feed-image -

Edukacja


CUBE.ITG: Ostrożnie z wykorzystywaniem danych
czwartek, 24 września 2015 08:42

16 września odbył się panel ekspercki, organizowany przez Grupę Kapitałową CUBE.ITG. Tematem dyskusji było zagadnienie: „Dlaczego ufamy bankom, a boimy się o swoje dane medyczne?”. Patronem medialnym wydarzenia była „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
Gort Business Service: Jak optymalnie ubezpieczyć flotę?
poniedziałek, 21 września 2015 08:47

Gort Business Service Piotr Gortatowicz organizuje szkolenie pod tytułem „Ubezpieczenia flot – praktyczny poradnik”. Patronem medialnym szkolenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Organizatorzy przygotowali promocję last minute.

Add a comment

Więcej…
 
Gort Business Service: Szkolenie na temat ubezpieczenia flot
czwartek, 03 września 2015 09:11

Gort Business Service Piotr Gortatowicz organizuje szkolenie pod tytułem „Ubezpieczenia flot – praktyczny poradnik”. Patronem medialnym szkolenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Add a comment

Więcej…
 
IC: konferencja „Profesjonalny Coaching Dla Biznesu”
wtorek, 01 września 2015 09:30

5 października w Gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się konferencja zatytułowana „Profesjonalny Coaching Dla Biznesu”. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Do 9 września zainteresowani wzięciem udziału w konferencji mogą skorzystać z promocyjnych warunków uczestnictwa.

Add a comment

Więcej…
 
Komunikacja: Senior za kółkiem
czwartek, 27 sierpnia 2015 08:42

Coraz więcej krajów na świecie zaostrza politykę wobec kierowców mających więcej niż 60 lat. Nie od dziś wiadomo, że wraz z wiekiem tracimy sprawność i refleks. Jednak czy to dostateczny powód, by zakazywać osobom starszym prowadzenia samochodów?

Add a comment
Więcej…
 
Pośrednictwo: Comperia.pl stawia na wideo
czwartek, 27 sierpnia 2015 08:41

Porównywarka finansowa Comperia.pl poszerza paletę treści prezentowanych w serwisie www.comperia.pl o kontent wideo. Twarzą projektu realizowanego pod nazwą „wideo finanse” jest wieloletni redaktor i analityk, dziś bloger naczelny Comperia.pl - Mikołaj Fidziński. Pierwsze filmy produkowane na potrzeby porównywarki finansowej to seria „Listy do Mikołaja”, w której analityk odpowiada na pytania i problemy użytkowników Comperia.pl z obszaru finansów.

Add a comment
Więcej…
 
Deutsche Bank zaprasza na koncert Filharmoników Berlińskich online inaugurujący sezon 2015/2016
środa, 26 sierpnia 2015 08:29

28 sierpnia 2015 roku miłośnicy muzyki klasycznej będą mieli możliwość bezpłatnie, w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem strony www.db.com, uczestniczyć w inauguracji sezonu artystycznego 2015/2016 Filharmoników Berlińskich, jednej z najlepszych orkiestr w historii muzyki poważnej. Uczestnictwo online w koncercie jest możliwe dzięki specjalnej platformie internetowej - Digital Concert Hall. Ten innowacyjny w świecie muzyki projekt filharmonii cyfrowej jest efektem współpracy Filharmonii Berlińskiej i Grupy Deutsche Bank – wyłącznego mecenasa Orkiestry od 2002 r.

Add a comment

Więcej…
 
Sposób na pourlopową depresję
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:50

Kryzys motywacyjny po urlopie? Zamiast pogrążać się we frustracji, warto zdecydować się na zastrzyk pozytywnej energii i wejść w jesień na pełnych obrotach. 24 września w Warszawie sześciu inspirujących mówców podzieli się swoimi historiami życiowymi i przepisami na sukces.

Add a comment

Więcej…
 
OC w życiu prywatnym: Kup sobie spokój
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:41

Życie jest nieprzewidywalne. Nieustannie zaskakuje nas zarówno dobrymi, jak i złymi wydarzeniami. Niezależnie od tego, jaki prowadzimy styl życia, codziennie może przydarzyć się coś, co będzie mieć przykre konsekwencje. I nie chodzi tu o wypadki, ale raczej przypadki i nieszczęśliwe zdarzenia, w wyniku których nie z naszej woli i winy, ale za sprawą nas lub naszych bliskich przydarza się coś niefortunnego. Taki przypadek, jak np. zniszczenie czyjegoś mienia lub przyczynienie się do utraty zdrowia, może nas niestety słono kosztować i na długo zatruć nam życie.

Add a comment

Więcej…
 
Innowacje: Inteligentne centra handlowe
wtorek, 25 sierpnia 2015 08:40

Wraz z rozwojem technologii pojawiają się nowe możliwości zwiększenia komfortu klientów odwiedzających centra handlowe, co przy odpowiednim jej wykorzystaniu może być źródłem przewagi nad konkurencyjnymi obiektami. Nowoczesne technologie mogą pomóc spojrzeć na centrum handlowe oczami klienta, w pewnym stopniu zrozumieć jego świadome wybory i zweryfikować rozbieżność pomiędzy deklaracjami konsumenckimi uzyskiwanymi dzięki tradycyjnym badaniom a podświadomymi odruchami. Technologie, o których mowa, mogą być również wykorzystywane w branży finansowej – szczególnie przy projektowaniu placówek, oddziałów i innych punktów obsługi klienta.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 19

D.A.S.: Danuta Źrałek nowym członkiem zarządu

16 lutego nastąpiły zmiany w zarządzie D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację Arkadiusza Gila...


czytaj dalej

KNF: Marcin Pachucki i Filip Świtała nowymi wiceprzewodniczącymi

Na wniosek przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marka Chrzanowskiego, premier Beata Szydło odwołała z dniem 15 lutego jego...


czytaj dalej

USA: MetLife osiągnął neutralność węglową

23 lutego MetLife poinformował o osiągnięciu wyznaczonego w 2015 r. celu neutralności węglowej. Tym samym firma została pierwszym towarzystwem...


czytaj dalej

Trump i Brexit ryzykiem politycznym do ubezpieczenia

Dyrektor generalny Lloyd’s Inga Beale stwierdziła, że prezydentura Donalda Trumpa i wyjście Wlk. Brytanii z Unii Europejskiej stwarzają możliwości...


czytaj dalej

PZU zadba o bezpieczeństwo położnic

Już wkrótce ruszy „Bezpieczny Poród” – pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej powszechny program kształcenia podyplomowego lekarzy z zakresu...


czytaj dalej

EAP: Assistance również dla pojazdów elektrycznych

W odpowiedzi na rozwój rynku pojazdów elektrycznych Europ Assistance Polska (EAP) wprowadziła szkolenia specjalistyczne z zakresu obsługi takich...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy