feed-image -

Ubezpieczenia życiowe


Polisa-Życie: „Senior” pomoże nawet w razie pogrzebu
środa, 24 maja 2017 08:58

Polisa-Życie poszerzyła portfel produktów o ubezpieczenie na życie „Senior”. Polisa oferuje m.in. ubezpieczenie pobytu w szpitalu oraz ochronę na wypadek wystąpienia trwałego uszczerbku na zdrowiu. Produkt jest dostępny nawet dla osób 72-letnich, a ochrona ubezpieczeniowa może trwać aż do 75. roku życia. Interesującą cechą oferty jest „funeral assistance”.

Add a comment

Więcej…
 
Nowy, szerszy zakres ochrony polisy Warta Ochrona
poniedziałek, 22 maja 2017 08:51

Wyniki sprzedaży ubezpieczenia na życie Warta Ochrona skłoniły Wartę do poszerzenia jego zakresu ochrony. Teraz polisa pozwala zabezpieczyć finansowo rodzinę w kluczowych obszarach życia.

Add a comment

Więcej…
 
Expander: Dwucyfrowe zyski z „Kwartetu Gwiazd II”
środa, 26 kwietnia 2017 08:42

5 kwietnia zakończył się 3,5-letni produkt inwestycyjny „Kwartet Gwiazd II” przygotowany przez Expandera we współpracy z TUnŻ Warta. W zależności od wariantu wypracował on stopę zwrotu w wysokości 13,77% i 31,63%.

Add a comment

Więcej…
 
Concordia: Niefrasobliwe podejście do zabezpieczenia na wypadek śmierci i chorób
środa, 19 kwietnia 2017 08:44

58% ankietowanych przez Kantar Public na zlecenie Concordii Ubezpieczenia przyznało, że na co dzień towarzyszy im strach przed chorobą lub śmiercią najbliższych. Mimo to stosunkowo niewiele osób myśli o ubezpieczeniu się od skutków takich zdarzeń.

Add a comment

Więcej…
 
Nationale-Nederlanden: Polisa grupowa zwiększy lojalność pracowników
czwartek, 23 marca 2017 09:49

Właściciele małych firm, specjalizujących się w usługach profesjonalnych, mają często problem ze znalezieniem utalentowanych i wartościowych pracowników. Stają przed wyborem czy zaoferować im atrakcyjne benefity kosztem zysków firmy, czy narazić się na utratę najlepszych podwładnych. Okazuje się, że poświęcając niewiele czasu i pieniędzy, decydując się chociażby na ubezpieczenie grupowe, nawet w małej firmie można zwiększyć lojalność pracowników bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a tym samym skutecznie konkurować o talenty z największymi korporacjami.  

Add a comment

Więcej…
 
Nationale-Nederlanden: Ochrona na wypadek niezdolności do pracy
czwartek, 09 marca 2017 09:48

Nationale-Nederlanden wprowadza do swojej oferty ubezpieczeń grupowych „Miesięczną wypłatę” – polisę chroniącą pracowników przed nagłą zmianą standardu życia, jeśli przez dłuższy okres nie będą mogli pracować na skutek choroby bądź nieszczęśliwego wypadku.

Add a comment

Więcej…
 
Ubezpieczenia życiowe: Allianz dba o rodzinę
czwartek, 02 marca 2017 09:54

Allianz Polska poszerzył swoją ofertę o Allianz Rodzina – ubezpieczenie grupowe zawierane z pracodawcą, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa finansowego w razie wypadku lub choroby pracowników i ich rodzin.

Add a comment

Więcej…
 
Aegon: Promocyjna premia dla klientów
czwartek, 02 marca 2017 09:53

Aegon przygotował ofertę promocyjną dla klientów wybierających ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym Aegon Plan na Przyszłość*.

Add a comment

Więcej…
 
Polisa–Życie: Nowy produkt Grupa+
czwartek, 19 stycznia 2017 09:42

Oferta Polisy–Życie został wzbogacona o uniwersalne zbiorowe ubezpieczenie na życie Grupa+.

Add a comment

Więcej…
 
Prudential już nie tylko „wyłączny”
piątek, 13 stycznia 2017 10:11

Podczas spotkania z dziennikarzami 12 stycznia prezes Prudential Polska Jarosław Bartkiewicz podsumował miniony rok.

Firma ma obecnie 18 oddziałów w całym kraju i 730 wyłącznych konsultantów. W 2016 r. udało się podwoić nową sprzedaż, ale na dokładną informację o wynikach trzeba jeszcze poczekać. W drugiej połowie roku Prudential, bazujący do niedawna na silnej sieci wyłącznej, rozpoczął współpracę z multiagencjami, bankami oraz partnerami w modelu affinity. Na chwilę obecną produkty brytyjskiego ubezpieczyciela sprzedaje Orange, dwie duże ogólnopolskie multiagencje (DSA i Phinanse) oraz 13 mniejszych pośredników. Do oferty dołączyło ubezpieczenie Pewny Kapitał, skierowany do segmentu zamożniejszych klientów i oferujący wysokie sumy ubezpieczenia.

Na koniec 2016 r. do Prudentiala należało 1,5% rynku nowej sprzedaży ubezpieczeń na życie. W ciągu trzech lat działalności udało się zbudować dużą rozpoznawalność marki oraz przekonać do zakupu polisy 25 tys. klientów. Firma nadal będzie bazować na tradycyjnych produktach ochronnych i oszczędnościowych. Planuje dalej dynamicznie rosnąć, rozwijając się równolegle w różnych kanałach sprzedaży. To pewne zaskoczenie, ponieważ na rynku towarzystwo kojarzone jest przede wszystkim z siecią własną i do niedawna nie deklarowało chęci rozszerzenia spektrum dystrybutorów i partnerów biznesowych. Prezes Bartkiewicz zaznaczył, że sieć wyłączna wciąż jest „oczkiem w głowie” Prudentiala i w ciągu nadchodzącego roku planowana jest rekrutacja 200 konsultantów. Prudential chciałby nawiązać współpracę z kolejnymi kilkunastoma multiagencjami, zainteresowanymi długofalową partnerską współpracą i profesjonalną sprzedażą produktów życiowych opartą na rzetelnej analizie potrzeb.

Od momentu powrotu na polski rynek Prudential w swojej komunikacji nawiązuje do przedwojennej obecności w naszym kraju. Wyjątkowym akcentem czwartkowego spotkania z dziennikarzami było wspólne zwiedzanie Warszawy pod przewodnictwem pisarza i varsavianisty Grzegorza Kalinowskiego, autora bestselerowej powieści „Śmierć frajerom”. Zwiedzanie odbyło się przy akompaniamencie akordeonu w klimatycznym „ogórku” i pozwoliło przenieść się duchem do dawnej stolicy. Na trasie nie mogło zabraknąć słynnej przedwojennej siedziby Prudentiala, który w momencie powstania był drugim najwyższym budynkiem w Europie. Teraz trwa jego renowacja, jednak ubezpieczyciel nie planuje powrotu do starych murów.

AW

Add a comment
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 87

Personalia: Lech Mrozowski w TUW Medicum

TUW Medicum poinformowało, że nowym członkiem jego zespołu został Lech Mrozowski, związany ostatnio z Vienna Insurance Group w Polsce.

Lech...


czytaj dalej

Link4: Maciej Krzysztoszek nowym rzecznikiem prasowym

Nowym rzecznikiem prasowym Link4 został Maciej Krzysztoszek, związany do niedawna z Komisją Nadzoru Finansowego (KNF) – informuje portal...


czytaj dalej

Generali: Austria wiodącym rynkiem dla Europy Środkowo-Wschodniej

Z dniem 1 stycznia 2018 r. Austria stanie się wiodącym rynkiem Generali dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nowa struktura regionalna będzie...


czytaj dalej

PERILS: Szacunek strat po Herwarcie

Ubezpieczone szkody majątkowe spowodowane w październiku br. przez cyklon Herwart (głęboki aktywny niż, w Polsce nazwany Grzegorzem) w Austrii i...


czytaj dalej

Generali: Narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych

AudaSmart – taką nazwę nosi wdrożone przez Generali narzędzie do samodzielnej likwidacji szkód komunikacyjnych. Dzięki tej opcji klienci...


czytaj dalej

Allianz Polska: Akcja #wdobrejsprawie na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Allianz Polska przygotował świąteczną akcję na rzecz podopiecznych ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. #wdobrejsprawie to internetowa...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy