feed-image -

Reklama

Rozmowa Tygodnia


Punkty Standard dla multiagentów
środa, 11 kwietnia 2018 07:54

Rozmowa z Małgorzatą Sztabińską, dyrektorem Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii

Aleksandra E. Wysocka: – Jak oceniacie sytuację na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w Polsce? Czy wciąż jest przestrzeń na sieci własne?
Małgorzata Sztabińska:
– ERGO Hestia rozwija dystrybucję zgodnie ze strategią Najwyższego Standardu Ochrony. Jednym z najważniejszych jej filarów jest skierowany do pośredników ubezpieczeniowych program Przyjaznego Partnerstwa. W ciągu 2,5 roku mogliśmy w ten sposób, wspólnie z najlepszymi agentami, otworzyć 140 Punktów Standard. To nowoczesne, znajdujące się w atrakcyjnych, często prestiżowych lokalizacjach punkty doradztwa ubezpieczeniowego, gdzie agent w efekcie dialogu z klientem jest w stanie zaoferować mu najbardziej dopasowaną do jego potrzeb ofertę ubezpieczenia. Z całą pewnością ten model dystrybucji wyróżnia ERGO Hestię – nie tylko zresztą na polskim rynku. Projekt Punktów Standard ERGO Hestii jest najlepszym przykładem na to, że z powodzeniem można łączyć różne modele dystrybucji. Punkty Standard to placówki przeznaczone dla multiagentów, co oznacza, że można w nich sprzedawać produkty również innych towarzystw ubezpieczeń. Po niespełna 3 latach prowadzenia tego programu mogę powiedzieć, że agenci, którzy nam zaufali, dziś doceniają taki charakter współpracy. Potwierdzają to również wyniki biznesowe. Cały czas dynamicznie rozwijamy ten projekt i zapraszamy do niego kolejnych agentów.

Add a comment

Więcej…
 
AXA chce zachwycać likwidacją
poniedziałek, 26 marca 2018 09:17

Rozmowa z Grzegorzem Anczewskim, dyrektorem obszaru likwidacji szkód w AXA Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Jakie cele Pan sobie stawia, kierując likwidacją szkód w AXA?
Grzegorz Anczewski: –
Naszym celem jest zachwycać klienta likwidacją szkód komunikacyjnych. Tak jest – zachwycać. Robimy to na szereg sposobów. To niby proste sprawy, ale na rynku nie są normą. Wprowadziliśmy na przykład sposób kosztorysowania, który nazwaliśmy „kosztorysem fair”. To  sposób wyceny, który pozwala na bezproblemową naprawę auta w warsztacie. Można powiedzieć, że to „oczywista oczywistość”, jednak wielu klientów ma z kosztorysami problem. Postanowiliśmy, że w AXA będzie inaczej. To element szerszego nastawienia na budowę partnerskiej relacji z klientem. Zadaliśmy sobie (i naszym klientom) również pytanie, co dla nich jest najważniejsze w procesie likwidacji. Okazało się, że kluczowe jest bieżące informowanie, co i na kiedy będzie zrobione. Dla klientów bowiem obsługa szkody zwykle oznacza oczekiwanie, tylko nie wiedzą na co mają czekać i jak długo! Klienci po zgłoszeniu szkody chcą wiedzieć, co się będzie dziać i kiedy konkretnie będziemy dostarczać im kolejne informacje aż po ostateczne rozliczenie szkody. Czekanie bez żadnej informacji zwrotnej jest bardzo frustrujące. Dlatego wprowadziliśmy rozwiązanie, które nazywam „ciepłym hamburgerem na czas”. Usługa ma być dostarczona szybko (ciepłe jedzenie) i zgodnie z obietnicą (tj. na umówiony czas). Tu liczy się precyzja. Dlatego nie mówimy: „przygotujemy kosztorys w ciągu trzech dni roboczych”, ale „przygotujemy Pani kosztorys w najbliższy piątek”. I ten kosztorys jest gotowy w piątek.

Add a comment

Więcej…
 
Najbardziej stabilna jest zmiana
wtorek, 06 marca 2018 09:15

Rozmowa z Jarosławem Łoniem, prezesem Lubuskiej Grupy Kapitałowej

Aleksandra E. Wysocka: – Co najbardziej zapamięta Pan z tegorocznego Kongresu? Czy udało się spełnić marzenie o wydarzeniu innym niż wszystkie?
Jarosław Łoń:
– Z całą pewnością wizerunek Superbohatera i hasło przewodnie, jakim jest „zmiana”, to słowa klucze będące symbolem naszego Kongresu.
Każdy mógł się poczuć jak Superbohater będący Numerem 1 – przede wszystkim nasz pośrednik, nasz partner w postaci towarzystwa ubezpieczeniowego, jak i nasza firma, która niczym Superbohater stoi za swoją siecią sprzedaży.
Staramy się, aby wydarzenie, jakim jest Kongres Liderów LGK i VIVIAMO, było swoistym połączeniem spotkania merytorycznego, podsumowania ubiegłego roku oraz dobrej zabawy.
Teraz z perspektywy czasu, wsłuchując się w opinie uczestników, mogę śmiało powiedzieć: daliśmy radę.

Add a comment

Więcej…
 
Okrzepli w pięć lat
poniedziałek, 26 lutego 2018 09:18

Rozmowa z Robertem Zagatą, dyrektorem Sprzedaży Agencyjnej w Prudential w Polsce, w przeddzień piątej rocznicy powrotu ubezpieczyciela na polski rynek

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Dosłownie za moment minie pięć lat, odkąd sprzedaliście pierwszą polisę w Polsce. Co się udało zbudować w sprzedaży przez ten czas?
Robert Zagata:
– Może zacznijmy od tego, że wchodziliśmy na rynek właściwie podzielony między największych graczy, chociaż wciąż nie aż tak rozwinięty, jak mogłyby tego wymagać bogacenie się polskiego społeczeństwa i związana z nim chęć – albo bardziej potrzeba – ochrony swojego życia, zdrowia i finansowej przyszłości. Wiedzieliśmy zatem od samego początku, że debiut będzie i późny, i wymagający. Późny, bo inni mieli bez mała ćwierć wieku na budowanie swoich marek, struktur sprzedaży i pozyskiwanie klientów. Wymagający, bo przecież wiemy, że ubezpieczenia na życie się sprzedaje, to cały wysiłek danego zakładu ubezpieczeń. A tu nagle pojawia się marka Prudential. Znana doskonale, wręcz świetnie rozpoznawana przed wojną, obecna we wszystkich największych miastach II Rzeczpospolitej, w tym sztandarowo, ze swoim drapaczem chmur w Warszawie, ale dawno niewidziana. No i okazuje się, że przez te pięć lat potrafimy zbudować infrastrukturę sieci sprzedaży (18 oddziałów i kilkanaście agencji w największych miastach w Polsce), mówić dobrze i głośno o ubezpieczeniach i związać ze sobą tysiąc osób w sieci wyłącznej. Zatem powody do dumy mamy, prawda?

Add a comment
Więcej…
 
Agenci to ważni ambasadorowie AXA
środa, 07 lutego 2018 09:32

Rozmowa z Agnieszką Dąbrowską z AXA, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct

Aleksandra E. Wysocka: – Odpowiada Pani m.in. za szeroko pojęty marketing we wszystkich kanałach sprzedaży AXA. Co będzie się działo w marketingu AXA w 2018 r.?
Agnieszka Dąbrowska:
– 2 lata temu rozpoczęliśmy proces transformacji, który jest związany z zakupem BRE Ubezpieczenia i Liberty Ubezpieczenia, ale również ze zmianami wewnątrz spółek w Grupie AXA w Polsce. Dodatkowym impulsem są zmiany na poziomie całej Grupy AXA na świecie. Jednym z celów jest wzmocnienie i ujednolicenie wizerunku marki AXA.
AXA jest teraz firmą wieloproduktową i wielokanałową, ale ma mieć jedną twarz – w majątku, w życiu, wszędzie. Rok 2018 będzie dla nas rokiem konsolidacji, uspójniania i budowania takiego wizerunku wśród naszych wszystkich interesariuszy.

Add a comment

Więcej…
 
Tysiąc klientów na dobry początek
poniedziałek, 22 stycznia 2018 09:10

Rozmowa z Michałem Jaczyńskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Agencyjnej w PZU Życie, i Marcinem Salatą, dyrektorem ds. rozwoju sieci
Aleksandra E. Wysocka: – Grupa PZU ogłosiła swoją strategię 9 stycznia br. i jest w niej istotnie miejsce dla ubezpieczeń życiowych. Co planujecie w najbliższym czasie?
Michał Jaczyński:
– Ruszamy do ofensywy! Widzimy ogromny potencjał w małych i średnich przedsiębiorstwach. W najmniejszych firmach, zatrudniających od 2 do 9 osób, ochronę ubezpieczeniową na życie czy ubezpieczenie zdrowotne mają nadal nieliczni. Chcemy tę niszę wypełnić. Naszym równie istotnym celem jest odzyskanie pozycji lidera w sprzedaży produktów dla klienta indywidualnego. Chcemy oferować tradycyjne rozwiązania ubezpieczeniowe, czyli ubezpieczenia terminowe i kapitałowe z nowoczesnymi dodatkami.
Marcin Salata: – Mamy bardzo ambitne plany rozwoju sieci sprzedaży. Chcemy dotrzeć do ludzi, którzy być może jeszcze o pracy w ubezpieczeniach nie myśleli – czyli do zawodowych sprzedawców. Takich, którzy osiągali sukcesy w sprzedaży np. w branży farmaceutycznej czy telekomunikacyjnej, zwłaszcza w obszarze B2B. Nie zamykamy się oczywiście na osoby z ubezpieczeń, szczególnie jeśli chodzi o stanowiska menedżerskie.

Add a comment
Więcej…
 
Miliard przypisu zdobyty
wtorek, 16 stycznia 2018 09:48

Rozmowa z Agnieszką Wrońską, prezes LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – W kinach Gwiezdne wojny, a przed seansem… bardzo oryginalna reklama LINK4, nawiązująca do kultowego filmu Powrót do przyszłości. Jaka jest historia tego spotu?
Agnieszka Wrońska:
– Drugi rok z rzędu wspieramy wyjątkowy konkurs dla młodych reżyserów, Papaya Young Directors. Polega to na tym, że my przekazujemy dość ogólny brief dotyczący reklamy, a dokładny pomysł i realizację pozostawiamy już w całości młodym twórcom. W rezultacie powstał spot, który można obejrzeć w wybranych kinach przed Gwiezdnymi wojnami lub na naszym kanale YouTube. Jesteśmy dumni z tego, że film bazujący na naszej ofercie wygrał w konkursie z wieloma innymi branżami i zdobył Grand Prix.

Add a comment

Więcej…
 
Skokowe poszerzenie skali
czwartek, 21 grudnia 2017 09:27

O rozwoju dystrybucji w Aegon i przejęciu Phinance rozmawiamy z Janem Zimowiczem, członkiem zarządu Aegon odpowiedzialnym za sprzedaż, produkty i marketing

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Zamknęliście rok dużą inwestycją w niezależnego pośrednika finansowego Phinance. Co jeszcze istotnego udało się osiągnąć w mijającym roku? Jakie wypracowaliście wyniki?
Jan Zimowicz:
– Rzeczywiście, sporo działo się w tym roku w Aegon. Ten rok zamkniemy wynikiem sprzedaży znacząco powyżej założonego budżetu i około 90% powyżej poziomu z 2016 r. – to najwyższy wzrost w grupie ubezpieczycieli oferujących indywidualne produkty ubezpieczeń na życie. Konsekwentnie od początku roku inwestujemy i wprowadzamy kolejne zmiany we własnej sieci sprzedaży Aegon Premium. Dzięki nowym rozwiązaniom oferujemy aktywnym i efektywnym przedstawicielom bardzo atrakcyjne warunki współpracy. Pozyskujemy znacząco więcej osób do współpracy niż w poprzednim roku i sukcesywnie zwiększamy skalę własnej sieci dystrybucji. Inwestujemy również w kanał współpracy z pośrednikami i największymi multiagencjami, gdzie zwiększyliśmy zatrudnienie w terenie, aby lepiej wspierać naszych partnerów sprzedaży.

Add a comment

Więcej…
 
Z optymizmem patrzymy na życie
poniedziałek, 18 grudnia 2017 09:07

Rozmowa z Jarosławem Bartkiewiczem, prezesem Prudential w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – Jak minął 2017 rok w Prudentialu?
Jarosław Bartkiewicz:
– Dziękuję, dobrze! Nasza sieć obejmuje już prawie 900 świetnie przeszkolonych konsultantów, cały czas rośniemy, doskonalimy się i rozwijamy nasz biznes. Rozpoczęliśmy współpracę z kolejnymi multiagencjami, zaangażowaliśmy się też w kanał affinity. Ciekawie rozwija się kooperacja z Orange i Play, gdzie sprzedajemy proste ubezpieczenia na życie. Wciąż jednak trzonem naszej działalności jest mocna sieć własna i tak pozostanie. Prudential stoi otworem dla ambitnych ludzi, którzy chcą się rozwijać, oczekują produktów wysokiej jakości i chcą pomagać innym ludziom ochronić to, co dla nich najcenniejsze. Dajemy dużo niezależności, zaufania, dobrą atmosferę. Marka Prudential kojarzy się dobrze, nie tylko dzięki bogatej przedwojennej historii, ale również dzięki kampaniom marketingowym, które z przymrużeniem oka rozwijają świadomość ubezpieczeniową i – nie waham się tego dodać – budują narrację całej kategorii. Nie boimy się mówić o sprawach takich jak zabezpieczenie na wypadek poważnych zachorowań, śmierci. Od tego są ubezpieczyciele na życie. Oprócz sieci sprzedaży mamy również doskonały zespół w centrali. I jednym, i drugim chciałbym w tym miejscu ogromnie podziękować za wysiłek włożony w rozwój Prudentiala.

Add a comment

Więcej…
 
Dajemy możliwość stabilizacji i rozwoju
wtorek, 05 grudnia 2017 09:34

Rozmowa z Anną Švarcová, dyrektorem rozwoju rynku F-Trust SA

Aleksandra E. Wysocka: – Jesteście jednym z największych niezależnych dystrybutorów funduszy inwestycyjnych w Polsce.
Anna Švarcová:
– I mamy ambicję być jeszcze większym. Zapewniam, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Przeciwnie. Warunkiem jest jednak rozbudowa sieci dystrybucji i na tym obecnie się skupiamy. W ostatnich miesiącach bardzo szybko rośnie liczba zgłaszających się do nas małych niezależnych dystrybutorów, którzy do tej pory działali na lokalnych rynkach, a teraz chcą wypłynąć na szersze wody. Ci ludzie zrozumieli, że dotychczasowa formuła ich biznesu powoduje, że dochodzą do „szklanego sufitu”. Współpraca z F-Trust SA stwarza im realne możliwości rozwoju i jego przebicia.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 61

Z PZU do zarządu Alior Banku

17 października Katarzyna Sułkowska złożyła rezygnację z funkcji prezesa zarządu Alior Banku. Rada nadzorcza spółki przyjęła rezygnację i z tym...


czytaj dalej

MAK Ubezpieczenia: Robert Grabowski nowym członkiem zarządu

Robert Grabowski, dotychczasowy dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie i Osobowych MAK Ubezpieczenia, został członkiem zarządu firmy brokerskiej....


czytaj dalej

Unia Berneńska: Beatriz Reguero nową przewodniczącą

17 października w Paryżu odbyło się doroczne walne zgromadzenie Unii Berneńskiej. Gospodarzem spotkania, które zgromadziło ponad 300 dyrektorów...


czytaj dalej

Aon: Wrześniowe katastrofy najkosztowniejsze

Szkody spowodowane przez huragany, powodzie i trzęsienia ziemi sprawiły, że wrzesień był pod względem katastrof naturalnych najkosztowniejszym jak...


czytaj dalej

PIU: Wynik bancassurance najsłabszy od lat

17 października podczas pierwszego dnia X Kongresu Bancassurance Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała podsumowanie wyników bankowego...


czytaj dalej

Consultia: Korekta rocznej prognozy

Przez 9 miesięcy tego roku Consultia zebrała 155,1 mln zł, o 15,1% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. (134,8 mln zł). Przychody...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook