feed-image -

Biblioteczka


Jak wcisnąć w chorego jajko...
wtorek, 04 maja 1999 19:24
Na wstępie należą ci się gratulacje. Jesteś jedną z pierwszych osób w Polsce, które będą miały możliwość poznania niesamowitych możliwości, jakie daje NLP, czyli programowanie neurolingwistyczne. Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym, akwizytorem jednego z funduszy emerytalnych czy sprzedajesz cokolwiek innego, już wkrótce przekonasz się, jak wiele możesz osiągnąć dzięki umiejętnemu stosowaniu przedstawionych w tej książce wzorców języka perswazji – tak zachęcają do lektury Andrzej Batko i Grzegorz Całek, autorzy niewielkiej książeczki pt. „NLP w sprzedaży ubezpieczeń i funduszy emerytalnych”.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 41 42 43 44 45 46 47 48 następna > ostatnia >>

Strona 48 z 48

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy