feed-image -

Reklama

Inspiracje


Zróbmy to inaczej
czwartek, 06 września 2018 09:21

Rozmawiałam kilka tygodni temu z jednym z ubezpieczeniowych przyjaciół i doszliśmy do wniosku, że mamy serdecznie dość branżowych konferencji – z panelami, prezentacjami, organizowanymi według jednego szablonu, który się wypełnia tylko odrobinę różną treścią.

Add a comment

Więcej…
 
Nibysłuchanie
poniedziałek, 27 sierpnia 2018 08:43

Słuchamy głosu naszego klienta słuchamy głosu naszego klienta słuchamy głosu naszego klienta. To jedna z mantr współczesnego biznesu, ale również jedna z największych pomyłek albo wręcz kłamstw. Slogan z firmowych stron internetowych, opatrzony stockowym zdjęciem sztucznie uśmiechniętych plastikowych ludzi. Prawdę mówiąc – koszmarek.

Add a comment

Więcej…
 
Spokojnie, to tylko atak
poniedziałek, 13 sierpnia 2018 08:29

Do mojej kolekcji siwych włosów przybyły trzy nowe, bo prawie staliśmy się ofiarą cyberataku. Byłam właśnie w trakcie gruntownych pourlopowych porządków na biurku przy akompaniamencie muzyki relaksacyjnej, gdy do mojego gabinetu weszła blada jak płótno szefowa dystrybucji – Ilona Twardowska, i bez słowa położyła mi kartkę na biurku. Minę miała taką, jakby to było co najmniej wypowiedzenie.

Add a comment

Więcej…
 
Marz i działaj
wtorek, 07 sierpnia 2018 09:01

Mojej babci nikt nie musiał motywować, żeby wstała o 5 rano i nakarmiła kury – powiedział w jednym ze swoich wystąpień motywacyjnych Jacek Walkiewcz. Czy motywacja to jakaś szarlatańska sztuczka, która pozwala nam robić rzeczy, które w gruncie rzeczy uważamy za niepotrzebne, a może nawet szkodliwe?

Add a comment

Więcej…
 
Pochwała upierdliwości
poniedziałek, 23 lipca 2018 08:09

Są dni, kiedy rozpiera cię entuzjazm, a wszystko się udaje. Budzisz się z uśmiechem na twarzy i przekonaniem, że świat należy właśnie do ciebie. Ale to nie są te najważniejsze dni, od których zależy, kim jesteś i co osiągasz. Kluczowe są te momenty, gdy nie masz siły wstać z łóżka, na biurku piętrzą się zadania, do których wcale nie masz ochoty się zabrać, a współpracownicy doprowadzają cię do szału.

Add a comment

Więcej…
 
Z pewną taką nieśmiałością
poniedziałek, 16 lipca 2018 08:46

Kilka tygodni temu z pewną taką nieśmiałością zdecydowałam się na pierwszy w życiu fachowy „kołczing”. W ostatnich miesiącach wiele rzeczy zrobiłam po raz pierwszy „z pewną taką nieśmiałością”. Uwaga, dla millenialsów, którzy nie mają pojęcia, o co chodzi z tą całą nieśmiałością. To cytat z pierwszej w nowoczesnej Polsce reklamy podpasek, której bohaterką była Anna Patrycy. Notabene pani Anna potem przez wiele lat pracowała w Nordei. Ale wróćmy do nieśmiałości i pierwszych razów.

Add a comment

Więcej…
 
Smutna historia nieubezpieczonego wyświetlacza
poniedziałek, 02 lipca 2018 07:32

Jak się budzi potrzeba ubezpieczeniowa? Moja obudziła się w momencie uderzenia smartfona o burtę, w czasie kolizji z jachtem UNIQI podczas tegorocznych Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Słysząc trzask pękającego szkła, przypomniałam sobie, że telefonu jednak nie ubezpieczyłam. I to był błąd. Fatalny błąd!

Add a comment

Więcej…
 
Bądźmy jak Ludwik i Harley Davidson
poniedziałek, 21 maja 2018 08:09

Co ma ze sobą wspólnego płyn do mycia naczyń Ludwik i legendarny motor Harley Davidson? Jedna i druga marka cieszy się emocjonalnym przywiązaniem i lojalnością klientów. Niestety, niewiele marek ubezpieczeniowych może się poszczycić choćby cieniem szczerej sympatii ze strony konsumentów. Większość jest im doskonale obojętna.

Add a comment

Więcej…
 
W maju zostań superbohaterem
poniedziałek, 07 maja 2018 08:35

Dan Ariely zajął się ekonomią behawioralną po tym, jak trzy lata walczył ze skutkami poważnych oparzeń całego ciała. Owinięty w bandaże niczym mumia i nieludzko obolały, czuł się wśród zwykłych (niepoparzonych) ludzi jak przybysz z innej planety.

Add a comment

Więcej…
 
Polubić czy jednak zabić?
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 08:44

Jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego jest długotrwałe udawanie emocji, których tak naprawdę nie odczuwamy. Sztuczny uśmiech kosztuje znacznie więcej zdrowia, niż się wydaje z pozoru. Najlepiej wiedzą to chyba pracownicy infolinii, którzy przez wiele godzin z rzędu zderzają się z gniewem, frustracją, a nierzadko chamstwem, a sami są zobligowani do spokojnej i uprzejmej reakcji.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 22

Aviva: Krzysztof Czekała szefem zespołu badającego rynek i wiedzę o kliencie

Krzysztof Czekała, związany z Avivą od 2015 roku jako menedżer ds. planowania strategicznego i analiz, przejął dodatkowo odpowiedzialność za...


czytaj dalej

AXA Ubezpieczenia: Marcin Nedwidek nowym członkiem zarządu

AXA Ubezpieczenia TUiR zapełnia wakat w zarządzie powstały lipcu w wyniku przejścia Henry’ego de Courtois do paryskiej centrali ubezpieczyciela....


czytaj dalej

Willis: Rozbieżności w kwestii kierowania polityką cyberbezpieczeństwa

Większość kadry zarządzającej firm z całego świata ma świadomość, że staje przed dylematem „specjalista czy generalista” w kwestii obsady...


czytaj dalej

Aon: Dyrektor z PwC pokieruje fuzjami

Firma brokerska Aon zatrudniła dyrektora z PwC, aby rozwijał możliwości w zakresie fuzji i przejęć infrastrukturalnych i rozwiązań transakcyjnych...


czytaj dalej

UFG: Pełny dostęp online do bazy polis komunikacyjnych

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UDG) uruchomił nowe funkcjonalności udostępniania danych ze swojej ogólnopolskiej bazy polis komunikacyjnych....


czytaj dalej

PZU: Nowa kampania reklamowa AC

17 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa PZU Auto AC. Główny przekaz akcji zbudowany jest wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook