feed-image -

Rozmowa Tygodnia


W Aegon nie ma miejsca na bylejakość
poniedziałek, 03 kwietnia 2017 08:14

Rozmowa z Radosławem Olkiewiczem, dyrektorem Departamentu Sprzedaży w sieci Aegon Premium

Aleksandra E. Wysocka: – Ostatnie dwa lata na pewno nie były dla Was łatwe. Aegon wciąż wielu osobom kojarzy się głównie z  inwestycjami. Jaką firmą jest Aegon teraz?
Radosław Olkiewicz:
– Aegon jest na pewno firmą z jasną i sprecyzowaną strategią konsekwentnego budowania i umacniania pozycji na polskim rynku ubezpieczeniowym. W kontekście naszej własnej sieci sprzedaży cele są bardzo proste. To trzy czwórki. Czterokrotny wzrost liczby agentów, czterokrotny wzrost sprzedaży w cztery lata.

Add a comment

Więcej…
 
Szukamy multiagentów klasy premium
środa, 15 marca 2017 09:59

Rozmowa z Danielem Kulaszewskim, dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Grupie ARIA

Aleksandra E. Wysocka: – Na rynku finansowym pracuje Pan nie od dziś…
Daniel Kulaszewski:
– Rzeczywiście, mam już blisko 20 lat doświadczenia, które zdobywałem głównie w domach maklerskich, towarzystwach funduszy inwestycyjnych, ale również w branży ubezpieczeniowej – w Vienna Life, dawniej Skandii Życie, gdzie odpowiadałem za współpracę z segmentem multiagencyjnym.

Add a comment
Więcej…
 
Proama – nowe otwarcie
środa, 01 marca 2017 09:24

Rozmowa z Adamem Malinowskim, członkiem zarządu Generali TU, i Dawidem Piaseckim, dyrektorem sieci agencyjnej Proama

Aleksandra E. Wysocka: – Co słychać w Proamie?
Adam Malinowski:
– Rok 2016 był wyjątkowy. Zaczął się przejęciem Proama przez Generali Polska. Od samego początku mieliśmy precyzyjną wizję tego, jak chcemy pozycjonować markę Proama zarówno wśród klientów, jak i agentów. Z badań, które przeprowadziliśmy wśród klientów, wynika, że Proama jest postrzegana jako marka energiczna, szybka, świeża i oferująca produkty o dobrym stosunku zakresu do ceny. Tymczasem marka Generali kojarzy się ze stabilnością, gwarancją bezpieczeństwa, tradycją i produktami o szerszym zakresie za odpowiednio wyższą cenę. Postanowiliśmy więc, że chcemy stworzyć marki komplementarne, a nie konkurujące ze sobą. Podobnie jak to jest z napojami Cola i Sprite – stoją obok siebie na półce i nikt się nie zastanawia, że producent jest jeden, a większość klientów wyraźnie preferuje albo jeden, albo drugi napój. Nie jest tak ławo osiągnąć to w ubezpieczeniach, tym bardziej cieszymy się, że nam się to udało – pokażemy to na przykładzie produktu autocasco. W 2016 r. zmieniliśmy również bardzo wiele w relacjach z agentami. W Proama często nazywamy agenta „klientem wewnętrznym”, podkreślając jego kluczową rolę w naszym biznesie. Z drugiej strony, dla agentów Proama ma szereg zalet. Jako jedna z pierwszych wdrożyła system sprzedażowy, który był prawdziwą rewolucją i do dziś pozostawia w tyle konkurentów, ze względu na jego szybkość i elastyczność. Agenci kojarzyli Proama jako firmę tanią i nad tym musieliśmy popracować, jednak wciąż chcemy być atrakcyjni cenowo, zachowując oczywiście rentowność. Teraz przed nami wprowadzenie rewolucyjnego systemu prowizyjnego.

Add a comment

Więcej…
 
Opanować chaos – w poszukiwaniu jakości na rynku pośrednictwa
czwartek, 08 grudnia 2016 00:13

Rozmowa z Markiem Borowiczem, prezesem zarządu Expectum

Aleksandra E. Wysocka: – Co to jest Expectum?
Marek Borowicz:
– Grupa EXPECTUM to niezależny operator na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego. Dostarczamy kompleksową obsługę klientom indywidualnym i biznesowym, a także tworzymy dedykowane rozwiązania produktowe dla segmentu małych i średnich multiagencji ubezpieczeniowych.

Add a comment
Więcej…
 
Kalkulacja w trzy sekundy
poniedziałek, 21 listopada 2016 09:23

Rozmowa z Michałem Gomowskim, prezesem zarządu Benefia Ubezpieczenia

Aleksandra E. Wysocka: – Rok temu nastąpiła fuzja Benefii z Compensą. Jakie jest miejsce Benefii Ubezpieczenia w strategii Grupy?
Michał Gomowski:
– Rok temu przestaliśmy być towarzystwem ubezpieczeń, a staliśmy się spółką dystrybucyjną powołaną do konkretnych zadań. Koncentrujemy się na współpracy z firmami dilerskimi i z innymi sieciami partnerskimi, również takimi, które dotychczas z ubezpieczeniami nie miały do czynienia. Dzięki autorskiej technologii umożliwiamy prostą i szybką sprzedaż ubezpieczeń w miejscach, gdzie to dotychczas nie było praktykowane. Sprzedawca nie musi zadawać potencjalnemu klientowi żadnych pytań, wystarczy, że za pomocą specjalnego czytnika zeskanuje dowód rejestracyjny. Wszystkie dane potrzebne do kwotacji zostaną automatycznie pobrane z zewnętrznych baz danych i z samego dokumentu. Nie trzeba nic dodatkowo wypełniać ani analizować, dedykowana cena dla konkretnego klienta pojawia się w kilka sekund.

Add a comment

Więcej…
 
Jak budować dobry biznes agenta
środa, 02 listopada 2016 09:15

Rozmowa z Tomaszem Chwiejczakiem, prezesem zarządu Open Brokers SA

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Rynek ubezpieczeń jest dziś pełny różnych ofert współpracy dla pośredników. Jaki jest pomysł na to, aby się wyróżnić?
Tomasz Chwiejczak:
– W ostatnich latach rynek usług finansowych przechodzi ogromną metamorfozę. Branża bankowa opiera się dziś na nowych technologiach. Transformacja trwa także w ubezpieczeniach i naszym zdaniem zmiany będą tu o wiele szersze, przede wszystkim z uwagi na silną rolę agenta w sprzedaży ubezpieczeń. Kluczem do sukcesu będzie umiejętne połączenie wiarygodności agenta, wysokiego standardu obsługi, z nowoczesną technologią i przejrzystym produktem. W Open Brokers dajemy agentowi pakiet dużej firmy, multiofertę, nowoczesny system i przemyślaną strategię – tym się wyróżniamy i to jest przepis na sukces dla każdego agenta w nowym, dynamicznym środowisku.

Add a comment

Więcej…
 
Czy warto zostać franczyzobiorcą?
poniedziałek, 17 października 2016 08:39

Rozmowa z Tomaszem Banasiakiem, managerem ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Aviva

Aleksandra E. Wysocka: W Avivie zajmuje się Pan franczyzą. Od jak dawna?
Tomasz Banasiak: - Od początku 2015 r. Firma postanowiła stworzyć od zera nowy kanał sprzedaży, co wydało mi się zarazem ambitnym wyzwaniem, jak i ciekawą przygodą. Dlatego zgłosiłem się do tego projektu. I rzeczywiście, wypracowywanie modelu franczyzowego okazało się zajęciem twórczym. Razem z zewnętrzną firmą zastanawialiśmy się, jak nasza franczyza powinna wyglądać,  a jakich błędów powinniśmy unikać. Przyglądaliśmy się konkurencji, rozmawialiśmy z klientami i agentami. To była ciężka, ale niesłychanie twórcza praca. Cały czas czuję się tak, jakbym pracował w startupie. Chociaż Aviva to ogromna korporacja, udaje się nam zachować dużą otwartość i elastyczność. Jest to możliwe, ponieważ słuchamy naszych partnerów biznesowych i staramy się reagować na ich potrzeby i zmieniającą się rzeczywistość.

Add a comment
Więcej…
 
Agencie, nie obrażaj się na technologię, tylko z niej skorzystaj
środa, 21 września 2016 08:25

Rozmowa z Izabelą Grylewicz, prezesem zarządu platformy WiemCoMam.pl

Aleksandra E. Wysocka: – Kilka dni temu brama portalu WiemCoMam została otwarta dla klientów. Ostatnie miesiące to był czas gigantycznego wysiłku. Co udało się osiągnąć w tym czasie?
Izabela Grylewicz:
– Za nami rzeczywiście bardzo intensywny czas, a nic nie wskazuje, żeby coś miało zwolnić. Od czerwca spotykamy się z pośrednikami w całej Polsce i prezentujemy im platformę stworzoną przez doświadczonych agentów dla agentów – WiemCoMam. Narzędzie zostało stworzone przez światowej klasy zespół informatyczny, który ma za sobą szereg zagranicznych wdrożeń. Postawiliśmy na maksymalną prostotę i czytelność, zarówno dla pośredników, jak i klientów.

Add a comment
Więcej…
 
PROJEKT99.PL Dołącz do elity doradców
poniedziałek, 19 września 2016 08:19

Rozmowa z Andreasem Demingerem, prezesem zarządu Assiduus Investment Partners

Aleksandra E. Wysocka: – Rynek pośrednictwa ubezpieczeniowego i finansowego zmaga się z wieloma problemami. Brakuje produktów, prowizje spadają. Co ma robić pośrednik, który chce odnosić sukcesy? Zmienić branżę?
Andreas Deminger:
– Zmienić branżę można zawsze. Jest to najprostsza ścieżka wyboru, którą poszło wielu doradców finansowych. Dzięki, jak Pani to określiła, problemom na rynku usług pośrednictwa finansowego, stworzyła się przestrzeń dla profesjonalistów. Jeszcze kilka lat temu branża pełna była biegającej młodzieży w pomaturalnych garniturach, której wmówiono, że z sukcesem mogą zarządzać portfelem swoich klientów. I oni w to uwierzyli.

Add a comment

Więcej…
 
Merkury+. System, który nie wymaga szkoleń
wtorek, 30 sierpnia 2016 08:37

Rozmowa z Adamem Malinowskim, członkiem zarządu Generali TU SA i Generali Finance, odpowiedzialnym za sprzedaż multiagencyjną, kanał dealerski, sprzedaż direct oraz marketing

Aleksandra E. Wysocka: – Generali wdraża nowy system sprzedażowy. Dlaczego teraz, skąd potrzeba tego typu zmiany?
Adam Malinowski:
– Na wstępie warto zrobić mały rys historyczny. Kiedy w 2005 r. Generali wdrażało system Merkury 1, była to absolutna rewolucja na rynku. Był to pierwszy system zapisujący online oferty i polisy agenta, co więcej, dostępny z poziomu strony www. Przez kolejne lata agenci wyrażali się bardzo ciepło o systemie Merkury 1, gdyż zrewolucjonizował on ich sposób pracy.
System Merkury 1 dłużej niż zakładaliśmy budował naszą przewagę i był on stale aktualizowany, ale po 6 latach przyszedł czas na zmianę. W 2012 r. wystartował system Merkury 2. Mieliśmy dwa cele. Pierwszy to efektywność sprzedaży: aby to zrealizować, zmniejszyliśmy liczbę pytań, ich kolejność i tym samym liczbę ekranów. Drugi cel to estetyka: zrobiliśmy mnóstwo warsztatów, badań, jak powinny być graficznie i strukturalnie poukładane ekrany, aby nasz odbiorca, czyli pracownik Multiagencji, używał systemu z przyjemnością. To był pełny sukces.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 58

Ergo Hestia: Grzegorz Szatkowski członkiem zarządu ds. ryzyka

18 lipca Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Grzegorza Szatkowskiego na stanowisko członka zarządu STUnŻ Hestia i...


czytaj dalej

Piotr Antkiewicz nowym prezesem KUKE

17 lipca Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy powołało Piotra Antkiewicza na stanowisko prezesa zarządu Korporacji Ubezpieczeń Kredytów...


czytaj dalej

Novis Poisťovňa: Akceptacja płatności walutą cyfrową

Payment21.com, procesor płatniczy walut cyfrowych zgodny ze standardem AML, ogłosił partnerstwo z Novis Poisťovňa, umożliwiające ubezpieczycielowi...


czytaj dalej

Francja: Telekomy wchodzą w bankowość online i ubezpieczenia

Francuski miliarder Patrick Drahi planuje uruchomienie wiosną 2019 r. banku online w krajach strefy euro, w których działa jego grupa...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Setny Punkt Standard. Będą kolejne

Ergo Hestia wspólnie z najlepszymi agentami ubezpieczeniowymi otworzyła już sto wystandaryzowanych punktów sprzedaży i obsługi klientów. Setny...


czytaj dalej

beinsured: „BACK TO THE FUTURE” II - Ubezpieczenia przyszłości

21 września w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja „BACK TO THE FUTURE” II – Ubezpieczenia przyszłości. Patronem medialnym...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy