feed-image -

Reklama

Inspiracje


Z pewną taką nieśmiałością
poniedziałek, 16 lipca 2018 08:46

Kilka tygodni temu z pewną taką nieśmiałością zdecydowałam się na pierwszy w życiu fachowy „kołczing”. W ostatnich miesiącach wiele rzeczy zrobiłam po raz pierwszy „z pewną taką nieśmiałością”. Uwaga, dla millenialsów, którzy nie mają pojęcia, o co chodzi z tą całą nieśmiałością. To cytat z pierwszej w nowoczesnej Polsce reklamy podpasek, której bohaterką była Anna Patrycy. Notabene pani Anna potem przez wiele lat pracowała w Nordei. Ale wróćmy do nieśmiałości i pierwszych razów.

Add a comment

Więcej…
 
Smutna historia nieubezpieczonego wyświetlacza
poniedziałek, 02 lipca 2018 07:32

Jak się budzi potrzeba ubezpieczeniowa? Moja obudziła się w momencie uderzenia smartfona o burtę, w czasie kolizji z jachtem UNIQI podczas tegorocznych Żeglarskich Mistrzostw Polski Towarzystw Ubezpieczeniowych. Słysząc trzask pękającego szkła, przypomniałam sobie, że telefonu jednak nie ubezpieczyłam. I to był błąd. Fatalny błąd!

Add a comment

Więcej…
 
Bądźmy jak Ludwik i Harley Davidson
poniedziałek, 21 maja 2018 08:09

Co ma ze sobą wspólnego płyn do mycia naczyń Ludwik i legendarny motor Harley Davidson? Jedna i druga marka cieszy się emocjonalnym przywiązaniem i lojalnością klientów. Niestety, niewiele marek ubezpieczeniowych może się poszczycić choćby cieniem szczerej sympatii ze strony konsumentów. Większość jest im doskonale obojętna.

Add a comment

Więcej…
 
W maju zostań superbohaterem
poniedziałek, 07 maja 2018 08:35

Dan Ariely zajął się ekonomią behawioralną po tym, jak trzy lata walczył ze skutkami poważnych oparzeń całego ciała. Owinięty w bandaże niczym mumia i nieludzko obolały, czuł się wśród zwykłych (niepoparzonych) ludzi jak przybysz z innej planety.

Add a comment

Więcej…
 
Polubić czy jednak zabić?
poniedziałek, 30 kwietnia 2018 08:44

Jedną z najczęstszych przyczyn wypalenia zawodowego jest długotrwałe udawanie emocji, których tak naprawdę nie odczuwamy. Sztuczny uśmiech kosztuje znacznie więcej zdrowia, niż się wydaje z pozoru. Najlepiej wiedzą to chyba pracownicy infolinii, którzy przez wiele godzin z rzędu zderzają się z gniewem, frustracją, a nierzadko chamstwem, a sami są zobligowani do spokojnej i uprzejmej reakcji.

Add a comment

Więcej…
 
Zwolnij, żeby przyśpieszyć
poniedziałek, 23 kwietnia 2018 08:11

Uczeń spytał mistrza, ile powinien dziennie medytować. „Godzinę” – odpowiedział mistrz. „Ale mistrzu, a kiedy jestem naprawdę bardzo zajęty?” „To wtedy dwie godziny” – odpowiedział mistrz. Tę przypowieść zen warto sobie przypomnieć, kiedy presja kwartalnych celów, nowych przepisów, wdrażania innowacji i innych bieżących wyzwań przekroczy granicę normy.

Add a comment

Więcej…
 
Agencie, wyjdź z czerwonego bajorka
poniedziałek, 09 kwietnia 2018 08:12

Czerwony ocean narastającej konkurencji czy błękitny ocean zupełnie nowych możliwości? Jasne, że każdy z nas woli tę drugą opcję. Co nie zmienia faktu, że większość z nas coraz szybciej przebiera rękami i nogami w czerwonym akwenie i nie ma pojęcia, jak wypłynąć na wody innego koloru. Jeśli nie wiesz, o czym mowa, to sięgnij do książki Strategia błękitnego oceanu, którą napisali W. Chan Kim i Renée Mauborgne.

Add a comment

Więcej…
 
Co ty właściwie robisz, agencie?
wtorek, 03 kwietnia 2018 08:21

Masz swoją „windową gadkę”? W Stanach Zjednoczonych ukuło się wyrażenie „elevator pitch”. Kilkadziesiąt sekund przejazdu windą to był czas, w którym młody przedsiębiorca mógł się zaprezentować potencjalnemu inwestorowi. Albo go zainteresował, albo nie. Dostawał potrzebne środki albo nie. Wóz albo przewóz. Podobnie jest w ubezpieczeniach. Masz naprawdę niewiele czasu.

Add a comment

Więcej…
 
Ucz się biznesu zamiast chrupać marchewki
poniedziałek, 26 marca 2018 08:54

– Bardzo wielu agentów ubezpieczeniowych w Polsce to samoucy – powiedział mi ostatnio pewien multiagent. – Ubezpieczenia to ich pierwszy biznes. Nie robią biznesplanu, nie badają rynku, nie planują strategii marketingowej, idą na żywioł. I bardzo na tym tracą. A ubezpieczyciele są niewiele lepsi. Zamiast stymulować rozwój biznesów swoich agentów, to rozdają gadżety czy wycieczki krajoznawcze. Jak w przedszkolu. To nie tylko nie pomaga, to wręcz szkodzi! Zamiast rozwijać interes, agenci ganiają za takimi czy innymi marchewkami"…

Add a comment

Więcej…
 
Dlaczego ubezpieczenia nie są (tak bardzo) sexy?
poniedziałek, 19 marca 2018 08:36

Dziwi mnie, że nikt jeszcze nie zaczął stosować treści ubezpieczeniowych w szpitalach jako wsparcia pracy anestezjologa przed zabiegiem. Zamiast narkozy – omówienie wyników rocznych, wykład o RODO albo prezentacja nowej ustawy o dystrybucji. Pacjent raz-dwa zapadnie w sen i będzie go można z powodzeniem zoperować. Tylko czy o to nam chodzi?

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 23

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Superpolisa: Anna Bernacka-Matras pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży

Anna Bernacka-Matras, przez ostatnie lata dyrektor największego przedstawicielstwa w strukturach sprzedażowych Grupy Ergo Hestia, dołączyła w...


czytaj dalej

Allianz: Górna połowa przedziału docelowego

Jest wysoce prawdopodobne, że Allianz osiągnie w 2018 r. zysk z górnej połowy przedziału docelowego – przewiduje dyrektor finansowy Giulio...


czytaj dalej

Talanx: Wzrost zysków mimo dużych obciążeń

Przez trzy kwartały obecnego roku Grupa Talanx zarobiła netto blisko 500 mln euro. Do osiągnięcia tego wyniku przyczyniły się niemal wszystkie...


czytaj dalej

UFG: 75% przypadków braku OC wykrytych bez udziału kierowcy

Przez 3 kwartały tego roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) wystawił ponad 68 tysięcy wezwań o zapłacenie kary za brak OC posiadaczy...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Generalnie o likwidacji

Opublikowany 13 listopada 41. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” poświęcony był najnowszym wdrożeniom w obszarze likwidacji szkód w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook