Reklama

Wiosenna Akademia Brokerska Nationale-Nederlanden
wtorek, 12 marca 2019 09:58

Trzy pytania do Kingi Łysikowskiej, kierownika Zespołu Ubezpieczeń Grupowych w Kanałach Zewnętrznych Nationale-Nederlanden

Aleksandra E. Wysocka: – W ubiegłym roku zorganizowaliście cykl spotkań z brokerami. Czy Akademia Brokerska będzie kontynuowana w tym roku?
Kinga Łysikowska: –
Jak najbardziej, i to w rozszerzonej formule. W dniach 21–23 marca spotkamy się z grupą wybranych brokerów. Tematem przewodnim będą oczywiście pracownicze plany kapitałowe oraz nasza specjalność, czyli ubezpieczenia grupowe!

Z iloma brokerami spotkaliście się w 2018 r.?
– W Akademii Brokerskiej wzięło udział kilkuset brokerów z całego kraju. Zainteresowanie zaskoczyło nas samych. To pokazuje, że brokerzy są zainteresowani pogłębianiem wiedzy dotyczącej PPK oraz rozwojem oferty ubezpieczeń grupowych dla swoich klientów, co nas niezmiernie cieszy. Oprócz Akademii, zorganizowaliśmy bardzo wiele spotkań indywidualnych z brokerami. I to nie jest przypadek, bo to dla nas jeden z kluczowych kanałów sprzedaży, nie zwalniamy tempa! Chcemy rozwijać i pogłębiać współpracę zarówno z brokerami, jak i multiagencjami, dlatego powiększyliśmy nasz zespół, na chwile obecną mamy już 10 menedżerów ds. sprzedaży ubezpieczeń grupowych i PPK w całej Polsce. Do udziału w wiosennej, trzydniowej Akademii Brokerskiej zaprosiliśmy tych brokerów, z którymi współpracujemy przez dłuższy czas.

O PPK zaczęliście mówić jako jedna z pierwszych instytucji finansowych na rynku. Jakie postawiliście sobie cele biznesowe w tym obszarze?
– Chcemy zostać dostawcą pierwszego wyboru dla firm prywatnych. Bardzo mocno postawiliśmy na edukację, bo wprowadzenie PPK będzie dla pracodawców niemałym wyzwaniem. Zarówno brokerzy, jak i ich klienci potrzebują rzetelnych informacji oraz wsparcia merytorycznego. Wciąż pozostaje sporo niewiadomych, a przecież termin utworzenia PPK w największych zakładach pracy zbliża się wielkimi krokami. Wszyscy z ogromną niecierpliwością czekamy na rozporządzenie Ministerstwa Finansów, które pozwoli na oficjalną rejestrację instytucji finansowych oferujących PPK w portalu Polskiego Funduszu Rozwoju, ale to nie oznacza, że można pozostać biernym do tego czasu. Pracodawcy muszą mieć czas na aktualizację systemów płacowo-kadrowych i kampanię informacyjną wśród pracowników. Widzimy tu duże pole do popisu zarówno dla nas, jak i dla samych brokerów, którzy dla przedsiębiorców są nieocenionym wsparciem, chociażby we wdrażaniu grupowych ubezpieczeń życiowych czy zdrowotnych.

Dziękuję za rozmowę.
Aleksandra E. Wysocka



 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Lloyd’s: Plan przechodzenia na platformę elektroniczną

Ubezpieczyciele z rynku Lloyd’s of London przenieśli już 45% swojego biznesu na platformę elektroniczną, wyprzedzając plan.

Branża...


czytaj dalej

Insurance Europe: Frédéric de Courtois wiceprezesem nowej kadencji

Frédéric de Courtois, dyrektor generalny Grupy Generali, został wybrany 22 maja na trzyletnią kadencję na stanowisku wiceprezesa Insurance Europe....


czytaj dalej

Warta odstępuje od oferowania PPK

Na nieco ponad miesiąc przed startem Pracowniczych Planów Kapitałowych z uczestnictwa w programie wycofała się jedna z firm zarejestrowanych już w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Powódź zalewa południową Polskę

Kilka dni intensywnych opadów deszczu sprawiło, że Polska, zwłaszcza południowa, zaczęła zmagać się z nadmiarem wody. Doszło już do kilkuset...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook