feed-image -

Edukacja


CUBE.ITG: Ostrożnie z wykorzystywaniem danych
czwartek, 24 września 2015 08:42

16 września odbył się panel ekspercki, organizowany przez Grupę Kapitałową CUBE.ITG. Tematem dyskusji było zagadnienie: „Dlaczego ufamy bankom, a boimy się o swoje dane medyczne?”. Patronem medialnym wydarzenia była „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Gort Business Service: Jak optymalnie ubezpieczyć flotę?
poniedziałek, 21 września 2015 08:47

Gort Business Service Piotr Gortatowicz organizuje szkolenie pod tytułem „Ubezpieczenia flot – praktyczny poradnik”. Patronem medialnym szkolenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Organizatorzy przygotowali promocję last minute.

Add a comment

Więcej…
 
Gort Business Service: Szkolenie na temat ubezpieczenia flot
czwartek, 03 września 2015 09:11

Gort Business Service Piotr Gortatowicz organizuje szkolenie pod tytułem „Ubezpieczenia flot – praktyczny poradnik”. Patronem medialnym szkolenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
IC: konferencja „Profesjonalny Coaching Dla Biznesu”
wtorek, 01 września 2015 09:30

5 października w Gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja zatytułowana „Profesjonalny Coaching Dla Biznesu”. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Do 9 września zainteresowani wzięciem udziału w konferencji mogą skorzystać z promocyjnych warunków uczestnictwa.

Add a comment

Więcej…
 
Komunikacja: Senior za kółkiem
czwartek, 27 sierpnia 2015 08:42

Coraz więcej krajów na świecie zaostrza politykę wobec kierowców mających więcej niż 60 lat. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wiekiem tracimy sprawność i refleks. Jednak czy to dostateczny powód, by zakazywać osobom starszym prowadzenia samochodów?

Add a comment
Więcej…
 
Pośrednictwo: Comperia.pl stawia na wideo
czwartek, 27 sierpnia 2015 08:41

Porównywarka finansowa Comperia.pl poszerza paletę treści prezentowanych w serwisie www.comperia.pl o kontent wideo. Twarzą projektu realizowanego pod nazwą „wideo finanse” jest wieloletni redaktor i analityk, dziś bloger naczelny Comperia.pl - Mikołaj Fidziński. Pierwsze filmy produkowane na potrzeby porównywarki finansowej to seria „Listy do Mikołaja”, w której analityk odpowiada na pytania i problemy użytkowników Comperia.pl z obszaru finansów.

Add a comment
Więcej…
 
Deutsche Bank zaprasza na koncert Filharmoników Berlińskich online inaugurujący sezon 2015/2016
środa, 26 sierpnia 2015 08:29

28 sierpnia 2015 roku miłośnicy muzyki klasycznej będą mieli możliwość bezpłatnie, w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem strony www.db.com, uczestniczyć w inauguracji sezonu artystycznego 2015/2016 Filharmoników Berlińskich, jednej z najlepszych orkiestr w historii muzyki poważnej. Uczestnictwo online w koncercie jest możliwe dzięki specjalnej platformie internetowej - Digital Concert Hall. Ten innowacyjny w świecie muzyki projekt filharmonii cyfrowej jest efektem współpracy Filharmonii Berlińskiej i Grupy Deutsche Bank – wyłącznego mecenasa Orkiestry od 2002 r.

Add a comment

Więcej…
 
Sposób na pourlopową depresję
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:50

Kryzys motywacyjny po urlopie? Zamiast pogrążać się we frustracji, warto zdecydować się na zastrzyk pozytywnej energii i wejść w jesień na pełnych obrotach. 24 września w Warszawie sześciu inspirujących mówców podzieli się swoimi historiami życiowymi i przepisami na sukces.

Add a comment

Więcej…
 
OC w życiu prywatnym: Kup sobie spokój
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:41

Życie jest nieprzewidywalne. Nieustannie zaskakuje nas zarówno dobrymi, jak i złymi wydarzeniami. Niezależnie od tego, jaki prowadzimy styl życia, codziennie może przydarzyć się coś, co będzie mieć przykre konsekwencje. I nie chodzi tu o wypadki, ale raczej przypadki i nieszczęśliwe zdarzenia, w wyniku których nie z naszej woli i winy, ale za sprawą nas lub naszych bliskich przydarza się coś niefortunnego. Taki przypadek, jak np. zniszczenie czyjegoś mienia lub przyczynienie się do utraty zdrowia, może nas niestety słono kosztować i na długo zatruć nam życie.

Add a comment

Więcej…
 
Innowacje: Inteligentne centra handlowe
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:40

Wraz z rozwojem technologii pojawiają się nowe możliwości zwiększenia komfortu klientów odwiedzających centra handlowe, co przy odpowiednim jej wykorzystaniu może być źródłem przewagi nad konkurencyjnymi obiektami. Nowoczesne technologie mogą pomóc spojrzeć na centrum handlowe oczami klienta, w pewnym stopniu zrozumieć jego świadome wybory i zweryfikować rozbieżność pomiędzy deklaracjami konsumenckimi uzyskiwanymi dzięki tradycyjnym badaniom a podświadomymi odruchami. Technologie, o których mowa, mogą być również wykorzystywane w branży finansowej – szczególnie przy projektowaniu placówek, oddziałów i innych punktów obsługi klienta.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 19

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy