Reklama

Ergo Hestia: Aplikacja Pomoc Online wspiera likwidację szkód
wtorek, 12 lutego 2019 09:48

Pomoc Online – taką nazwę nosi wprowadzona przez Ergo Hestię aplikacja mobilna do likwidacji szkód. Narzędzie pozwala klientom na zdalne przeprowadzenie oględzin uszkodzonego mienia – zarówno w szkodach komunikacyjnych, jak i majątkowych. Aplikacja, która jak twierdzi sopocki ubezpieczyciel, cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów, jeszcze w tym roku ma zostać wzbogacona o nowe funkcjonalności.

Pomoc Online działająca na smartfonach pracujących z wykorzystaniem systemów Android i iOS pozwala na wykonanie oględzin uszkodzonych elementów podczas połączenia wideo z opiekunem szkody.

Ten innowacyjny system likwidacji szkody pozwala na szybsze wydanie decyzji i wypłatę odszkodowania, często jeszcze w tym samym dniu, w którym kontaktujemy się z klientem – mówi Maciej Kosakowski z Biura Operacji i Likwidacji Szkód Ergo Hestii. – W szkodach majątkowych rozwiązanie to proponujemy, kiedy dojdzie do zalania ubezpieczonej nieruchomości oraz gdy w wyniku różnych zdarzeń losowych uszkodzeniu uległo mienie ruchome. „Ciekawe, innowacyjne” – to określenia, które już wielokrotnie usłyszeliśmy od naszych klientów – dodaje.

Klient, który korzysta z Pomocy Online, otrzymuje drogą powiadomień najważniejsze informacje związane z obsługą jego szkody. W każdej chwili może on sprawdzić status sprawy, dowiedzieć się, na jakim znajduje się ona etapie, oraz jakie dokumenty są niezbędne do podjęcia decyzji. – Możliwość przesłania fotografii telefonem pozwala na łatwe kompletowanie niezbędnej dokumentacji. Wystarczy wykonać zdjęcie aparatem lub skorzystać z funkcji skanowania i jednym kliknięciem przesłać je do opiekuna szkody – opisuje Tomasz Tarnowski, menedżer projektu z Biura Automatyzacji i Robotyzacji Ergo Hestii.
(AM, źródło: Ergo Hestia)

 

TU Zdrowie: KNF zatwierdziła nominację Aleksandra Rody

12 lutego Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Aleksandra Rody na stanowisko prezesa zarządu TU Zdrowie.

...


czytaj dalej

KUKE: Marcin Jedliński nowym rzecznikiem prasowym

Od lutego Marcin Jedliński pracuje jako rzecznik prasowy i dyrektor Biura Komunikacji Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) – podał...


czytaj dalej

Allianz: Akwizycje zamiast odkupu?

Allianz może spowolnić realizację swojego programu odkupu akcji, aby móc dokonać niewielkich akwizycji – zapowiedział dyrektor finansowy grupy po...


czytaj dalej

Parlament Europejski: Zmiany w dyrektywie komunikacyjnej przyjęte

13 lutego deputowani z Parlamentu Europejskiego przyjęli zmiany w przepisach dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych (dyrektywie komunikacyjnej).

...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Windykacyjni pośrednicy

19 lutego ukazał się 54. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji”. Gościem programu zatytułowanego „Windykacyjni pośrednicy” był Piotr...


czytaj dalej

PZU SA: Usługa Auto Non Stop dla posiadaczy PZU Auto AC

Oferta komunikacyjna PZU SA została wzbogacona o opcję Auto Non Stop. Dzięki nowej usłudze w przypadku obsługi zgłoszenia z PZU Auto AC...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook