Reklama

Rynek ubezpieczeń: Marka Wiener TU zastąpiła Gothaer TU
wtorek, 09 lipca 2019 08:45

Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Do zmiany marki doszło 5 lipca, po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym.

- Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę– mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU.

Według ubezpieczyciela, zmiana marki nastąpiła w szczytowym okresie jego rozwoju. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.

Nowa marka jest sukcesywnie wdrażana we wszystkich dokumentach, materiałach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Pod adresem www.wiener.pl działa również strona internetowa ubezpieczyciela. Na nową domenę przeniesiono także adresy mailowe. Od tej pory klienci, kontaktując się z zakładem ubezpieczeń, będą korzystali z adresu kontakt@wiener.pl.

- Zadbaliśmy o to, żeby proces zmiany dla wszystkich naszych partnerów, pośredników sprzedaży i klientów przebiegł harmonijnie. Dlatego dotychczasowe adresy mailowe i numery telefonów do biura obsługi klientów i wszystkie pozostałe kontakty funkcjonują bez zmian – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska. Wszystkie nasze zobowiązania, umowy i wcześniej wystawione polisy są w mocy. Nie zmieniają się  warunki, na jakich świadczymy nasze usługi – podkreśla.

Niezmienne pozostają także dane rejestrowe, takie jak NIP, REGON czy numer KRS.

Wiener TU zapowiada postawienie na innowacje i rozbudowę wachlarza usług. Aktualnie zakład pracuje nad wdrożeniem nowego systemu sprzedażowo-rozliczeniowego oraz automatyzacją procesów obsługowych. Zamierza także wprowadzić – dla klientów i pośredników – narzędzia wspierające mobilną formę sprzedaży na odległość, a także zakup polis bez papieru.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

 

DWF Poland: Paweł Stykowski na czele praktyki ubezpieczeniowej

We wrześniu do DWF Poland dołączył Paweł Stykowski. W polskim oddziale kancelarii objął stanowisko local partnera. Jego zadaniem będzie...


czytaj dalej

Colonnade Insurance: Grzegorz Kulik nowym dyrektorem generalnym

Po niecałych trzech miesiącach od rezygnacji z zajmowanej funkcji wiceprezesa zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska Grzegorz Kulik objął...


czytaj dalej

Marsh: Menadżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem

Większość członków zarządu lub kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem cybernetycznym w swojej organizacji poświęca nie więcej...


czytaj dalej

Allianz: Spadek zasobów finansowych w krajach rozwiniętych i wschodzących

W 2018 roku zasoby finansowe w krajach rozwiniętych i wschodzących po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego z 2008 r. zanotowały symultaniczny...


czytaj dalej

PIU: Coraz bliżej 3 mln osób objętych ochroną w ramach polisy zdrowotnej

Wartość rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych nadal rośnie. Szybko zwiększa się też grono Polaków objętych ochroną w ramach tego typu polis.

czytaj dalej

Ubea.pl: Zmiany w rankingu

W sierpniu doszło do kilku zmian w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea.pl, opartego na kalkulacjach sporządzonych przez użytkowników...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook