Reklama

Ergo Hestia: O jakości i zaufaniu na Kongresie Punktów Standard
środa, 09 października 2019 09:00

W poniedziałek 7 października 2019 roku w sopockim Sheratonie odbył się pierwszy Kongres Punktów Standard. Punkty Standard to wzorcowe placówki z szyldem Ergo Hestii, które ubezpieczyciel tworzy już od czterech lat. Obecnie jest ich ponad 200 na terenie całego kraju.

Kongres był okazją do podsumowania sytuacji na rynku ubezpieczeń w Polsce, poinformowania o planach na najbliższe miesiące oraz docenienia najlepszych placówek w kraju. – Dla Ergo Hestii tradycyjny kanał agencyjny pozostanie najistotniejszy w dystrybucji ubezpieczeń – zapewnił prezes Piotr Maria Śliwicki. W swoim wystąpieniu odniósł się też do sześcioletnich cykli koniunkturalnych na polskim rynku ubezpieczeń i możliwych strategii przyjmowanych przez zakłady ubezpieczeń. Strategia Ergo Hestii od wielu lat opiera się na kompleksowym, pogłębionym doradztwie wspartym najnowszymi technologiami i ten kierunek będzie utrzymany również w przyszłości.

Bardzo ważnym momentem Kongresu było symboliczne przekazanie Justynie Wajs przez Małgorzatę Makulską uprawnień do kierowania sprzedażą z ramienia zarządu Ergo Hestii. Małgorzata Makulska spędziła z sopockim ubezpieczycielem 27 lat, dając się poznać jako jedna z najciekawszych osobowości nowoczesnych ubezpieczeń w Polsce. Jej następczyni jest również dobrze znana Hestianom. Przypomnijmy, że to ona kierowała projektem iHestii, a następnie przewodziła firmie informatycznej Atena, która wytwarza oprogramowanie skierowane do branży ubezpieczeniowej. Justyna Wajs zadeklarowała, że jedną z kluczowych wyznawanych przez nią wartości jest praca zespołowa, a celem numer jeden na najbliższy czas wprowadzenie istotnych usprawnień w relacji z agentami. – Wraz z zespołem zmierzamy do tego, żeby obsługa agenta w Ergo Hestii była możliwie bliska perfekcji – powiedziała podczas Kongresu. Chociaż Justyna Wajs objęła swoje nowe stanowisko dopiero w sierpniu 2019 roku, już widać pierwsze zmiany obsługowe zainicjowane przez agentów.

Ustępująca Małgorzata Makulska przekazała zebranym przesłanie, by w dalszej pracy ubezpieczeniowej pielęgnowali zaufanie, zarówno w relacji ubezpieczyciel-agent, jak i agent-klient. – Żyjemy w czasach pełnych zmian i niepewności, to zaufanie człowieka do człowieka powinno być fundamentem naszej pracy, zapewniającym stabilność i umożliwiającym dalszy rozwój – powiedziała Małgorzata Makulska.

O zaufanie, zaangażowanie i profesjonalizm zaapelował również Piotr Maria Śliwicki. – Bądźcie razem z nami – komandosami polskich ubezpieczeń! – powiedział.

Szczegółową relację z Kongresu Punktów Standard opublikujemy w „Gazecie Ubezpieczeniowej” z datą wydawniczą 28 października 2019 roku.
Aleksandra E. Wysocka

 

Supra Brokers: Rafał Holanowski przestał pełnić funkcję prezesa

Firma brokerska Supra Brokers poinformowała, że wraz z wkroczeniem w nowy etap rozwoju, którego kierunek wyznacza ekspansja na nowe rynki i nowe...


czytaj dalej

Signal Iduna: Krzysztof Konstanciuk szefem Biura Sprzedaży Korporacyjnej

4 listopada Krzysztof Konstanciuk objął stanowisko Managera Sprzedaży Korporacyjnej Signal Iduna Polska. W ramach swoich obowiązków będzie...


czytaj dalej

Swiss Re: Telematyka dla bezpieczeństwa na drogach

Swiss Re i Pioneer Corp., firma z Tokio specjalizująca się w elektronice samochodowej, opracowały wspólnie rozwiązanie telematyczne zapewniające...


czytaj dalej

Beazley: Ataki dla okupu na systemy IT

Ataków z użyciem oprogramowania szantażującego w III kwartale tego roku było o 37% więcej w stosunku do II kwartału. Cyberprzestępcy biorą za cel...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Początek końca OFE

Projekt przepisów dotyczących istotnych zmian w polskim systemie emerytalnym, akceptacja przepisów dotyczących trzeciego zastępcy szefa nadzoru i...


czytaj dalej

Vfconferences: Prawne aspekty sprzedaży ubezpieczeń

12 grudnia w Warszawie odbędzie się II śniadanie biznesowe dla zakładów ubezpieczeń  zatytułowane „Prawne aspekty sprzedaży ubezpieczeń”. Patronem...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook