Reklama

Open Life: Nowe ubezpieczenie Multiopcja
czwartek, 28 lutego 2019 09:57

W lutym Open Life wprowadziło do oferty nowe ubezpieczenie indywidualne na życie i dożycie z UFK Multiopcja, oferowane we współpracy z multiagencją Q Value.

- Z początkiem roku do sprzedaży u naszych partnerów na rynku multiagencji trafiło nowe ubezpieczenie inwestycyjne, Multiopcja. To kontynuacja zmiany strategii biznesowej naszego TU, która zakłada intensywny rozwój nowych kanałów dystrybucji, w tym kanału multiagencyjnego. Równolegle z opracowywaniem dedykowanych produktów poszerzamy też konsekwentnie sieć partnerów – mówi Maciej Świtek, dyrektor Departamentu Sprzedaży Multiagencyjnej Open Life.

W Multiopcji klient samodzielnie wybiera fundusze, w które chce zainwestować. Produkt oferuje wyselekcjonowane fundusze, zróżnicowane zarówno pod względem geograficznym, jak i branżowym. Swobodę doboru funduszy umożliwia różny poziom ryzyka inwestycyjnego UFK – od niskiego, poprzez umiarkowany, do wysokiego. Ubezpieczający ma możliwość kształtowania swojego portfela zarówno podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia, jak i w trakcie jej trwania. W momencie składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia klient może wybrać do 10 UFK spośród 28 dostępnych w strategii inwestycyjnej otwartej. W późniejszym okresie ma pełną swobodę przenoszenia środków pomiędzy dostępnymi funduszami, bez ponoszenia kosztów oraz limitów i ograniczeń ilościowych czy okresowych.

- Dajemy klientowi dużą swobodę w zarządzaniu portfelem światowej klasy funduszy przy jednoczesnym zapewnieniu wypłaty 100% wartości rachunku udziałów w przypadku wycofania się z inwestycji – podkreśla Izabela Śliwowska, wiceprezes zarządu Open Life.

Rekomendowany horyzont trwania inwestycji jest uzależniony od poziomu ryzyka wybranych funduszy i wynosi od 2 do 5 lat polisowych, aczkolwiek w przypadku konieczności wcześniejszego wykupienia środków możliwe jest złożenie dyspozycji finansowej wypłaty częściowej bądź całkowitej wartości wykupu. Całkowicie wycofując się z inwestycji, klient otrzyma 100% wartości rachunku udziałów, a w przypadku częściowego wycofania środków otrzyma częściową wartość wykupu, która stanowić będzie równowartość udziałów jednostkowych umarzanych z funduszu źródłowego.
(AM, źródło: Open Life)

 

PZU ma nową dyrektor marketingu

Jak podały Wirtualnemedia.pl, Anna Janiczek została nową dyrektor zarządzającą ds. marketingu i relacji z klientem PZU.  Serwis dowiedział się...


czytaj dalej

Digital Care: Piotr Kuszewski nowym członkiem zarządu

Z dniem 2 października do zarządu Digital Care dołączył Piotr Kuszewski. Rozszerzenie składu organu jest związane z ekspansją spółki na rynki...


czytaj dalej

Marsh: Rekordowy wzrost stawek w III kwartale

Trzeci kwartał 2019 r. zakończył się rekordowym, 8% wzrostem cen ubezpieczeń na świecie. To największy wzrost stawek odnotowany od 2012 roku. III...
czytaj dalej

Oliver Wyman: Firmy, które ignorują kobiety, tracą zarobki

Zdominowana przez mężczyzn branża usług finansowych przegapia ponad 700 mld dol. przychodów rocznie, ponieważ nie słucha kobiet albo nie...


czytaj dalej

Rankomat: Zmiany cen OC ppm. na przestrzeni dwóch lat

Eksperci rankomat.pl sprawdzili, jak w ciągu ostatnich dwóch lat zmieniły się warunki cenowe w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.)...
czytaj dalej

InterRisk wspiera w nauce programowania i robotyki

4 listopada ruszyła druga edycja akcji zbierania ubrań w ramach działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracownicy, klienci,...
czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook