feed-image -

Reklama

Rozmowa Tygodnia


Czy warto zostać franczyzobiorcą?
poniedziałek, 17 października 2016 08:39

Rozmowa z Tomaszem Banasiakiem, managerem ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej Aviva

Aleksandra E. Wysocka: W Avivie zajmuje się Pan franczyzą. Od jak dawna?
Tomasz Banasiak: - Od początku 2015 r. Firma postanowiła stworzyć od zera nowy kanał sprzedaży, co wydało mi się zarazem ambitnym wyzwaniem, jak i ciekawą przygodą. Dlatego zgłosiłem się do tego projektu. I rzeczywiście, wypracowywanie modelu franczyzowego okazało się zajęciem twórczym. Razem z zewnętrzną firmą zastanawialiśmy się, jak nasza franczyza powinna wyglądać,  a jakich błędów powinniśmy unikać. Przyglądaliśmy się konkurencji, rozmawialiśmy z klientami i agentami. To była ciężka, ale niesłychanie twórcza praca. Cały czas czuję się tak, jakbym pracował w startupie. Chociaż Aviva to ogromna korporacja, udaje się nam zachować dużą otwartość i elastyczność. Jest to możliwe, ponieważ słuchamy naszych partnerów biznesowych i staramy się reagować na ich potrzeby i zmieniającą się rzeczywistość.

Add a comment
Więcej…
 
Agencie, nie obrażaj się na technologię, tylko z niej skorzystaj
środa, 21 września 2016 08:25

Rozmowa z Izabelą Grylewicz, prezesem zarządu platformy WiemCoMam.pl

Aleksandra E. Wysocka: – Kilka dni temu brama portalu WiemCoMam została otwarta dla klientów. Ostatnie miesiące to był czas gigantycznego wysiłku. Co udało się osiągnąć w tym czasie?
Izabela Grylewicz:
– Za nami rzeczywiście bardzo intensywny czas, a nic nie wskazuje, żeby coś miało zwolnić. Od czerwca spotykamy się z pośrednikami w całej Polsce i prezentujemy im platformę stworzoną przez doświadczonych agentów dla agentów – WiemCoMam. Narzędzie zostało stworzone przez światowej klasy zespół informatyczny, który ma za sobą szereg zagranicznych wdrożeń. Postawiliśmy na maksymalną prostotę i czytelność, zarówno dla pośredników, jak i klientów.

Add a comment
Więcej…
 
PROJEKT99.PL Dołącz do elity doradców
poniedziałek, 19 września 2016 08:19

Rozmowa z Andreasem Demingerem, prezesem zarządu Assiduus Investment Partners

Aleksandra E. Wysocka: – Rynek pośrednictwa ubezpieczeniowego i finansowego zmaga się z wieloma problemami. Brakuje produktów, prowizje spadają. Co ma robić pośrednik, który chce odnosić sukcesy? Zmienić branżę?
Andreas Deminger:
– Zmienić branżę można zawsze. Jest to najprostsza ścieżka wyboru, którą poszło wielu doradców finansowych. Dzięki, jak Pani to określiła, problemom na rynku usług pośrednictwa finansowego, stworzyła się przestrzeń dla profesjonalistów. Jeszcze kilka lat temu branża pełna była biegającej młodzieży w pomaturalnych garniturach, której wmówiono, że z sukcesem mogą zarządzać portfelem swoich klientów. I oni w to uwierzyli.

Add a comment

Więcej…
 
Merkury+. System, który nie wymaga szkoleń
wtorek, 30 sierpnia 2016 08:37

Rozmowa z Adamem Malinowskim, członkiem zarządu Generali TU SA i Generali Finance, odpowiedzialnym za sprzedaż multiagencyjną, kanał dealerski, sprzedaż direct oraz marketing

Aleksandra E. Wysocka: – Generali wdraża nowy system sprzedażowy. Dlaczego teraz, skąd potrzeba tego typu zmiany?
Adam Malinowski:
– Na wstępie warto zrobić mały rys historyczny. Kiedy w 2005 r. Generali wdrażało system Merkury 1, była to absolutna rewolucja na rynku. Był to pierwszy system zapisujący online oferty i polisy agenta, co więcej, dostępny z poziomu strony www. Przez kolejne lata agenci wyrażali się bardzo ciepło o systemie Merkury 1, gdyż zrewolucjonizował on ich sposób pracy.
System Merkury 1 dłużej niż zakładaliśmy budował naszą przewagę i był on stale aktualizowany, ale po 6 latach przyszedł czas na zmianę. W 2012 r. wystartował system Merkury 2. Mieliśmy dwa cele. Pierwszy to efektywność sprzedaży: aby to zrealizować, zmniejszyliśmy liczbę pytań, ich kolejność i tym samym liczbę ekranów. Drugi cel to estetyka: zrobiliśmy mnóstwo warsztatów, badań, jak powinny być graficznie i strukturalnie poukładane ekrany, aby nasz odbiorca, czyli pracownik Multiagencji, używał systemu z przyjemnością. To był pełny sukces.

Add a comment
Więcej…
 
Rozwój, rentowność, wzrost udziału w rynku
środa, 10 sierpnia 2016 08:37

Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu PZU SA odpowiedzialnym za sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych i przewodniczącym rady nadzorczej LINK4

Aleksandra Wysocka: – Jak wyglądają wyniki po pierwszym półroczu?
Roger Hodgkiss:
– O kilkanaście procent wzrosła sprzedaż. W pierwszym kwartale zwiększyliśmy udział w rynku o 4 punkty procentowe. Na dane podsumowujące drugi kwartał jeszcze czekamy. W zarządzie odpowiadam za klienta masowego, więc cały czas mówimy o wzroście w obszarze polis indywidualnych. Udało się też podnieść ceny w ubezpieczeniach komunikacyjnych aż o 24%.

Add a comment
Więcej…
 
Jak na nowo stworzyć świat ubezpieczeń?
wtorek, 02 sierpnia 2016 08:35

Rozmowa z Łukaszem Kosickim, dyrektorem zespołu projektowego iHestii

Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest historia iHestii – jak ten projekt się narodził?
Łukasz Kosicki:
– Ubezpieczenia pełne są dziś pozornych innowacji: produktowych, obsługowych, sprzedażowych, informatycznych, otoczonych zmiennym światem wymogów prawnych. Pasażerami tej szalonej karuzeli rozmaitości są agent i klient. Nie trzeba się zastanawiać – taka przejażdżka rzadko budzi pozytywne emocje, przypominając raczej rollercoaster bez trzymanki.

Add a comment
Więcej…
 
Wyższa prowizja jest możliwa
wtorek, 14 czerwca 2016 08:35

Rozmowa z Adamem Rowickim, prezesem zarządu Nauczycielskiej Agencji Ubezpieczeniowej SA

„Gazeta Ubezpieczeniowa”: – Od jak dawna kieruje pan Nauczycielską Agencją Ubezpieczeniową?
Adam Rowicki:
– Od 2002 r., a więc to już 14 lat.

Add a comment
Więcej…
 
20 lat wyzwań i sukcesów
środa, 18 maja 2016 08:44

Rozmowa z Ryszardem Grzelakiem, prezesem Europ Assistance Polska

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Proszę przypomnieć początki Europ Assistance w Polsce, jak wyglądała firma na początku swojej działalności?
Ryszard Grzelak:
– Kiedy w 1996 r. Europ Assistance rozpoczynała działalność w Polsce, nikt nie przypuszczał, że w tak krótkim czasie osiągniemy tak wiele. Wtedy nasz zespół liczył zaledwie kilkanaście osób, rynek ubezpieczeń był słabo rozwinięty, a idea assistance nie była znana Polakom szerzej. Jednak już po roku działalności naszymi świadczeniami było objętych sto tysięcy osób. Zdecydowana większość z nich posiadała wtedy assistance samochodowy z podstawowymi serwisami.

Add a comment

Więcej…
 
Szukamy ludzi z genem aktywności
poniedziałek, 18 kwietnia 2016 08:14

Rozmowa z Januszem Wojtasem, dyrektorem oddziału Aviva Kraków II

Aleksandra Wysocka: – Od jak dawna jest Pan związany z ubezpieczeniami?
Janusz Wojtas:
– To już ponad 22 lata. Można by rzec, że rozwijam się wraz z rynkiem ubezpieczeń życiowych w Polsce. Branżę wybrałem świadomie. Patrząc wstecz i oceniając, to była (i jest) dobra decyzja. W Commercial Union byłem agentem, trenerem, menedżerem grupy, dyrektorem filii. Potem firma zmieniła markę na Aviva, a ja od 6 lat kieruję jej oddziałem w Krakowie.

Add a comment

Więcej…
 
Allianz daje agentom wiedzę, markę i konkretne wsparcie
poniedziałek, 21 marca 2016 09:57

Rozmowa z Sylwią Szeligą z Allianz

Aleksandra E. Wysocka: Czym się Pani dokładnie zajmuje w Allianz?
Sylwia Szeliga: Z firmą jestem związana już 13 lat. Zaczynałam jako agentka, potem byłam menedżerem, następnie dyrektorem oddziału, dyrektorem regionalnym, a od stycznia odpowiadam za budowę nowej sieci doradców ubezpieczeń na życie w Allianz.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 62

Personalia: Krzysztof Kudelski dołączył do Grupy MAK

Do zespołu MAK Investments (Grupa MAK) dołączył były prezes Warty Krzysztof Kudelski, który w strukturach brokera będzie odpowiedzialny za obszary...


czytaj dalej

UNIQA Polska: Jakub Machnik wiceprezesem ds. finansów i ryzyka

Rada nadzorcza zdecydowała o powierzeniu Jakubowi Machnikowi funkcji wiceprezesa zarządu spółek UNIQA Polska. Od 1 grudnia odpowiada on już nie...


czytaj dalej

UE: Stop nieuczciwym praktykom firm technologicznych

Unijni ustawodawcy uzgodnili, że zajmą twardsze stanowisko wobec technologicznych gigantów, takich jak Google, Amazon i Apple, w nowym...


czytaj dalej

AXA: Zakup XL się opłacił

AXA spodziewa się poprawy rentowności w następnych dwóch latach, dzięki biznesowi w USA pozyskanemu wraz z zakupem XL (za 15 mld dol.), i zamierza...


czytaj dalej

Nowa strategia UNIQA w Polsce

Utrzymanie pozycji lidera na rynku ubezpieczeń mieszkalnictwa i wzrost przypisu składki brutto w tym segmencie o połowę w ciągu 5 lat oraz...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Postanowienia noworoczne brokera

Wizja rozwoju firmy w nowym roku, plany dotyczące działań w najbliższych dwunastu miesiącach, przewidywane trendy – te kwestie były inspiracją dla...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook