Reklama

MetLife: Nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna
środa, 09 października 2019 08:46

„Zmieniaj na lepsze z MetLife” to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki ubezpieczyciela jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.

Pierwszy etap kampanii, wizerunkowy, przedstawia opinie agentów i menedżerów na temat pracy w MetLife. W krótkich wypowiedziach w formie filmów dzielą się oni historiami swoich relacji z klientami i planami rozwoju kariery. Opowiadają o tym, jak starają się osiągnąć równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz jakie wsparcie ze strony MetLife i swoich przełożonych najbardziej sobie cenią.

Druga część kampanii, czysto rekrutacyjna, będzie promowana na Facebooku i Instagramie, a także wspierana kilkunastoma dodatkowymi filmami i postami na profilu MetLife Doradcy na Facebooku i MetLife Polska na LinkedInie. Z tych materiałów potencjalni agenci dowiedzą się, jak wygląda praca w sprzedaży agencyjnej MetLife, z jakimi wyzwaniami mogą się zmierzyć na początku kariery i jak mogą swoją karierę rozwijać. 

Celem naszej kampanii jest rozszerzenie wiedzy o pracy agentów oraz rekrutacja utalentowanych, ale i świadomych kandydatów na doradców. Agent ubezpieczeniowy to odpowiedzialny i wymagający zawód, który zapewnia szerokie możliwości, dlatego aby pozyskać wartościowych ludzi, trzeba im stworzyć dobre, konkurencyjne warunki do rozwoju. Wszyscy bohaterowie naszej kampanii podkreślali, że w ich pracy w MetLife najważniejsi są ludzie, z którymi współpracują, oraz klienci – mówi Magdalena Brzozowska Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife.
(AM, źródło: MetLife)

 

April Polska: Robert Świergocki nowym CEO

April Polska ma nowego prezesa zarządu. W związku z zakończeniem kadencji Gregoire’a Ezanno nowym CEO spółki został Robert Świergocki. Do zespołu...


czytaj dalej

Signal Iduna: Adam Malinowski nowym szefem sprzedaży

Po sześciu miesiącach nieobecności Adam Malinowski wraca na rynek ubezpieczeń. Z dniem 1 listopada obejmie stanowisko szefa sprzedaży obu spółek...


czytaj dalej

Liberty Mutual: Ekspansja przez europejską akwizycję

Liberty Mutual Insurance ogłosił, że zakończył akwizycję trzech europejskich spółek zależnych AmTrust Financial Services: Nationale Borg,...


czytaj dalej

Marsh: Cyberataki i kryzysy finansowe kluczowymi zagrożeniami dla biznesu

Problemy gospodarcze znalazły się wśród kluczowych obaw kadry zarządzającej reprezentującej różne regiony świata – wynika z najnowszego raportu...


czytaj dalej

Rzecznik Finansowy: Istotny pogląd skutecznym wsparciem dla klientów

Na przestrzeni trzech lat sądy rozstrzygnęły spory w 580 sprawach dotyczących ubezpieczeń, w których Rzecznik Finansowy wydał istotny pogląd. W...


czytaj dalej

PZU: Ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami

PZU opublikował ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami, które mogą trafić na skrzynkę mailową albo telefon klientów. Wysyłają je nadawcy,...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook