feed-image -

Biblioteczka


Jak wcisnąć w chorego jajko...
wtorek, 04 maja 1999 19:24
Na wstępie należą ci się gratulacje. Jesteś jedną z pierwszych osób w Polsce, które będą miały możliwość poznania niesamowitych możliwości, jakie daje NLP, czyli programowanie neurolingwistyczne. Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym, akwizytorem jednego z funduszy emerytalnych czy sprzedajesz cokolwiek innego, już wkrótce przekonasz się, jak wiele możesz osiągnąć dzięki umiejętnemu stosowaniu przedstawionych w tej książce wzorców języka perswazji – tak zachęcają do lektury Andrzej Batko i Grzegorz Całek, autorzy niewielkiej książeczki pt. „NLP w sprzedaży ubezpieczeń i funduszy emerytalnych”.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 41 42 43 44 45 46 47 48 następna > ostatnia >>

Strona 48 z 48

Aviva: Andrzej Oślizło odchodzi

Z dniem 13 października Andrzej Oślizło, od 2015 roku wiceprezes Avivy ds. rozwoju biznesu, opuści grupę. Jego obowiązki przejmą pozostali...


czytaj dalej

VIG Polska: Prof. Marek Belka w radach nadzorczych Compensy i InterRisk

5 września profesor Marek Belka, były prezes Rady Ministrów oraz Narodowego Banku Polskiego, dołączył do rad nadzorczych spółek ubezpieczeniowych...


czytaj dalej

JLT Re: Insurtech a tradycyjni reasekuratorzy

Start-upy z sektora insurtech wchodzą na rynek ubezpieczeń i reasekuracji, ale niekoniecznie jest to zjawisko groźne – taki wniosek płynie z...


czytaj dalej

Euler Hermes i Allianz: Niemiecka gospodarka wrzuca wyższy bieg

W pierwszym półroczu tego roku niemiecka gospodarka zdecydowanie przyspieszyła. W ujęciu rocznym wzrost PKB Niemiec wyniósł 2,7%, co stanowi wynik...


czytaj dalej

UOKiK ostrzega konsumentów przed Goldberg & Sons

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie konsumenckie, w którym przestrzegł przed działalnością firmy pośrednictwa...


czytaj dalej

Nationale-Nederlanden: Nowa kampania „Oczami matki”

22 września startuje nowa kampania marketingowa Nationale-Nederlanden „Oczami matki”. W ramach akcji prezentowana będzie oferta dla rodziców...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy