Reklama

AXA: Nowa reklama telewizyjna
poniedziałek, 19 sierpnia 2019 08:36

AXA emituje nową reklamę telewizyjną i mierzy się z wynikami badań, które pokazały, że konsumenci – często posługując się wyobrażeniem albo doświadczeniem cudzym lub zdobytym w porównywarce – wyobrażają sobie proces korzystania z kalkulatora składki ubezpieczenia samochodowego jako niezachęcający.

– Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione – zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w AXA.

Pierwszą z barier jest konieczność podania danych kontaktowych w zamian za możliwość poznania ceny. Generuje ona obawy to, że staniemy się celem spamu, niechcianych telefonów, natrętnej presji sprzedaży.

Na stronie axadirect.pl tego nie robimy, co jest główną obietnicą i przekazem filmu reklamowego. Klient, po tym jak pozna cenę, może od razu zdecydować się na zakup, zadzwonić do nas później albo kupić polisę u agenta – podkreśla Agnieszka Dąbrowska.

Po drugie, chodzi o obawę, że formularz jest trudny i czasochłonny  – zawiera pytania, na które nie zawsze konsument zna odpowiedź (np. o wersję wyposażenia samochodu kupionego jako używany), jest pisany trudnym, „ubezpieczeniowym” językiem, z bardzo długą listą pytań.  

Tymczasem formularz jest krótki i intuicyjny. Większość danych i informacji możemy zaciągnąć z bazy UFG i z zeskanowanego przez właściciela pojazdu kodu Aztec, który znajduje się w dowodzie rejestracyjnym. To ostatnie udogodnienie jest jeszcze rzadkością na rynku, co daje nam dość dużą przewagę konkurencyjną – podsumowuje Agnieszka Dąbrowska.

Pomysł na kreację został wypracowany przez zespół marketingu AXA. Do produkcji spotu AXA wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media. Spot można zobaczyć na antenie Polsatu, TVN Max, TVP i stacji tematycznych TVP, TVN i Polsatu. Emisja reklamy potrwa do jesieni. AXA planuje kolejne odsłony kampanii po sprawdzeniu efektywności nowego konceptu, w pierwszym filmie nawiązującego do bohatera filmu „Rambo”.

Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem:
https://www.youtube.com/watch?v=01yy2WUzYvs
(AM, źródło: AXA)

 

DWF Poland: Paweł Stykowski na czele praktyki ubezpieczeniowej

We wrześniu do DWF Poland dołączył Paweł Stykowski. W polskim oddziale kancelarii objął stanowisko local partnera. Jego zadaniem będzie...


czytaj dalej

Colonnade Insurance: Grzegorz Kulik nowym dyrektorem generalnym

Po niecałych trzech miesiącach od rezygnacji z zajmowanej funkcji wiceprezesa zarządu spółek ubezpieczeniowych Allianz Polska Grzegorz Kulik objął...


czytaj dalej

Marsh: Menadżerowie poświęcają niewiele czasu na zarządzanie cyberryzykiem

Większość członków zarządu lub kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie ryzykiem cybernetycznym w swojej organizacji poświęca nie więcej...


czytaj dalej

Allianz: Spadek zasobów finansowych w krajach rozwiniętych i wschodzących

W 2018 roku zasoby finansowe w krajach rozwiniętych i wschodzących po raz pierwszy od czasu kryzysu finansowego z 2008 r. zanotowały symultaniczny...


czytaj dalej

PIU: Coraz bliżej 3 mln osób objętych ochroną w ramach polisy zdrowotnej

Wartość rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych nadal rośnie. Szybko zwiększa się też grono Polaków objętych ochroną w ramach tego typu polis.

czytaj dalej

Ubea.pl: Zmiany w rankingu

W sierpniu doszło do kilku zmian w rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych Ubea.pl, opartego na kalkulacjach sporządzonych przez użytkowników...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook