Reklama

Wiosenna Akademia Brokerska Nationale-Nederlanden
wtorek, 12 marca 2019 09:58

Trzy pytania do Kingi Łysikowskiej, kierownika Zespołu Ubezpieczeń Grupowych w Kanałach Zewnętrznych Nationale-Nederlanden

Aleksandra E. Wysocka: – W ubiegłym roku zorganizowaliście cykl spotkań z brokerami. Czy Akademia Brokerska będzie kontynuowana w tym roku?
Kinga Łysikowska: –
Jak najbardziej, i to w rozszerzonej formule. W dniach 21–23 marca spotkamy się z grupą wybranych brokerów. Tematem przewodnim będą oczywiście pracownicze plany kapitałowe oraz nasza specjalność, czyli ubezpieczenia grupowe!

Z iloma brokerami spotkaliście się w 2018 r.?
– W Akademii Brokerskiej wzięło udział kilkuset brokerów z całego kraju. Zainteresowanie zaskoczyło nas samych. To pokazuje, że brokerzy są zainteresowani pogłębianiem wiedzy dotyczącej PPK oraz rozwojem oferty ubezpieczeń grupowych dla swoich klientów, co nas niezmiernie cieszy. Oprócz Akademii, zorganizowaliśmy bardzo wiele spotkań indywidualnych z brokerami. I to nie jest przypadek, bo to dla nas jeden z kluczowych kanałów sprzedaży, nie zwalniamy tempa! Chcemy rozwijać i pogłębiać współpracę zarówno z brokerami, jak i multiagencjami, dlatego powiększyliśmy nasz zespół, na chwile obecną mamy już 10 menedżerów ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych i PPK w całej Polsce. Do udziału w wiosennej, trzydniowej Akademii Brokerskiej zaprosiliśmy tych brokerów, z którymi współpracujemy przez dłuższy czas.

O PPK zaczęliście mówić jako jedna z pierwszych instytucji finansowych na rynku. Jakie postawiliście sobie cele biznesowe w tym obszarze?
– Chcemy zostać dostawcą pierwszego wyboru dla firm prywatnych. Bardzo mocno postawiliśmy na edukację, bo wprowadzenie PPK będzie dla pracodawców niemałym wyzwaniem. Zarówno brokerzy, jak i ich klienci potrzebują rzetelnych informacji oraz wsparcia merytorycznego. Wciąż pozostaje sporo niewiadomych, a przecież termin utworzenia PPK w największych zakładach pracy zbliża się wielkimi krokami. Wszyscy z ogromną niecierpliwością czekamy na rozporządzenie Ministerstwa Finansów, które pozwoli na oficjalną rejestrację instytucji finansowych oferujących PPK w portalu Polskiego Funduszu Rozwoju, ale to nie oznacza, że można pozostać biernym do tego czasu. Pracodawcy muszą mieć czas na aktualizację systemów płacowo-kadrowych i kampanię informacyjną wśród pracowników. Widzimy tu duże pole do popisu zarówno dla nas, jak i dla samych brokerów, którzy dla przedsiębiorców są nieocenionym wsparciem, chociażby we wdrażaniu grupowych ubezpieczeń życiowych czy zdrowotnych.

Dziękuję za rozmowę.
Aleksandra E. Wysocka



 

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Luksemburg stanie się przystanią dla 50 firm po brexicie

Około 50 firm zarządzania aktywami, ubezpieczycieli i innych firm finansowych wybrało Wielkie Księstwo Luksemburg na swoją siedzibę w Unii...


czytaj dalej

Brexit: Ubezpieczyciele przygotowani na każdy scenariusz

Podczas gdy w parlamencie brytyjskim trwa spór o sposób wyjścia z sytuacji, agencja ratingowa AM Best uważa, że ubezpieczyciele z siedzibą w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: „Komunikacja” na bardzo dużym plusie

Mimo wyraźnej obniżki tempa wzrostu przypisu składki w OC posiadaczy pojazdów lądowych, rentowność techniczna w segmencie komunikacyjnym uległa...


czytaj dalej

Warta: Testy sztucznej inteligencji przy przyjmowaniu zgłoszeń szkód

Warta rozpoczęła testy z klientami dotyczące przyjęcia szkód przy pomocy sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia nowego rozwiązania jest między...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook