymał Szpital Powiatowy im. św. Maksymiliana w Oświęcimiu oraz Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka WUM w Warszawie. Łącznie przeszkolonych zostało 6 tys. pracowników szpitali, w tym dyrektorów placówek, ordynatorów, lekarzy, pielęgniarek, specjalistów ds. epidemiologii i zakażeń szpitalnych oraz specjalistów ds. jakości.

Program szkoleniowy „Dobre Relacje z Pacjentem” obrazuje, jak ważna jest jakość relacji międzyludzkich w procesie leczenia i hospitalizacji pacjentów. Wierzę, że pracując w oparciu o pozyskaną wiedzę, będziemy stale zwiększać efektywność komunikacji personelu szpitala z pacjentami – dodał Jarosław Kończyło.
(AM, źródło: PZU)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

WTW: Padły nowe rekordy inwestycji w insurtech

Inwestujący w insurtech na całym świecie w I kwartale 2019 r. wykonali największą liczbę transakcji, największą liczbę transakcji w sektorze...


czytaj dalej

Generali: Kwartał wzrostów

Pierwsze trzy miesiące obecnego roku były udane dla Generali. Grupa zanotowała wysokie wzrosty zysków i przypisu składki.

Przypis składki brutto...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Lokalne porządki

Ostatnie lata w branży ubezpieczeniowej stały pod znakiem globalnych zmian w przepisach dotyczących branży ubezpieczeniowej. Zmniejszona aktywność...


czytaj dalej

SN: Odmowa podjęcia uchwał w dwóch sprawach

16 maja Sąd Najwyższy (SN) odmówił podjęcia uchwały w dwóch sprawach dotyczących materii ubezpieczeniowej, skierowanych do niego przez sądy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook