feed-image -

Rozmowa Tygodnia


Compensa międzynarodowym inkubatorem innowacji
czwartek, 05 października 2017 09:34

Rozmowa z Rafałem Mosionkiem, zastępcą prezesa w firmie Compensa TU SA VIG

Aleksandra E. Wysocka: – Spotkaliśmy się ostatnio wiosną tuż przed Insurance Forum i mówiliśmy o bardzo ambitnym planie dotyczącym transformacji cyfrowej w Compensie. Jak idzie realizacja tego przedsięwzięcia?
Rafał Mosionek:
– Cała organizacja aż tętni od nowych projektów i nie ma miesiąca, żebyśmy nie wdrażali czegoś nowego. Każdy z projektów ma konkretne cele i chociaż całość jest zaplanowana na 3–4 lata, to pierwsze efekty już są. Część jest w fazie RnD, czyli podlega różnego rodzaju testom, a część już funkcjonuje. Bardzo dużo robimy, żeby nasi pracownicy poczuli, że innowacje stają się DNA Compensy. Pracownicy są niezwykle zaangażowani w cały proces.

Add a comment

Więcej…
 
Jak profesjonalnie rozwinąć sprzedaż grupówek?
wtorek, 29 sierpnia 2017 08:44

Rozmowa z Waldemarem Poberejko, pomysłodawcą projektu gruplowe.pl

Aleksandra E. Wysocka: – Jak zrodził się pomysł na projekt gruplowe.pl?
Waldemar Poberejko:
– Znam bardzo wielu wspaniałych specjalistów zajmujących się szeroko pojętymi ubezpieczeniami i często słyszę od nich: chciałbym profesjonalnie i kompleksowo zająć się sprzedażą ubezpieczeń grupowych, pasjonuje mnie praca z klientem biznesowym, ale brakuje mi wsparcia, profesjonalnej wiedzy i wyboru produktów. Gruplowe.pl jest odpowiedzią na te potrzeby. Z drugiej strony, obserwuję rynek ubezpieczeń grupowych od dłuższego czasu, zmiany produktów, pomysły towarzystw ubezpieczeniowych i zachowania klientów. Zarówno przedstawiciele branży ubezpieczeniowej jak i klienci znajdą u nas wiele ciekawych pomysłów.

Add a comment
Więcej…
 
Czy telematyka musi kosztować majątek?
wtorek, 22 sierpnia 2017 08:25

Rozmowa z Cezarym Świerszczem i Piotrem Kujawą z Bacca

Aleksandra E. Wysocka: – Firma Bacca kojarzy się z rozkładaniem składek ubezpieczeniowych na raty. Skąd nagle w ofercie telematyka?
Cezary Świerszcz:
– Sześć lat temu postawiliśmy sobie za cel stworzenie rozwiązań dla całego rynku, aby z nami było po prostu łatwiej: towarzystwu i agentowi łatwiej sprzedać ubezpieczenie, a klientowi łatwiej je kupić na korzystnych warunkach. Dlatego wdrożyliśmy wygodny dla wszystkich zainteresowanych stron system ratalnego finansowania ubezpieczeń (jeden obecny rynkowo pod marką smart11 oraz drugi zintegrowany z produktami ubezpieczycieli), dzięki któremu klient decyduje się zazwyczaj na szerszy zakres ochrony. Telematykę również postrzegamy jako kolejny naturalny krok w kierunku coraz większego komfortu korzystania z ubezpieczenia. To po prostu inny sposób rozliczania i płacenia za ochronę.

Add a comment

Więcej…
 
MetLife szuka najlepszych
poniedziałek, 07 sierpnia 2017 07:53

W jaki sposób szybko i efektywnie rekrutować agentów i menedżerów? Z tym pytaniem od lat zmagają się towarzystwa ubezpieczeniowe na całym świecie. Żeby pozyskać kandydatów, przeprowadza się dziesiątki rozmów rekrutacyjnych tygodniowo, a potem przeznacza niemałe środki na wdrożenie kandydatów do odpowiedzialnego i wymagającego zawodu agenta.

Add a comment

Więcej…
 
Business Intelligence w walce z wyłudzeniami
poniedziałek, 31 lipca 2017 07:11

Rozmowa z Dariuszem Wojtasem, Head of Product Management w firmie IMPAQ

Aleksandra E. Wysocka: – Czy Business Intelligence dzisiaj nadal jest na topie?
Dariusz Wojtas: –
W ostatnich latach znacząco rośnie ilość danych gromadzonych i przetwarzanych przez instytucje finansowe. Główne przyczyny to przeniesienie punktu ciężkości interakcji z klientem oraz obsługi części procesów, jeszcze niedawno obsługiwanych na zewnątrz, do internetu. Zbierane są więc informacje o zachowaniu klientów, ich lokalizacjach i urządzeniach, z których się komunikują. Do tego należy dołożyć dane o obiektach powiązanych: agent, współubezpieczony, przedmiot ubezpieczenia, sprawca szkody, świadek, rzeczoznawca, likwidator, opłacający polisę, beneficjent...

Add a comment

Więcej…
 
Jak działa PZU Bezpieczna Flota?
poniedziałek, 24 lipca 2017 08:45

Rozmowa z Adamem Wodnickim z Biura Rozwoju Biznesu Korporacyjnego PZU SA

Aleksandra E. Wysocka: – Czym się Pan zajmuje?
Adam Wodnicki:
– W PZU pracuję prawie dwa lata. Zaczynałem jako stażysta, kończąc studia na Politechnice Warszawskiej na kierunku Zarządzanie. Od początku zajmuję się programem PZU Bezpieczna Flota.  

Add a comment

Więcej…
 
Technologia daje pośrednikom wolność
poniedziałek, 03 lipca 2017 07:39

Rozmowa z Piotrem Bartosem, który odpowiada za rozwój Insly w Polsce. Insly jest dostawcą oprogramowania dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych na całym świecie.

Aleksandra E. Wysocka: – Wielu dostawców oferuje oprogramowanie dla pośredników ubezpieczeniowych. Stoicie w obliczu znacznej konkurencji. W jaki sposób zamierzacie odnieść sukces?
Piotr Bartos:
– To prawda, że istnieją firmy, które wykonały już pewną pracę. Kilka największych multiagencji sieciowych zapewnia swoim partnerom ciekawe rozwiązania informatyczne. Z naszej analizy wynika, że brak jest rozwiązań, które zapewnią dwa istotne czynniki: pełną niezależność technologiczną oraz bardzo szeroki zakres funkcjonalności – od możliwości wyliczenia składek, po opcje CRM i informacje księgowe. Charakter Insly, który określamy jako „glocal”, pozwala nam przynieść nową wartość polskim agentom i brokerom. „Glocal” oznacza, że jesteśmy firmą globalną, ale uwzgledniającą lokalne potrzeby.

Add a comment
Więcej…
 
Agenci zapraszają do spółki!
środa, 28 czerwca 2017 07:51

Rozmowa z Dariuszem Jedliną, prezesem zarządu PAG Sp. z o.o.

Aleksandra E. Wysocka: – Jak narodził się PAG?
Dariusz Jedlina:
PAG Spółka z o.o. powstał ponad 5 lat temu z kilku dużych lubelskich multiagencji. Przez tych kilka lat staraliśmy się wypracować najlepszy model współpracy agencyjnej. W tej chwili jesteśmy liderem w większości towarzystw ubezpieczeniowych w naszym regionie, skupiamy ponad 100 agencji zatrudniających 250 osób wykonujących czynności agencyjne. W większości to agenci z wieloletnim stażem.

Add a comment
Więcej…
 
Doradztwo działa dziś zupełnie inaczej
poniedziałek, 19 czerwca 2017 09:05

Rozmowa z Andreasem Demingerem, prezesem zarządu Assiduus Investment Partners

Aleksandra E. Wysocka: – Pół roku temu na łamach „Gazety Ubezpieczeniowej” („GU” nr 38/2016) zdiagnozował Pan bolączki rynku ubezpieczeniowo-finansowego w Polsce. Przedstawił Pan również Projekt 99, który w założeniu miał pomóc w rozwiązywaniu tych problemów. Jak mógłby Pan opisać charakterystykę zgłaszających się do projektu kandydatów?

Andreas Deminger: – Choć pomysł Projektu 99 powstał w reakcji na sygnały pochodzące od ludzi pracujących w tej branży, to ani ja, ani moi doradcy nie przewidzieliśmy, że odzew będzie tak duży. Pierwsza grupa kandydatów to ludzie z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowo-finansowej, zmęczeni pracą w korporacyjnej rzeczywistości. Sprzedaż produktów jednej firmy uniemożliwiała im świadczenie fachowej pomocy doradczej i proponowanie obiektywnie najlepszych na rynku rozwiązań. Drugą grupę stanowili przedsiębiorcy, którzy szukali nowej drogi rozwoju zawodowego. To ludzie ceniący sobie niezależność i swobodę działania, mierzący wysoko, poszukujący gotowego modelu biznesowego, w który mogliby z powodzeniem się zaangażować. To osoby, które poszukiwały stabilizacji i projektu, który mógłby przynieść im stabilne dochody na długie lata.

Add a comment
Więcej…
 
Narzędzia nowoczesnego agenta
poniedziałek, 05 czerwca 2017 08:47

Rozmowa z Tomaszem Suchankiem, członkiem zarządu Open Brokers

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Dużo mówimy o roli nowych technologii w branży ubezpieczeń. Ale czy za teorią idą działania?
Tomasz Suchanek: –
To prawda – ten temat jest często poruszany, bo technologia jest dziś obecna w każdej branży. Jednak wdrażanie innowacji w ubezpieczeniach to skomplikowany proces. Oczekiwania wobec narzędzi do sprzedaży ubezpieczeń są duże, a jednocześnie produkty ubezpieczeniowe są bardzo złożone. To sprawia, że każdy innowacyjny projekt w tej branży wymaga dużych nakładów – pracy, pieniędzy i czasu oraz, co ważne, ogromnego doświadczenia. W Open Brokers od początku stawiamy na nowoczesne rozwiązania, a w ich skutecznej realizacji pomaga nam właśnie 12-letnie doświadczenie zespołu.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 61

Prudential: Sławomir Bełz dyrektorem sprzedaży agencyjnej

Sławomir Bełz został dyrektorem sprzedaży agencyjnej Prudential w Polsce. Swoje obowiązki pełni od 11 czerwca. Robert Zagata, dotychczasowy...


czytaj dalej

Friss: Krzysztof Jabłoński pokieruje rozwojem biznesu w regionie CEE

Z początkiem maja Krzysztof Jabłoński dołączył do zespołu Friss – globalnego dostawcy rozwiązań informatycznych w zakresie oprogramowania do...


czytaj dalej

Mundial w Rosji: Terroryzm i chuligaństwo odczuwalne w cenach polis

Ryzyko ataków terrorystycznych i szkód spowodowanych wybrykami chuligańskimi wywindowało w górę składki dla firm i zawodników za ubezpieczenie...


czytaj dalej

Aon Inpoint: Kto płaci najwięcej składek

Z cyklu raportów o globalnym rynku komercyjnych ubezpieczeń majątkowych i wypadkowych, opracowanych przez zespół analityczny Aon Inpoint, wynika,...


czytaj dalej

Ubezpieczeniowe Regaty Charytatywne

Rozpoczęły się Ubezpieczeniowe Regaty Charytatywne w ramach V edycji Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. W akcji można...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: PZU i Allegro wymienią zepsuty telewizor

W ramach akcji specjalnej „Wymiana Telewizora” zorganizowanej przez PZU i Allegro, klienci ubezpieczyciela, którzy posiadają ubezpieczenie PZU...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook