Reklama

Rynek ubezpieczeń: Spółka PZU bazą dla wspólnego przedsięwzięcia z PKN Orlen
czwartek, 01 sierpnia 2019 08:48

Przedsiębiorstwo świadczące usługi związane m.in. z zakupem powierzchni reklamowej, które chcą powołać PKN Orlen i PZU SA, powstanie na bazie już istniejącej spółki należącej do największego polskiego ubezpieczyciela. Z jej usług będą mogli korzystać nie tylko obaj giganci, ale też firmy zewnętrzne.

PKN Orlen i PZU SA poinformowały o zamiarze utworzenia podmiotu, który będzie świadczył usługi związane z szeroko pojętymi zakupami usług marketingowych i reklamowych. Nie ujawniły jednak wówczas szczegółów działalności operacyjnej nowej spółki. Garść szczegółów na ten temat podał za to Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), do którego 29 lipca trafił wniosek obu podmiotów o wyrażenie zgody na koncentrację w postaci powołania wspólnego przedsiębiorstwa. Według przedstawionego przez Urząd skróconego opisu koncentracji do utworzenia wspólnej firmy wykorzystana zostanie istniejąca już warszawska spółka należąca do PZU – Sigma BIS.

Istniejąca od 2014 roku firma nie prowadziła dotychczas działalności gospodarczej. Jak podaje wywiadownia gospodarcza Bisnode, branża Sigma BIS została sklasyfikowana w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) jako pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne. Po przeprowadzeniu transakcji spółka będzie świadczyć usługi w zakresie planowania, opracowywania strategii emisji materiałów reklamowych w mediach, sponsoringu projektów mediowych, negocjowania oraz zakupu czasu i przestrzeni reklamowej w mediach, opracowywania badań i analiz skuteczności aktywności reklamowej w mediach, badania rynku, usług sprzedaży własnej powierzchni reklamowej PKN Orlen i PZU SA oraz performance marketingu. Usługi te świadczone będą zarówno na rzecz podmiotów z obu w/w grup kapitałowych, jak również podmiotów trzecich.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

 

DWF Poland: Paweł Stykowski na czele praktyki ubezpieczeniowej

We wrześniu do DWF Poland dołączył Paweł Stykowski. W polskim oddziale kancelarii objął stanowisko local partnera. Jego zadaniem będzie...


czytaj dalej

Colonnade Insurance: Grzegorz Kulik nowym dyrektorem generalnym

Po niecałych trzech miesiącach od rezygnacji z zajmowanej funkcji wiceprezesa zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska Grzegorz Kulik objął...


czytaj dalej

Marsh: Menadżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem

Większość członków zarządu lub kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem cybernetycznym w swojej organizacji poświęca nie więcej...


czytaj dalej

Allianz: Spadek zasobów finansowych w krajach rozwiniętych i wschodzących

W 2018 roku zasoby finansowe w krajach rozwiniętych i wschodzących po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego z 2008 r. zanotowały symultaniczny...


czytaj dalej

PIU: Coraz bliżej 3 mln osób objętych ochroną w ramach polisy zdrowotnej

Wartość rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych nadal rośnie. Szybko zwiększa się też grono Polaków objętych ochroną w ramach tego typu polis.

czytaj dalej

Ubea.pl: Zmiany w rankingu

W sierpniu doszło do kilku zmian w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea.pl, opartego na kalkulacjach sporządzonych przez użytkowników...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook