feed-image -

Reklama

Rozmowa Tygodnia


Agent przede wszystkim
poniedziałek, 20 maja 2019 09:05

Rozmowa z Adamem Łoziakiem, wiceprezesem ds. sprzedaży UNIQA Polska

Aleksandra E. Wysocka: – UNIQA w Polsce ogłosiła pod koniec ubiegłego roku nową strategię, w tym przekształcenie oddziałów w biura regionalne. Czy to już się stało?
Adam Łoziak:
– Tak, przekształcenie oddziałów w biura nastąpiło z początkiem 2019 r. W nowej strukturze sieci sprzedaży biura UNIQA zarządzane są przez dyrektorów regionów, którzy odpowiedzialni są za jeden z trzech segmentów: UNIQA dla Ciebie, UNIQA dla Biznesu, UNIQA dla Mieszkalnictwa. Zmiana struktury sieci została dopasowana do strategii, którą planujemy zrealizować do 2023 r. Za tymi trzema liniami kryją się nie tylko produkty, ale przede wszystkim filozofia podejścia do klienta. Do tego podziału dostosowujemy nasze procesy i usługi. Zaczynamy budować specjalizację zarówno w sieci sprzedaży, jak i w obsłudze posprzedażowej.

Add a comment
Więcej…
 
"Tak Podróżuję" w ofercie online PKO Ubezpieczenia
czwartek, 16 maja 2019 08:59

Katarzyna Sawera

Rozmowa z Katarzyną Sawerą, menedżerem ds. rozwoju produktów, i Magdaleną Trześniewską, głównym specjalistą ds. e-commerce w PKO Ubezpieczenia    

Aleksandra E. Wysocka: – Wiosna w pełni i Polacy szykują się do nowych wojaży. Przed nami długie weekendy i letnie urlopy. Niestety, wciąż bardzo wiele osób zapomina o właściwej ochronie ubezpieczeniowej.
Katarzyna Sawera:
– Świadomość ubezpieczeniowa Polaków jest na szczęście coraz większa z roku na rok. Zdajemy sobie sprawę, że na rynku jest wiele ubezpieczeń turystycznych, jednak my postanowiliśmy stworzyć własny produkt zupełnie od początku. Zapytaliśmy naszych klientów, czego dokładnie oczekują od polisy podróżnej i jakie mieli doświadczenia z tego typu ubezpieczeniami. To nie jest nasz pierwszy produkt podróżny w ofercie, jednak do tej pory skupialiśmy się wyłącznie na klientach PKO Banku Polskiego.


Add a comment
Więcej…
 
W IT jak w żeglarstwie
piątek, 12 kwietnia 2019 09:04

O żeglarskich i biznesowych pasjach mówią Mateusz Cybulski, Global Sales Director, i Tomasz Jędroszkowiak, Business Unit Insurance Director, Comarch

Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Comarch został sponsorem głównym Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Skąd pomysł na wsparcie imprezy?
Mateusz Cybulski:
– Comarch jest związany z branżą ubezpieczeniową od ponad 20 lat, pod koniec zeszłego roku świętowaliśmy 25-lecie istnienia naszej firmy, dlatego w bieżącym roku postanowiliśmy podzielić się naszą radością i zostać sponsorem generalnym regat.

Add a comment
Więcej…
 
Szybka i wygodna inspekcja dzięki PhotoSmart
środa, 27 marca 2019 12:11

Rozmowa z Pauliną Zaluską, kierownikiem Zespołu Indywidualnej Oceny Ryzyka w Departamencie Rozwoju Produktów AXA, i Damianem Kącickim, młodszym specjalistą ds. rozwoju biznesu w Departamencie Innowacji i Transformacji AXA

Aleksandra E. Wysocka: – Aplikacja AudaSmart jest dość powszechnie używana w towarzystwach do likwidacji szkód komunikacyjnych. Wy postanowiliście wykorzystać ją inaczej. Skąd ten pomysł?

Paulina Zaluska: – Mój zespół zajmuje się zarządzaniem i weryfikacją inspekcji pojazdów oraz nieruchomości. Inspekcje autocasco generują sporo problemów, zarówno po stronie ubezpieczyciela, jak i po stronie wykonujących je agentów czy klientów. Agenci spędzają na inspekcjach bardzo dużo czasu, a współpracując z różnymi ubezpieczycielami, muszą spamiętać, jakich zdjęć które towarzystwo wymaga. Klient jest zmuszony znaleźć czas na spotkanie z agentem lub rzeczoznawcą i musi to być albo za dnia, albo w dobrze oświetlonym miejscu, żeby zdjęcia miały odpowiednią jakość. Tak naprawdę nikt nie lubi inspekcji autocasco! Stąd pomysł, żeby wprowadzić narzędzie, które istotnie usprawni ten proces. Tak powstał PhotoSmart.

Add a comment
Więcej…
 
Jak zdobywać szczyty?
czwartek, 21 lutego 2019 09:34

Rozmowa z Tomaszem Domalewskim, dyrektorem sprzedaży Leadenhall Polska SA

Aleksandra E. Wysocka: – Niedługo dokądś Pan wyrusza…
Tomasz Domalewski:
– Rzeczywiście, już 14 lutego wylatuję w daleką podróż.

Zanim opowie Pan więcej, proszę się przedstawić naszym czytelnikom.
– Jestem ubezpieczeniowcem z krwi i kości, w branży od 20 lat. Zaczynałem jako agent, potem byłem unit managerem, dyrektorem oddziału, zajmowałem się też szkoleniami, a od pięciu lat jestem dyrektorem sprzedaży w Leadenhall.

Add a comment
Więcej…
 
Niedźwiedź już nie śpi
poniedziałek, 04 lutego 2019 09:37

Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu PZU SA

Aleksandra E. Wysocka: – Rozmawiamy pod koniec stycznia, ale może jeszcze nie jest za późno, żeby życzyć Panu i całemu zespołowi PZU wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Ma Pan jakieś noworoczne postanowienia?
Roger Hodgkiss:
– Zainspirował mnie ostatnio Warren Buffett, który powiedział, że można kupić wszystko na świecie, poza czasem. Dlatego on w swoim kalendarzu nie ma już żadnych spotkań. Tego o sobie powiedzieć nie mogę, bo cały kalendarz mam od dawna szczelnie wypełniony. Chciałbym w Nowym Roku mieć jednak nieco więcej czasu dla siebie. Pojawiła mi się też taka myśl, że w ostatnich latach co roku postanawiałem wyglądać lepiej. Niewiele z tego wychodziło, jak widać zresztą... (śmiech). W tym roku postanawiam, dla odmiany, lubić siebie takim, jakim jestem!

Add a comment
Więcej…
 
MetLife to sprawdzone i efektywne rozwiązania dla B2B
czwartek, 20 grudnia 2018 14:26


Rozmowa z Małgorzatą Półjanowicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży do Kluczowych Klientów Instytucjonalnych, i Bartłomiejem Woźniakiem, dyrektorem Pionu Klienta Instytucjonalnego MetLife w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – MetLife kojarzy się raczej ze sprzedażą za pośrednictwem tradycyjnej sieci agencyjnej, a niekoniecznie z obszarem B2B…
Małgorzata Półjanowicz:
– Sprzedaż w MetLife opiera się na dwóch filarach. Z jednej strony są klienci instytucjonalni i cały obszar sprzedaży B2B, w którym działamy od wielu lat z licznymi sukcesami. W tym segmencie są nasi klienci bancassurance oraz DtC (inaczej „direct to consumer”, czyli marketing bezpośredni). Z drugiej strony mamy klientów indywidualnych, których obsługują rozbudowana sieć agentów własnych oraz multiagenci.
Bartłomiej Woźniak: – Oba filary są dla MetLife równie ważne. W B2B oferujemy prostsze produkty z niską składką i osiągamy duże wolumeny sprzedażowe. Z kolei agenci i multiagenci sprzedają polisy długoterminowe z wyższymi składkami. Taka dywersyfikacja pozwala nam budować biznes w sposób zrównoważony.

Add a comment
Więcej…
 
Assistance pogrzebowe to ciekawy dodatek do produktów ubezpieczeniowych
poniedziałek, 26 listopada 2018 09:47

O firmie Memorial International opowiada jest założyciel i prezes Pablo Cevallos

Aleksandra E. Wysocka: – Czym zajmuje się Memorial International?
Pablo Cevallos:
– Jesteśmy największą na świecie firmą specjalizującą się w assistance pogrzebowym. Istniejemy 23 lata i działamy w 18 krajach, z czego w dwóch europejskich – w Polsce i w Hiszpanii. Usługi, jakie oferujemy, są bardzo powszechne w krajach Ameryki Południowej i Łacińskiej, a także w Meksyku i Stanach Zjednoczonych. W Europie stawiamy pierwsze kroki, ale mamy bardzo ambitne plany na najbliższe miesiące i lata.

Add a comment
Więcej…
 
Życiowe plany nie zakładają pauzy
poniedziałek, 19 listopada 2018 10:03


Rozmowa z Przemysławem Pakulskim, dyrektorem Biura Produktów, i Ewą Kapacką, dyrektor Biura Marketingu i PR, PKO Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Na polskim rynku ubezpieczeniowym pojawiło się już kilka produktów „rakowych”. Czym OnkoPlan się wyróżnia?
Przemysław Pakulski:
– To nasz pierwszy samodzielny produkt ochronny, który nie jest powiązany z produktem bankowym. Przystępując do pracy nad nim, postawiliśmy sobie jeden główny cel. Chcieliśmy stworzyć takie ubezpieczenie, które sami byśmy chętnie kupili, z szerokim zakresem ochrony i dostępnością do zaawansowanych terapii leczenia onkologicznego za granicą. Cieszymy się, że udało nam się to zrealizować w rekordowym tempie. Od stworzenia konceptu do wdrożenia OnkoPlanu minął zaledwie kwartał.
Ewa Kapacka: – Zanim przystąpiliśmy do działania, konieczne było zebranie i przedyskutowanie wielu różnych pomysłów na produkt onkologiczny, które mieliśmy w naszych głowach. Przeprowadziliśmy więc warsztat, w którym wzięli udział pracownicy różnych jednostek naszej organizacji – Produktów, Marketingu, Sprzedaży, a nawet Compliance. Zaprosiliśmy również przedstawicieli PKO Banku Polskiego, z którymi od samego początku współpracowaliśmy przy wdrożeniu tego produktu. To był bardzo twórczy czas, kiedy wypracowaliśmy pierwsze zręby przyszłego OnkoPlanu. Przeprowadziliśmy następnie badania marketingowe, w bardzo ciekawej technice współtworzenia, które pozwoliły nam wyłonić zasadnicze cechy produktu. Chcieliśmy się dowiedzieć, czego klienci rzeczywiście oczekują, a nie bazować wyłącznie na naszych wyobrażeniach i na ofercie konkurencji. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, bo wyniki badań w kilku punktach nas zaskoczyły.

Add a comment
Więcej…
 
Jesteśmy i będziemy liderem ubezpieczeń należności
wtorek, 13 listopada 2018 09:44

Rozmowa z Paulem Flanaganem, prezesem zarządu Euler Hermes w Polsce

Aleksandra E. Wysocka: – Spotykamy się przy radosnej okazji jubileuszu 20 lat Euler Hermes w Polsce. Zanim jednak przejdziemy do podsumowań, co udało się Wam w tym czasie zbudować, proszę się przedstawić naszym Czytelnikom.
Paul Flanagan:
– Z wykształcenia jestem księgowym i przez znaczną część swojej kariery byłem związany z obszarem finansów. Ponad 20 lat pracowałem w Londynie. Tam również zacząłem współpracę z Euler Hermes UK. Byłem najpierw dyrektorem finansowym, a potem ds. wyceny ryzyka. Następnie przez trzy lata kierowałem Euler Hermes w Kanadzie, by potem powrócić do Europy i odpowiadać za zarządzanie ryzykiem w krajach Regionu Północnego, który obejmuje 14 krajów, w tym Polskę. Dzięki temu miałem okazję zapoznać się z tutejszym rynkiem. Od 2016 r. mam przyjemność kierować polską spółką.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 62

Rynek ubezpieczeń: Wiener TU zamiast Gothaer TU

Po prawie siedmiu latach z polskiego rynku ubezpieczeń znika marka Gothaer. Za kilka tygodni przejęte przez Vienna Insurance Group towarzystwo...


czytaj dalej

Aviva TUnŻ: Mariusz Grendowicz przewodniczącym rady nadzorczej

Mariusz Grendowicz został powołany na przewodniczącego rady nadzorczej Aviva TUnŻ. To pierwszy niezależny członek RN firmy w Polsce, który objął...


czytaj dalej

Allianz: Wzrost zysku w drodze do celu

Niemiecki ubezpieczyciel Allianz SE uzyskał w I kw. 2019 r. niewielki wzrost zysku netto w stosunku do analogicznego okresu ub.r., nieco...


czytaj dalej

Generali rozmawia o przejęciu aktywów MetLife w Polsce

Assicurazioni Generali SpA prowadzi wstępne rozmowy na temat zakupu środkowoeuropejskich aktywów MetLife Inc. – twierdzą anonimowe źródła agencji...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Hokus po TUZ i walka o pół miliarda

W środę 22 maja 2019 roku zarząd TUZ Ubezpieczenia spotkał się z najlepszymi agentami w teatrze Capitol w Warszawie. Gala była okazją do...


czytaj dalej

Generali: Zmiany w ofercie turystycznej i dla MSP

Generali i Proama wprowadziły szereg zmian w ofercie turystycznej. Dodatkowo pierwsza z firm wzbogaciła propozycję dla małych i średnich...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook