feed-image -

Reklama

Inspiracje


Spokojnie, to tylko atak
poniedziałek, 13 sierpnia 2018 08:29

Do mojej kolekcji siwych włosów przybyły trzy nowe, bo prawie staliśmy się ofiarą cyberataku. Byłam właśnie w trakcie gruntownych pourlopowych porządków na biurku przy akompaniamencie muzyki relaksacyjnej, gdy do mojego gabinetu weszła blada jak płótno szefowa dystrybucji – Ilona Twardowska, i bez słowa położyła mi kartkę na biurku. Minę miała taką, jakby to było co najmniej wypowiedzenie.

Add a comment

Więcej…
 
Marz i działaj
wtorek, 07 sierpnia 2018 09:01

Mojej babci nikt nie musiał motywować, żeby wstała o 5 rano i nakarmiła kury – powiedział w jednym ze swoich wystąpień motywacyjnych Jacek Walkiewcz. Czy motywacja to jakaś szarlatańska sztuczka, która pozwala nam robić rzeczy, które w gruncie rzeczy uważamy za niepotrzebne, a może nawet szkodliwe?

Add a comment

Więcej…
 
Pochwała upierdliwości
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:09

Są dni, kiedy rozpiera cię entuzjazm, a wszystko się udaje. Budzisz się z uśmiechem na twarzy i przekonaniem, że świat należy właśnie do ciebie. Ale to nie są te najważniejsze dni, od których zależy, kim jesteś i co osiągasz. Kluczowe są te momenty, gdy nie masz siły wstać z łóżka, na biurku piętrzą się zadania, do których wcale nie masz ochoty się zabrać, a współpracownicy doprowadzają cię do szału.

Add a comment

Więcej…
 
Z pewną taką nieśmiałością
poniedziałek, 16 lipca 2018 08:46

Kilka tygodni temu z pewną taką nieśmiałością zdecydowałam się na pierwszy w życiu fachowy „kołczing”. W ostatnich miesiącach wiele rzeczy zrobiłam po raz pierwszy „z pewną taką nieśmiałością”. Uwaga, dla millenialsów, którzy nie mają pojęcia, o co chodzi z tą całą nieśmiałością. To cytat z pierwszej w nowoczesnej Polsce reklamy podpasek, której bohaterką była Anna Patrycy. Notabene pani Anna potem przez wiele lat pracowała w Nordei. Ale wróćmy do nieśmiałości i pierwszych razów.

Add a comment

Więcej…
 
Smutna historia nieubezpieczonego wyświetlacza
poniedziałek, 02 lipca 2018 07:32

Jak się budzi potrzeba ubezpieczeniowa? Moja obudziła się w momencie uderzenia smartfona o burtę, w czasie kolizji z jachtem UNIQI podczas tegorocznych Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Słysząc trzask pękającego szkła, przypomniałam sobie, że telefonu jednak nie ubezpieczyłam. I to był błąd. Fatalny błąd!

Add a comment

Więcej…
 
Bądźmy jak Ludwik i Harley Davidson
poniedziałek, 21 maja 2018 08:09

Co ma ze sobą wspólnego płyn do mycia naczyń Ludwik i legendarny motor Harley Davidson? Jedna i druga marka cieszy się emocjonalnym przywiązaniem i lojalnością klientów. Niestety, niewiele marek ubezpieczeniowych może się poszczycić choćby cieniem szczerej sympatii ze strony konsumentów. Większość jest im doskonale obojętna.

Add a comment

Więcej…
 
W maju zostań superbohaterem
poniedziałek, 07 maja 2018 08:35

Dan Ariely zajął się ekonomią behawioralną po tym, jak trzy lata walczył ze skutkami poważnych oparzeń całego ciała. Owinięty w bandaże niczym mumia i nieludzko obolały, czuł się wśród zwykłych (niepoparzonych) ludzi jak przybysz z innej planety.

Add a comment

Więcej…
 
Polubić czy jednak zabić?
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 08:44

Jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego jest długotrwałe udawanie emocji, których tak naprawdę nie odczuwamy. Sztuczny uśmiech kosztuje znacznie więcej zdrowia, niż się wydaje z pozoru. Najlepiej wiedzą to chyba pracownicy infolinii, którzy przez wiele godzin z rzędu zderzają się z gniewem, frustracją, a nierzadko chamstwem, a sami są zobligowani do spokojnej i uprzejmej reakcji.

Add a comment

Więcej…
 
Zwolnij, żeby przyśpieszyć
poniedziałek, 23 kwietnia 2018 08:11

Uczeń spytał mistrza, ile powinien dziennie medytować. „Godzinę” – odpowiedział mistrz. „Ale mistrzu, a kiedy jestem naprawdę bardzo zajęty?” „To wtedy dwie godziny” – odpowiedział mistrz. Tę przypowieść zen warto sobie przypomnieć, kiedy presja kwartalnych celów, nowych przepisów, wdrażania innowacji i innych bieżących wyzwań przekroczy granicę normy.

Add a comment

Więcej…
 
Agencie, wyjdź z czerwonego bajorka
poniedziałek, 09 kwietnia 2018 08:12

Czerwony ocean narastającej konkurencji czy błękitny ocean zupełnie nowych możliwości? Jasne, że każdy z nas woli tę drugą opcję. Co nie zmienia faktu, że większość z nas coraz szybciej przebiera rękami i nogami w czerwonym akwenie i nie ma pojęcia, jak wypłynąć na wody innego koloru. Jeśli nie wiesz, o czym mowa, to sięgnij do książki Strategia błękitnego oceanu, którą napisali W. Chan Kim i Renée Mauborgne.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 22

Personalia: Bartosz Grześkowiak wzmocni Grupę MAK

31 lipca Bartosz Grześkowiak, dyrektor zarządzający TUiR Warta, złożył rezygnację ze sprawowanej funkcji. Swoją karierę będzie kontynuować w...


czytaj dalej

FRRF: Agnieszka Wachnicka nowym prezesem Fundacji

Od września Agnieszka Wachnicka obejmie funkcję prezesa Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego (FRRF) – organizacji, której zadaniem jest dbałość o...


czytaj dalej

Aon: organiczny wzrost w rozwiązaniach reasekuracyjnych

Dział rozwiązań reasekuracyjnych Aon odnotował w II kw. 2018 r. organiczny wzrost obrotów o 8%.

Do wzrostu przyczyniło się przede wszystkim...


czytaj dalej

Lloyd’s: Podwójna rola rynku i regulatora

Lloyd’s of London dokonuje przeglądu wszystkich aspektów swojej działalności, w tym liczącej setki lat struktury, aby potwierdzić, że jest...


czytaj dalej

Lekarz w telefonie dostępny też za granicą

Wiedza Polaków na temat możliwości zapewnienia sobie ochrony medycznej na czas zagranicznego wyjazdu systematycznie rośnie. Pokazują to badania...


czytaj dalej

MetLife: Bezpieczne Dziecko Premium ze zniżką

Z myślą o zbliżającym się nowym roku szkolnym MetLife przygotowało specjalną ofertę promocyjną. Klienci, którzy między 9 sierpnia a 13 września...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook