Reklama

Rynek ubezpieczeń: Polisy życiowe Warty w Banku Pocztowym
czwartek, 10 października 2019 08:54

Bank Pocztowy został kolejnym partnerem Grupy Warta w dystrybucji bancassurance. Do jego oferty trafiły dwie polisy zapewniające wsparcie finansowe w razie problemów ze zdrowiem. Nowe partnerstwo wspiera strategię Warty w zakresie wzmacniania sprzedaży ubezpieczeń na życie ze składką regularną.

 Stale poszerzamy grono naszych partnerów na rynku bancassurance. Cieszę się, że rozpoczynamy współpracę z Bankiem Pocztowym, który umożliwia nam dotarcie z ofertą ubezpieczeń na życie do bardzo szerokiej i wymagającej grupy klientów. Kierujemy do nich praktyczne ubezpieczenie, które ma być pomocą w przypadku problemów ze zdrowiem –powiedział Tomasz Kowalski, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za Departament Bancassurance Warty.

Oferta dla klientów Banku Pocztowego została oparta o naszą strategię dla ubezpieczeń na życie. Skupiamy się w niej na sprzedaży polis ze składkę regularną o charakterze ochronnym, osiągając na tym polu wyjątkowe na tle rynku wyniki – dodał.

Cieszymy się z nawiązanej z Wartą współpracy, gdyż możemy dzięki niej poszerzyć ofertę ubezpieczeń, którą kierujemy do naszych klientów, o dwa produkty. Nowe ubezpieczenia wspierające w przypadku problemów zdrowotnych zostały tak skonstruowane, że mogą być interesującą propozycją zarówno dla młodszych, jak starszych klientów – powiedział Jarosław Banach, dyrektor zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu Banku Pocztowego.

W efekcie nawiązanej współpracy Warta poszerza grupę banków oferujących jej produkty, a Bank Pocztowy wprowadza do oferty nowy rodzaj ubezpieczeń – Warta Moje Zdrowie oraz Warta Dla Zdrowia.

Oferta ubezpieczeniowa Warty dla klientów Banku Pocztowego składa się z dwóch nowych ubezpieczeń skierowanych do dwóch grup wiekowych zapewniających pomoc finansową w przypadku wystąpienia problemów ze zdrowiem. Pierwszym z nich jest Warta Moje Zdrowie, skierowane do osób w wieku 18–55 lat, zapewniające przede wszystkim zabezpieczenie budżetu domowego w przypadku poważnej choroby. Z kolei Warta Dla Zdrowia jest adresowana do osób w wieku 55–75 lat. Produkt zapewnia m.in. świadczenia pieniężne w przypadku niezdolności do samodzielnej egzystencji, pobytu w szpitalu w wyniku wypadku, ubezpieczenie lekowe, a także pakiet assistance. Oba ubezpieczenia są dostępne we wszystkich placówkach Banku Pocztowego na terenie kraju.

Bank Pocztowy jest kolejnym partnerem bankowym Grupy Warta. Obecnie produkty ubezpieczyciela są oferowane również przez Citi Handlowy, Nest Bank i Grupę BPS.
- Obecnie skupiamy się na wdrożeniu i wsparciu sprzedaży wprowadzonych ubezpieczeń. Obie strony są zadowolone ze startu współpracy biznesowej i otwarte na dalsze rozmowy o potencjalnym rozszerzeniu oferty w przyszłości. Jesteśmy zainteresowaniu i mamy możliwość zaoferowania szerokiej gamy produktów życiowych i majątkowych zarówno dla Banku Pocztowego jak i Grupy Poczty Polskiej. Posiadając doświadczenie jak i zaplecze produktowe oraz obsługowe jesteśmy wiarygodnym partnerem dla multiproduktowej i omnichanellowej współpracy. – mówi „GU” Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

 

April Polska: Robert Świergocki nowym CEO

April Polska ma nowego prezesa zarządu. W związku z zakończeniem kadencji Gregoire’a Ezanno nowym CEO spółki został Robert Świergocki. Do zespołu...


czytaj dalej

Signal Iduna: Adam Malinowski nowym szefem sprzedaży

Po sześciu miesiącach nieobecności Adam Malinowski wraca na rynek ubezpieczeń. Z dniem 1 listopada obejmie stanowisko szefa sprzedaży obu spółek...


czytaj dalej

Liberty Mutual: Ekspansja przez europejską akwizycję

Liberty Mutual Insurance ogłosił, że zakończył akwizycję trzech europejskich spółek zależnych AmTrust Financial Services: Nationale Borg,...


czytaj dalej

Marsh: Cyberataki i kryzysy finansowe kluczowymi zagrożeniami dla biznesu

Problemy gospodarcze znalazły się wśród kluczowych obaw kadry zarządzającej reprezentującej różne regiony świata – wynika z najnowszego raportu...


czytaj dalej

Rzecznik Finansowy: Istotny pogląd skutecznym wsparciem dla klientów

Na przestrzeni trzech lat sądy rozstrzygnęły spory w 580 sprawach dotyczących ubezpieczeń, w których Rzecznik Finansowy wydał istotny pogląd. W...


czytaj dalej

PZU: Ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami

PZU opublikował ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami, które mogą trafić na skrzynkę mailową albo telefon klientów. Wysyłają je nadawcy,...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook