feed-image -

Rynek Ubezpieczeń


Compensa: Wiosenna kampania reklamowa
środa, 07 czerwca 2017 08:49

W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Compensa. Żadnych ale”. Spot emitowany w telewizji i na YouTube promuje ofertę produktową zakładu.

Add a comment

Więcej…
 
TU Europa: Wsparcie utalentowanego triathlonisty
środa, 07 czerwca 2017 08:48

TU Europa otoczyło opieką sponsorską młodego utalentowanego triathlonistę Miłosza Sowińskiego. W maju towarzystwo zostało też oficjalnym ubezpieczycielem kadry narodowej triathlonistów oraz sponsorem Polskiego Związku Triathlonu.

Add a comment

Więcej…
 
CBCK: Laur dla Concordii
środa, 07 czerwca 2017 08:47

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej (CBCK) przyznało Concordii Ubezpieczenia tytuł Firmy Ubezpieczeniowej Roku 2017. Jest to godło nadawane od 2002 roku przedsiębiorstwom, dla których wysoka jakość jest podstawowym standardem działania.

Add a comment

Więcej…
 
Concordia: Warto ubezpieczyć sklep przed sezonem powodziowym
środa, 07 czerwca 2017 08:47

Rozpoczęcie każdej działalności handlowej wymaga poniesienia sporych nakładów finansowych. Dlatego nawet tygodniowa przerwa w działalności spowodowana np. podtopieniem sklepu może doprowadzić do zatorów finansowych. Aby uniknąć tego typu problemów, warto zabezpieczyć biznes odpowiednią polisą.

Add a comment

Więcej…
 
KUKE: Prognoza wielkości eksportu
środa, 07 czerwca 2017 08:46

Na podstawie analizy opublikowanych danych o stanie gospodarki w kwietniu oraz zapotrzebowania na usługi w zakresie ochrony transakcji eksportowych Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych szacuje, że w kwietniu eksport z Polski wyniósł 15,534 mld euro – o 12,7% mniej niż w marcu i jednocześnie o 3% więcej niż rok wcześniej. Liczony w złotych eksport wyniósł 65,874 mld (-13,8% m/m i +1,4% r/r).

Add a comment

Więcej…
 
Rynek ubezpieczeń: Allianz szykuje się do skoku
wtorek, 06 czerwca 2017 08:53

Allianz chce zwiększyć swój udział w polskim rynku do dwucyfrowego poziomu. W osiągnięciu tego celu ma mu pomóc realizacja nowej strategii, zakładającej m.in. cyfryzację, orientację na klienta, innowacyjność produktową oraz multikanałową dystrybucję ubezpieczeń. Równolegle firma będzie rozwijać sieć placówek, a jeśli pojawi się atrakcyjna okazja przejęcia, będzie chciała z niej skorzystać.

- Aspirujemy do grona trzech najczęściej wybieranych przez Polaków towarzystw ubezpieczeniowych. Taką dynamikę rozwoju chcemy osiągnąć, realizując naszą nową strategię, która koncentruje się m.in. na cyfryzacji biznesu. Wprowadzamy wiele nowych rozwiązań technologicznych, zarówno pod kątem operacyjnym, jak również w zakresie dystrybucji i sprzedaży ubezpieczeń, dążąc do uzyskania pozycji lidera – powiedział Veit Stutz, prezes Allianz Polska.

Add a comment

Więcej…
 
UFG: Spadła częstość szkód z OC
wtorek, 06 czerwca 2017 08:52

Z analizy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego wynika, że w pierwszym kwartale tego roku najwięcej wypadków drogowych powodowali właściciele pojazdów zarejestrowanych w województwach: mazowieckim, pomorskim i dolnośląskim*.

Add a comment

Więcej…
 
TU Europa: Męska część millenialsów ceni insurtech
wtorek, 06 czerwca 2017 08:52

Z badania „Insurtech oczami millenialsów”, przeprowadzonego przez IMAS International na zlecenie TU Europa wynika, że technologiczne i innowacyjne aspekty kontaktu z ubezpieczycielami są ważniejsze dla mężczyzn niż dla kobiet. Dotyczy to zarówno wyboru polisy, pozyskiwania informacji o firmie, jak i obsługi klienta.

Add a comment

Więcej…
 
TUW „TUW”: Odeszła dyrektor oddziału w Sierpcu
wtorek, 06 czerwca 2017 08:51

3 czerwca w wypadku zginęła Renata Ciesielska, dyrektor oddziału TUW „TUW” w Sierpcu. W zdarzeniu poszkodowanych zostało również trzech pracowników towarzystwa z jednostek w Gostyninie, Ciechanowie i Płocku. Aktualnie przebywają oni w szpitalach.

Add a comment

Więcej…
 
Rzecznik Finansowy: Ochrona konsumenta na rynku finansowym
wtorek, 06 czerwca 2017 08:51

11 października Rzecznik Finansowy wraz z Politechniką Warszawską, Fundacją Edukacji Ubezpieczeniowej oraz Stowarzyszeniem Promotor organizuje międzynarodową konferencję „Jak chronić konsumenta na rynku finansowym: modele, doświadczenia, wyzwania”. Wydarzenie będzie poświęcone dotychczasowemu dorobkowi światowemu w obszarze nadzoru nad prawami i interesami konsumenta w sektorze finansowym.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 8 z 1093

Pocztowe TUnŻ: Wojciech Kwiatkowski za Marcina Łuczyńskiego w zarządzie

Z dniem 26 czerwca Marcin Łuczyński przestał pełnić funkcję członka zarządu Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. W związku z tym rada...


czytaj dalej

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

Atradius: Branża ICT w obliczu kolejnych wyzwań

Globalny rynek ICT będzie się rozwijać, a sprzedaż technologii, produktów i usług wzrośnie o 2,5% w 2017 r. . Mimo to w wielu krajach rozwiniętych...


czytaj dalej

AGCS: Technologia a bezpieczeństwo na morzu

Szkodowość w transporcie morskim zmalała w ciągu dekady o 50%. W 2016 r. liczba szkód była najniższa w ostatnim dziesięcioleciu. Korzystny trend...


czytaj dalej

Santander Consumer Bank: Kierowcy cenią auto assistance

Właściciele samochodów cenią wsparcie oferowane przez assistance w trudnych sytuacjach na trasie. Dla ponad trzech czwartych badanych...


czytaj dalej

Ubea.pl: Agenci filarem sprzedaży

W 2015 roku sprzedaż za pośrednictwem agentów stanowiła dwie trzecie rocznego przypisu składki brutto  sektora ubezpieczeń w Polsce – wynika z...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy