feed-image -

Rozmowa Tygodnia


Tysiąc klientów na dobry początek
poniedziałek, 22 stycznia 2018 09:10

Rozmowa z Michałem Jaczyńskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej w PZU Życie, i Marcinem Salatą, dyrektorem ds. rozwoju sieci
Aleksandra E. Wysocka: – Grupa PZU ogłosiła swoją strategię 9 stycznia br. i jest w niej istotnie miejsce dla ubezpieczeń życiowych. Co planujecie w najbliższym czasie?
Michał Jaczyński:
– Ruszamy do ofensywy! Widzimy ogromny potencjał w małych i średnich przedsiębiorstwach. W najmniejszych firmach, zatrudniających od 2 do 9 osób, ochronę ubezpieczeniową na życie czy ubezpieczenie zdrowotne mają nadal nieliczni. Chcemy tę niszę wypełnić. Naszym równie istotnym celem jest odzyskanie pozycji lidera w sprzedaży produktów dla klienta indywidualnego. Chcemy oferować tradycyjne rozwiązania ubezpieczeniowe, czyli ubezpieczenia terminowe i kapitałowe z nowoczesnymi dodatkami.
Marcin Salata: – Mamy bardzo ambitne plany rozwoju sieci sprzedaży. Chcemy dotrzeć do ludzi, którzy być może jeszcze o pracy w ubezpieczeniach nie myśleli – czyli do zawodowych sprzedawców. Takich, którzy osiągali sukcesy w sprzedaży np. w branży farmaceutycznej czy telekomunikacyjnej, zwłaszcza w obszarze B2B. Nie zamykamy się oczywiście na osoby z ubezpieczeń, szczególnie jeśli chodzi o stanowiska menedżerskie.

Add a comment
Więcej…
 
Miliard przypisu zdobyty
wtorek, 16 stycznia 2018 09:48

Rozmowa z Agnieszką Wrońską, prezes LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – W kinach Gwiezdne wojny, a przed seansem… bardzo oryginalna reklama LINK4, nawiązująca do kultowego filmu Powrót do przyszłości. Jaka jest historia tego spotu?
Agnieszka Wrońska:
– Drugi rok z rzędu wspieramy wyjątkowy konkurs dla młodych reżyserów, Papaya Young Directors. Polega to na tym, że my przekazujemy dość ogólny brief dotyczący reklamy, a dokładny pomysł i realizację pozostawiamy już w całości młodym twórcom. W rezultacie powstał spot, który można obejrzeć w wybranych kinach przed Gwiezdnymi wojnami lub na naszym kanale YouTube. Jesteśmy dumni z tego, że film bazujący na naszej ofercie wygrał w konkursie z wieloma innymi branżami i zdobył Grand Prix.

Add a comment

Więcej…
 
Skokowe poszerzenie skali
czwartek, 21 grudnia 2017 09:27

O rozwoju dystrybucji w Aegon i przejęciu Phinance rozmawiamy z Janem Zimowiczem, członkiem zarządu Aegon odpowiedzialnym za sprzedaż, produkty i marketing

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Zamknęliście rok dużą inwestycją w niezależnego pośrednika finansowego Phinance. Co jeszcze istotnego udało się osiągnąć w mijającym roku? Jakie wypracowaliście wyniki?
Jan Zimowicz:
– Rzeczywiście, sporo działo się w tym roku w Aegon. Ten rok zamkniemy wynikiem sprzedaży znacząco powyżej założonego budżetu i około 90% powyżej poziomu z 2016 r. – to najwyższy wzrost w grupie ubezpieczycieli oferujących indywidualne produkty ubezpieczeń na życie. Konsekwentnie od początku roku inwestujemy i wprowadzamy kolejne zmiany we własnej sieci sprzedaży Aegon Premium. Dzięki nowym rozwiązaniom oferujemy aktywnym i efektywnym przedstawicielom bardzo atrakcyjne warunki współpracy. Pozyskujemy znacząco więcej osób do współpracy niż w poprzednim roku i sukcesywnie zwiększamy skalę własnej sieci dystrybucji. Inwestujemy również w kanał współpracy z pośrednikami i największymi multiagencjami, gdzie zwiększyliśmy zatrudnienie w terenie, aby lepiej wspierać naszych partnerów sprzedaży.

Add a comment

Więcej…
 
Z optymizmem patrzymy na życie
poniedziałek, 18 grudnia 2017 09:07

Rozmowa z Jarosławem Bartkiewiczem, prezesem Prudential w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – Jak minął 2017 rok w Prudentialu?
Jarosław Bartkiewicz:
– Dziękuję, dobrze! Nasza sieć obejmuje już prawie 900 świetnie przeszkolonych konsultantów, cały czas rośniemy, doskonalimy się i rozwijamy nasz biznes. Rozpoczęliśmy współpracę z kolejnymi multiagencjami, zaangażowaliśmy się też w kanał affinity. Ciekawie rozwija się kooperacja z Orange i Play, gdzie sprzedajemy proste ubezpieczenia na życie. Wciąż jednak trzonem naszej działalności jest mocna sieć własna i tak pozostanie. Prudential stoi otworem dla ambitnych ludzi, którzy chcą się rozwijać, oczekują produktów wysokiej jakości i chcą pomagać innym ludziom ochronić to, co dla nich najcenniejsze. Dajemy dużo niezależności, zaufania, dobrą atmosferę. Marka Prudential kojarzy się dobrze, nie tylko dzięki bogatej przedwojennej historii, ale również dzięki kampaniom marketingowym, które z przymrużeniem oka rozwijają świadomość ubezpieczeniową i – nie waham się tego dodać – budują narrację całej kategorii. Nie boimy się mówić o sprawach takich jak zabezpieczenie na wypadek poważnych zachorowań, śmierci. Od tego są ubezpieczyciele na życie. Oprócz sieci sprzedaży mamy również doskonały zespół w centrali. I jednym, i drugim chciałbym w tym miejscu ogromnie podziękować za wysiłek włożony w rozwój Prudentiala.

Add a comment

Więcej…
 
Dajemy możliwość stabilizacji i rozwoju
wtorek, 05 grudnia 2017 09:34

Rozmowa z Anną Švarcová, dyrektorem rozwoju rynku F-Trust SA

Aleksandra E. Wysocka: – Jesteście jednym z największych niezależnych dystrybutorów funduszy inwestycyjnych w Polsce.
Anna Švarcová:
– I mamy ambicję być jeszcze większym. Zapewniam, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Przeciwnie. Warunkiem jest jednak rozbudowa sieci dystrybucji i na tym obecnie się skupiamy. W ostatnich miesiącach bardzo szybko rośnie liczba zgłaszających się do nas małych niezależnych dystrybutorów, którzy do tej pory działali na lokalnych rynkach, a teraz chcą wypłynąć na szersze wody. Ci ludzie zrozumieli, że dotychczasowa formuła ich biznesu powoduje, że dochodzą do „szklanego sufitu”. Współpraca z F-Trust SA stwarza im realne możliwości rozwoju i jego przebicia.

Add a comment
Więcej…
 
AXA rośnie razem z brokerami
wtorek, 28 listopada 2017 10:06

Rozmowa ze Zbigniewem Jęksą, dyrektorem zarządzającym ds. sprzedaży korporacyjnej AXA Ubezpieczenia TUiR SA

Aleksandra E. Wysocka: – Ubezpieczeniami korporacyjnymi zajmuje się Pan od prawie 25 lat, więc widział Pan już wszystko lub też prawie wszystko. Był rynek „miękki”, rynek „twardy”, teraz znowu rynek „miękki”…
Zbigniew Jęksa:
– Rzeczywiście, wiele widziałem. Teraz jeszcze wszyscy na rynku odczuwamy presję cenową, chociaż da się też zauważyć pozytywne sygnały. Takim jest chociażby ostatni wzrost cen w OC komunikacyjnym, co pozwoliło rynkowi złapać przysłowiowy oddech. Obawiam się jednak, że w naszych realiach może to być krótkotrwały trend. Obserwacje z wielu poprzednich lat wskazują, że cykle utwardzania się rynku w ubezpieczeniach majątkowych niestety nie trwają długo.

Add a comment

Więcej…
 
Jak likwidować turkusowo?
poniedziałek, 27 listopada 2017 10:26

O innym podejściu do biznesu mówi Radosław Bartosik z Mentaxu.

Aleksandra E. Wysocka: – Jak powstał Mentax?
Radek Bartosik:
Mentax.pl powstał w głowie trzech przyjaciół w 2005 r. Postanowiliśmy stworzyć firmę, w której chcielibyśmy pracować. Mieszkaliśmy w różnych częściach Polski, mieliśmy różne doświadczenia, ale łączyła nas wiara w to, że biznes da się prowadzić inaczej.

Add a comment
Więcej…
 
Kreujemy innowacje z myślą o pracy pośredników
wtorek, 21 listopada 2017 09:44

Rozmowa z Jarosławem Szwajgierem, zastępcą prezesa TU Compensa

Aleksandra E. Wysocka: – Jakie miejsce w strategii Compensy zajmują innowacje?

Jarosław Szwajgier: – Innowacje to nieodłączna część naszego myślenia we wszystkich działaniach firmy. To nie jest taki czy inny projekt, tylko codzienna praca. Wymiar symboliczny ma fakt, że Biuro Zarządzania Projektami zostało przekształcone w Biuro Innowacji i Projektów. To obrazuje, jak zmienia się Compensa.

Add a comment
Więcej…
 
Agent z wartością dodaną
poniedziałek, 30 października 2017 09:13

Rozmowa z Małgorzatą Cegiełkowską, najlepszą agentką Avivy w Polsce i na świecie

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Pani Małgorzato, czy mogłaby się Pani przedstawić czytelnikom „Gazety Ubezpieczeniowej”.
Małgorzata Cegiełkowska:
– Pracuję w towarzystwie Aviva od 18 lat, osiągnęłam więc pełnoletniość. :) Przyszłam do Avivy z banku, gdzie pracowałam w rachunkach walutowych.

Add a comment

Więcej…
 
Kto uratuje pośredników?
piątek, 20 października 2017 08:45

Rozmowa z Michałem Urbaniakiem, Country Managerem Comadso A/S w Polsce.

Aleksandra E. Wysocka: – Przed pośrednikami czy, jak mówi nowa ustawa o dystrybucji ubezpieczeń, „dystrybutorami” czasy pełne wyzwań. Prawo nakłada szereg obowiązków i grozi sankcjami za ich niespełnienie. Czy technologia może im pomóc sprostać wymaganiom rynku?
Michał Urbaniak:
– Nasze rozwiązanie powstało bezpośrednio z myślą o sprzedawcach. Firmę założył duński trener sprzedaży ubezpieczeń Rasmus Meineke. Jako szkoleniowiec zaczął specjalizować się w porównywaniu produktów ubezpieczeniowych i uczeniu sprzedaży metodą prezentowania przewag konkurencyjnych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Metoda była tak skuteczna, że postanowił założyć własny biznes, który będzie dostarczał wysokiej jakości porównania produktów ubezpieczycielom i pośrednikom. Nie byłoby to możliwe bez wykorzystania najnowszych technologii, które pozwalają trzy razy dziennie automatycznie aktualizować bazę ponad 100 tys. stron ogólnych warunków ubezpieczeniowych. Tego ręcznie nie dokonałby żaden człowiek.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 60

TUW PZUW: Jakub Papuga nowym członkiem zarządu

W skład władz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych (TUW PZUW) wejdzie nowa osoba. Od 1 lutego funkcję...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Borys Kowalski nowym członkiem zarządu

Rada nadzorcza Pramerica Życie powołała w skład zarządu Borysa Kowalskiego. Nowy członek władz towarzystwa będzie odpowiedzialny za Pion...


czytaj dalej

Turcja: Talanx przejmuje Liberty Sigorta

23 stycznia Talanx poinformował o zawarciu porozumienia w sprawie nabycia 99,4% udziałów w Liberty Sigorta A.S., tureckim oddziale amerykańskiej...


czytaj dalej

Hippo: Inwestorzy finansują ekspansję insurtecha

Kalifornijska firma z sektora insurtech Hippo pozyskała 25 mln dol. z emisji Serii B od Comcast Ventures i Fifth Wall oraz innych inwestorów.

...


czytaj dalej

rankomat.pl: Stabilizacja cen OC

Ceny OC pomiędzy 2015 a 2016 rokiem wzrosły o 45%. Pomiędzy 2016 a 2017 tempo wzrostu było już niższe (24%). W ostatnim kwartale minionego roku...


czytaj dalej

Kasia Moś i The Chance będą nadal reklamować Link4

Powstaną kolejne muzyczne reklamy z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Link4 przedłużył kontrakt reklamowy z artystkami, które obecnie można...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy