Reklama

PZU: #wyzwaniePZU – Senior 2.0
środa, 17 kwietnia 2019 08:59

PZU wspólnie z RBL_, Pekao SA i Huge Thing rozpoczyna realizację przedsięwzięcia pod nazwą #wyzwaniePZU – Senior 2.0. Jego celem będzie wypracowanie koncepcji rozwiązań poprawiających jakość życia osób starszych oraz ich opiekunów. Przewidziana pula nagród to 10 tys. zł.

#wyzwaniePZU – Senior 2.0 jest skierowane do specjalistów UX, service design czy osób zainteresowanych koncepcją srebrnej gospodarki. W projekcie mogą wziąć udział także wolontariusze i pracownicy NGO oraz pasjonaci pracy w oparciu o design thinking. Aby uczestniczyć w trzydniowych warsztatach, które odbędą się 10-12 maja w Warszawie, wystarczy zgłosić się, wypełniając formularz rejestracji dostępny na stronie internetowej wydarzenia. W trakcie warsztatów 30 uczestników w pięcioosobowych zespołach będzie projektować użyteczne rozwiązania dla seniorów i ich opiekunów. Do grup dołączą eksperci z PZU, RBL i Pekao SA, którzy będą wspierać uczestników swoją wiedzą i doświadczeniem. Twórcy koncepcji rozwiązań o największym potencjale otrzymają nagrody pieniężne (pula to 10 tys. zł), a ich pomysły mogą być dalej rozwijane.

#wyzwaniePZU – Senior 2.0 to wyjątkowe wydarzenie o charakterze ultraszybkiego maratonu projektowania usług. Chcemy skonfrontować energię i pomysłowość młodych osób z potrzebami seniorów i wspólnie wypracować koncepcje rozwiązań, które będą pomocne dla osób starszych i ich opiekunów. Mam nadzieję, że ta kreatywna mieszanka da nam na koniec naszych warsztatów fantastyczne pomysły na usługi i rozwiązania – powiedział Marcin Kurczab, dyrektor ds. Innowacji PZU.

Wydarzenie będzie weekendowym maratonem design thinkingu. W jego trakcie uczestnicy skupią się nad rozwiązaniami  nie tylko dla osób starszych, ale również ich opiekunów. W Polsce często to rodzina zajmuje się seniorami. W 85 proc. przypadków najbliżsi pomagają im w codziennych aktywnościach. Z drugiej strony zauważamy, że ludzie obecnie starzeją się wolniej, żyją dłużej, dłużej pozostają sprawni, pracują, są aktywni w różnych sferach. Seniorzy stanowią bardzo liczną grupę klientów PZU. Dlatego wyzwaniem dla nas jest sprostanie zmieniającym się postawom i nawykom osób starszych, konieczność wdrożenia produktów i usług uwzględniających oczekiwania „starszej” grupy docelowej, ale przede wszystkim całkowita zmiana myślenia o tej grupie – powiedziała Anna Janiczek, dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU.
(AM, źródło: PZU)

 

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Lloyd’s: Plan przechodzenia na platformę elektroniczną

Ubezpieczyciele z rynku Lloyd’s of London przenieśli już 45% swojego biznesu na platformę elektroniczną, wyprzedzając plan.

Branża...


czytaj dalej

Insurance Europe: Frédéric de Courtois wiceprezesem nowej kadencji

Frédéric de Courtois, dyrektor generalny Grupy Generali, został wybrany 22 maja na trzyletnią kadencję na stanowisku wiceprezesa Insurance Europe....


czytaj dalej

Warta odstępuje od oferowania PPK

Na nieco ponad miesiąc przed startem Pracowniczych Planów Kapitałowych z uczestnictwa w programie wycofała się jedna z firm zarejestrowanych już w...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Powódź zalewa południową Polskę

Kilka dni intensywnych opadów deszczu sprawiło, że Polska, zwłaszcza południowa, zaczęła zmagać się z nadmiarem wody. Doszło już do kilkuset...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook