feed-image -

Rozmowa Tygodnia


Czy sprzedaż „życia” może być prosta?
poniedziałek, 22 maja 2017 08:28

Rozmowa z Jarosławem Ciszewskim i Piotrem Kopruckim z Cbp

Aleksandra E. Wysocka: – O działalności firmy Cbp pisaliśmy jesienią ubiegłego roku, ale proszę przypomnieć naszym czytelnikom, czym się dokładnie zajmujecie?
Jarosław Ciszewski:
Cbp powstało w 1991 r. i obecnie jest jednym z największych brokerów ubezpieczeniowych we Francji, specjalizującym się w bancassurance (w tym obszarze jesteśmy nr 1 z ponad 20% udziałem w rynku), a w szczególności w ubezpieczeniach okołokredytowych. Działamy we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, a od dwóch lat również w Polsce. W 2016 r. zebraliśmy łącznie 3,2 mld euro składki na rzecz współpracujących z nami towarzystw ubezpieczeniowych, obsługując 15,2 mln klientów. Świadczymy usługi konsultingowe i zarządzamy portfelami ubezpieczeń dla ponad 220 renomowanych globalnych instytucji finansowych (banków/ubezpieczycieli), korzystając z naszej wysoko kwalifikowanej kadry oraz własnych systemów IT. Rozwinęliśmy innowacyjne narzędzie sprzedażowe Ses@me, które ułatwia i usprawnia sprzedaż. W Polsce rozwijamy dwie spółki: brokerską i agencyjną. Dziś chcielibyśmy przedstawić nasz projekt związany z budową ogólnopolskiej multiagencji.

Add a comment
Więcej…
 
Czy agenci i brokerzy powinni się bać?
wtorek, 16 maja 2017 08:07

Rozmowa z mec. Andrzejem Chróścickim

Aleksandra E. Wysocka: – Czy agenci i brokerzy ubezpieczeniowi powinni się bać ustawy o dystrybucji ubezpieczeń?
Andrzej Chróścicki: –
W dniu 20 stycznia 2016 r. Parlament Europejski oraz Rada Europy uchwaliły Dyrektywę 2016/97 w sprawie dystrybucji ubezpieczeń (Dz. Urz. UE L 26 z dnia 02 lutego 2016 r. s. 19). Dyrektywa weszła w życie w dniu 22 lutego 2016 r. Państwa członkowskie Unii Europejskiej powinny dokonać implementacji treści Dyrektywy do swoich przepisów krajowych w terminie do dnia 23 lutego 2018 r. Ministerstwo Rozwoju i Finansów opracowało w dniu 22 marca 2017 r. ostateczny projekt ustawy implementującej normy prawne Dyrektywy, nazwanej ustawą o dystrybucji ubezpieczeń.

Add a comment

Więcej…
 
O inwestycjach profesjonalnie albo wcale
poniedziałek, 24 kwietnia 2017 07:27

Rozmowa z Dariuszem Lewandowskim, prezesem Grupy ARIA

Aleksandra E. Wysocka: – Mówi się, że jest Pan człowiekiem z wizją. Czy to prawda?
Dariusz Lewandowski: –
Każdy przedsiębiorca powinien mieć wizję. Nie ma w tym niczego wyjątkowego. Wizja rozwoju to absolutna konieczność.

Add a comment
Więcej…
 
Od myszy z próbówki po światowego brokera
poniedziałek, 10 kwietnia 2017 08:15

Rozmowa z Dominiką Kozakiewicz, prezes zarządu Aon

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Pani Prezes, jaka była Pani droga do ubezpieczeń?
Dominika Kozakiewicz: – Dość dziwna. Z wykształcenia jestem biologiem, genetykiem. Robiłam myszy z próbówki, a także pomagałam przy ludzkich zapłodnieniach in vitro. Moja praca magisterska była poświęcona łączeniu zygot mysich...

Add a comment

Więcej…
 
W Aegon nie ma miejsca na bylejakość
poniedziałek, 03 kwietnia 2017 08:14

Rozmowa z Radosławem Olkiewiczem, dyrektorem Departamentu Sprzedaży w sieci Aegon Premium

Aleksandra E. Wysocka: – Ostatnie dwa lata na pewno nie były dla Was łatwe. Aegon wciąż wielu osobom kojarzy się głównie z  inwestycjami. Jaką firmą jest Aegon teraz?
Radosław Olkiewicz:
– Aegon jest na pewno firmą z jasną i sprecyzowaną strategią konsekwentnego budowania i umacniania pozycji na polskim rynku ubezpieczeniowym. W kontekście naszej własnej sieci sprzedaży cele są bardzo proste. To trzy czwórki. Czterokrotny wzrost liczby agentów, czterokrotny wzrost sprzedaży w cztery lata.

Add a comment

Więcej…
 
Szukamy multiagentów klasy premium
środa, 15 marca 2017 09:59

Rozmowa z Danielem Kulaszewskim, dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Grupie ARIA

Aleksandra E. Wysocka: – Na rynku finansowym pracuje Pan nie od dziś…
Daniel Kulaszewski:
– Rzeczywiście, mam już blisko 20 lat doświadczenia, które zdobywałem głównie w domach maklerskich, towarzystwach funduszy inwestycyjnych, ale również w branży ubezpieczeniowej – w Vienna Life, dawniej Skandii Życie, gdzie odpowiadałem za współpracę z segmentem multiagencyjnym.

Add a comment
Więcej…
 
Proama – nowe otwarcie
środa, 01 marca 2017 09:24

Rozmowa z Adamem Malinowskim, członkiem zarządu Generali TU, i Dawidem Piaseckim, dyrektorem sieci agencyjnej Proama

Aleksandra E. Wysocka: – Co słychać w Proamie?
Adam Malinowski:
– Rok 2016 był wyjątkowy. Zaczął się przejęciem Proama przez Generali Polska. Od samego początku mieliśmy precyzyjną wizję tego, jak chcemy pozycjonować markę Proama zarówno wśród klientów, jak i agentów. Z badań, które przeprowadziliśmy wśród klientów, wynika, że Proama jest postrzegana jako marka energiczna, szybka, świeża i oferująca produkty o dobrym stosunku zakresu do ceny. Tymczasem marka Generali kojarzy się ze stabilnością, gwarancją bezpieczeństwa, tradycją i produktami o szerszym zakresie za odpowiednio wyższą cenę. Postanowiliśmy więc, że chcemy stworzyć marki komplementarne, a nie konkurujące ze sobą. Podobnie jak to jest z napojami Cola i Sprite – stoją obok siebie na półce i nikt się nie zastanawia, że producent jest jeden, a większość klientów wyraźnie preferuje albo jeden, albo drugi napój. Nie jest tak ławo osiągnąć to w ubezpieczeniach, tym bardziej cieszymy się, że nam się to udało – pokażemy to na przykładzie produktu autocasco. W 2016 r. zmieniliśmy również bardzo wiele w relacjach z agentami. W Proama często nazywamy agenta „klientem wewnętrznym”, podkreślając jego kluczową rolę w naszym biznesie. Z drugiej strony, dla agentów Proama ma szereg zalet. Jako jedna z pierwszych wdrożyła system sprzedażowy, który był prawdziwą rewolucją i do dziś pozostawia w tyle konkurentów, ze względu na jego szybkość i elastyczność. Agenci kojarzyli Proama jako firmę tanią i nad tym musieliśmy popracować, jednak wciąż chcemy być atrakcyjni cenowo, zachowując oczywiście rentowność. Teraz przed nami wprowadzenie rewolucyjnego systemu prowizyjnego.

Add a comment

Więcej…
 
Opanować chaos – w poszukiwaniu jakości na rynku pośrednictwa
czwartek, 08 grudnia 2016 00:13

Rozmowa z Markiem Borowiczem, prezesem zarządu Expectum

Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest Expectum?
Marek Borowicz:
– Grupa EXPECTUM to niezależny operator na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Dostarczamy kompleksową obsługę klientom indywidualnym i biznesowym, a także tworzymy dedykowane rozwiązania produktowe dla segmentu małych i średnich multiagencji ubezpieczeniowych.

Add a comment
Więcej…
 
Kalkulacja w trzy sekundy
poniedziałek, 21 listopada 2016 09:23

Rozmowa z Michałem Gomowskim, prezesem zarządu Benefia Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Rok temu nastąpiła fuzja Benefii z Compensą. Jakie jest miejsce Benefii Ubezpieczenia w strategii Grupy?
Michał Gomowski:
– Rok temu przestaliśmy być towarzystwem ubezpieczeń, a staliśmy się spółką dystrybucyjną powołaną do konkretnych zadań. Koncentrujemy się na współpracy z firmami dilerskimi i z innymi sieciami partnerskimi, również takimi, które dotychczas z ubezpieczeniami nie miały do czynienia. Dzięki autorskiej technologii umożliwiamy prostą i szybką sprzedaż ubezpieczeń w miejscach, gdzie to dotychczas nie było praktykowane. Sprzedawca nie musi zadawać potencjalnemu klientowi żadnych pytań, wystarczy, że za pomocą specjalnego czytnika zeskanuje dowód rejestracyjny. Wszystkie dane potrzebne do kwotacji zostaną automatycznie pobrane z zewnętrznych baz danych i z samego dokumentu. Nie trzeba nic dodatkowo wypełniać ani analizować, dedykowana cena dla konkretnego klienta pojawia się w kilka sekund.

Add a comment

Więcej…
 
Jak budować dobry biznes agenta
środa, 02 listopada 2016 09:15

Rozmowa z Tomaszem Chwiejczakiem, prezesem zarządu Open Brokers SA

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Rynek ubezpieczeń jest dziś pełny różnych ofert współpracy dla pośredników. Jaki jest pomysł na to, aby się wyróżnić?
Tomasz Chwiejczak:
– W ostatnich latach rynek usług finansowych przechodzi ogromną metamorfozę. Branża bankowa opiera się dziś na nowych technologiach. Transformacja trwa także w ubezpieczeniach i naszym zdaniem zmiany będą tu o wiele szersze, przede wszystkim z uwagi na silną rolę agenta w sprzedaży ubezpieczeń. Kluczem do sukcesu będzie umiejętne połączenie wiarygodności agenta, wysokiego standardu obsługi, z nowoczesną technologią i przejrzystym produktem. W Open Brokers dajemy agentowi pakiet dużej firmy, multiofertę, nowoczesny system i przemyślaną strategię – tym się wyróżniamy i to jest przepis na sukces dla każdego agenta w nowym, dynamicznym środowisku.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 58

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

PZU SA: Paweł Surówka zatwierdzony na stanowisku prezesa

16 maja Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Pawła Surówki na stanowisko prezesa zarządu Powszechnego Zakładu...


czytaj dalej

MetLife: Tydzień Aktywności Społecznej

MetLife we współpracy z organizacją Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity po raz kolejny organizuje Tydzień Aktywności Społecznej w...


czytaj dalej

Szwajcaria: Ubezpieczyciele wyprzedzają banki

W szwajcarskiej branży finansowe dokonuje się zmiana na prowadzeniu. Mniej efektowni ubezpieczyciele, przez długi czas pozostający w cieniu...


czytaj dalej

MediSky International umożliwi leczenie w całej Europie

23 maja w ambasadzie Wielkiej Brytanii w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja polskiej działalności MediSky International, firmy z sektora...


czytaj dalej

Deloitte: Nowy MSSF 17 oznacza rewolucję w ubezpieczeniach

Rada Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (IASB) ogłosiła nowy standard MSSF 17, wprowadzający nowe podejście w rozpoznawaniu przychodów oraz...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy