feed-image -

Inspiracje


Klient lubi zdalnie
poniedziałek, 08 maja 2017 09:31

Co za tydzień! LINK4 uruchomił ofertę telematyczną, PZU sprzedaż polis turystycznych przez Messengera, a Allianz zapowiedział dystrybucję polis komunikacyjnych przez komunikator. Czy to powinno spędzać pośrednikom sens z powiek?

Add a comment

Więcej…
 
Co z silver tsunami?
wtorek, 18 kwietnia 2017 09:32

Mam już dość tych ciągłych dyskusji o pokoleniu Y, pokoleniu Z – stwierdził zaprzyjaźniony dyrektor odpowiadający za ubezpieczenia OC w jednym z towarzystw. – A co z nami, którzy dobiegamy 50, nie wspominając o koleżankach i kolegach, którym stuknął już szósty krzyżyk?

Polska kadra ubezpieczeniowa jest relatywnie młoda. Siwe skronie nie są rzadkością w zarządach niemieckich, włoskich, brytyjskich czy francuskich firm ubezpieczeniowych. Nad Wisłą średni wiek członka zarządu czy prezesa jest o kilkanaście lat niższy, niż to ma miejsce na Zachodzie. Nie zdążyliśmy dorobić się licznego pokolenia nestorów-ubezpieczeniowców. 25 lat w branży to z perspektywy młodego rynku tyle, co wieczność.

Add a comment

Więcej…
 
Sukces, który ma sens
poniedziałek, 03 kwietnia 2017 09:04

176 dni mogłoby bez zakłóceń funkcjonować miasto Sopot, gdyby jedynym źródłem przychodów były podatki płacone przez spółki Grupy ERGO Hestia – czytamy w dorocznym raporcie „Troska” podsumowującym społeczną działalność ubezpieczyciela w 2016 r. To nietypowy raport, w którym nad gąszczem liczb i tabel przeważają infografiki, zdjęcia ludzi i nadmorskie krajobrazy.

Add a comment
Więcej…
 
Multiagent jak James Bond
poniedziałek, 06 marca 2017 10:10

Na początku lutego na moje biurko trafiła pękata koperta z naklejką „Uwaga, szkło!”. Można wyobrazić sobie moje zaskoczenie, gdy zawartością okazał się… list w butelce. To było zaproszenie na „Galę Kapitanów Klubu Elitarni HDI”, eventu dla 100 najlepszych multiagentów sprzedających polisy opatrzone logo HDI.

Add a comment

Więcej…
 
Gołe ryzyko czy inteligentny ekosystem?
poniedziałek, 13 lutego 2017 10:04

Jak sztuczna inteligencja zmieni działanie firm? Takie pytanie postawili sobie analitycy z firmy Accenture. Wyniki publikowano w raporcie „Accenture Technology Vision 2017”. Wszystko wskazuje na to, że zmiany mogą być znaczące. Dotyczy to również branży ubezpieczeniowej, gdzie cyberinteligencja mogłaby wprowadzić szereg ulepszeń, od wyceny ryzyka zaczynając, przez wsparcie sprzedaży, aż po likwidację szkód i obsługę posprzedażową.

Add a comment

Więcej…
 
Moc jest silna we mnie, jestem silny mocą
poniedziałek, 16 stycznia 2017 10:08

…takie słowa powtarzał jeden z bohaterów filmu Łotr 1, który od grudnia miłośnicy Gwiezdnych Wojen mogą oglądać w kinach, łagodząc napięcie związane z oczekiwaniem na kolejną część kultowej sagi. Bohater „silny mocą” był niewidomym kapłanem, który pomimo wyraźnej niepełnosprawności imponował wewnętrzną energią, przenikliwością i brawurową odwagą. Rzeczywiście był silny mocą.

Add a comment

Więcej…
 
Najpierw się przestrasz, potem zmień
poniedziałek, 19 grudnia 2016 09:43

Grudzień. Miesiąc wojen o budżet (zbyt mały) i plany sprzedażowe (zbyt duże). Miesiąc przygotowań świątecznych (zbyt późnych). Miesiąc świątecznych porządków (przerzućmy papiery z półki A na półkę B…). Miesiąc postanowień noworocznych.

Add a comment
Więcej…
 
Ucieczka z pudełka
poniedziałek, 21 listopada 2016 10:31

14 listopada br. ruszyła kolejna edycja Huge Thing, w tym roku pod patronatem Avivy. Huge Thing (ang. wielka sprawa) to akcelerator biznesowy, który pozwala wybranym w rygorystycznych eliminacjach start-upom uczestniczyć w kilkutygodniowych, intensywnych warsztatach. Młodym przedsiębiorcom doradzają eksperci z różnych dziedzin, pomagając zamienić pomysł w produkt.

Add a comment

Więcej…
 
Top-innowacje 2016
środa, 09 listopada 2016 10:46

Z wiosennego Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń w Sopocie najlepiej pamiętam wystąpienie blogerki Natalii Hatalskiej, dotyczące innowacji w branży ubezpieczeniowej. Widzieliśmy tam nie tylko swojskie i dobrze już znane autonomiczne auta, ale również bioimplanty, inżynierię genetyczną, a nawet eliminację śmierci.

Nasza konserwatywna, ubezpieczeniowa publiczność siedziała podczas prezentacji jak w kinie na filmie science-fiction.

Add a comment

Więcej…
 
Od przemądrzałego zegarka do cyberrekrutacji agentów
poniedziałek, 19 września 2016 08:27

Nie jesteś na dobrej drodze do realizacji dzisiejszego celu – powiedział, a raczej napisał mi mój zegarek. Miał na myśli ustaloną przez siebie liczbę kroków, które powinnam w jego opinii tego dnia przemierzyć (11 802). Ale komentarz był na tyle ogólny, że zaczęłam się zastanawiać. Jakich celów jeszcze nie realizuję? Czy moje życie zmierza w dobrym kierunku? No i wreszcie – dlaczego mój własny zegarek robi mi przytyki?

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 18

Aegon TUnŻ: Robert Pusz nowym członkiem zarządu

18 maja Aegon Polska poinformował o powołaniu Roberta Pusza na stanowisko członka zarządu Aegon Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie. Z ramienia...


czytaj dalej

PZU SA: Paweł Surówka zatwierdzony na stanowisku prezesa

16 maja Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Pawła Surówki na stanowisko prezesa zarządu Powszechnego Zakładu...


czytaj dalej

MetLife: Tydzień Aktywności Społecznej

MetLife we współpracy z organizacją Olimpiady Specjalne i fundacją Habitat for Humanity po raz kolejny organizuje Tydzień Aktywności Społecznej w...


czytaj dalej

Szwajcaria: Ubezpieczyciele wyprzedzają banki

W szwajcarskiej branży finansowe dokonuje się zmiana na prowadzeniu. Mniej efektowni ubezpieczyciele, przez długi czas pozostający w cieniu...


czytaj dalej

MediSky International umożliwi leczenie w całej Europie

23 maja w ambasadzie Wielkiej Brytanii w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja polskiej działalności MediSky International, firmy z sektora...


czytaj dalej

Deloitte: Nowy MSSF 17 oznacza rewolucję w ubezpieczeniach

Rada Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (IASB) ogłosiła nowy standard MSSF 17, wprowadzający nowe podejście w rozpoznawaniu przychodów oraz...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy