feed-image -

Inspiracje


Polisa dla millenialsa
poniedziałek, 30 maja 2016 08:52

Holenderska firma doradcza ITDS specjalizująca się w mediach społecznościowych dla branży ubezpieczeń i finansów zaprosiła polskich ubezpieczycieli na spotkanie dotyczące mobilnej aktywności zakładów. Spotkanie odbyło się w warszawskim Vitkacu 24 maja br. Wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele Warty, AXA, Allianz, Prudential, Inter Polska, MetLife, Open Life, AVIVA, Signal Iduna i PKO Ubezpieczenia.

Add a comment
Więcej…
 
Jak tańczyć w kaftanie bezpieczeństwa?
poniedziałek, 16 maja 2016 09:05

To już (lub też dopiero) czwarty kongres Polskiej Izby Ubezpieczeń w Sopocie. Organizatorom udało się stworzyć imprezę, która na stałe wpisała się w panoramę naszej branży. Tradycyjnie dopisali liczni przedstawiciele zarządów towarzystw, parlamentu, rządu, urzędów państwowych, nadzorów, organizacji samorządowych oraz środowisk akademickich. Tak czy inaczej, pod względem frekwencji Kongres okazał się sukcesem.

Add a comment

Więcej…
 
Czas na biuro przyszłości
środa, 04 maja 2016 09:08

W kwietniu Samsung otworzył swój najnowocześniejszy punkt serwisowy w Polsce. Placówka powstała głównie z myślą o urządzeniach mobilnych koreańskiego potentata, ale właściciele zepsutych lodówek czy płyt grzewczych również mogą liczyć na pomoc wykwalifikowanych serwisantów.

Add a comment

Więcej…
 
Bo we mnie jest CEX
poniedziałek, 18 kwietnia 2016 08:54

Ostatni panel w czasie kwietniowego Insurance Forum dotyczył doświadczeń klienta – z angielska customer experience, o wpadającym w ucho skrócie CEX. Nad tymi doświadczeniami nasza branża musi jeszcze sporo popracować, bo przeciętności jest wciąż więcej niż spektakularnych olśnień. Powinniśmy olśniewać, a jakoś nie olśniewamy.

Add a comment

Więcej…
 
Żeby wyjąć, trzeba najpierw włożyć
poniedziałek, 04 kwietnia 2016 08:24

Przyszła wiosna i rozkręca się na dobre sezon zawodów biegowych. Chcąc szczęśliwie dobiec do mety, nie wspominając o osiągnięciu przyzwoitego wyniku, trzeba było rozpocząć treningi dużo, dużo wcześniej – gdy temperatura oscylowała wokół zera, a ciemność zapadała jeszcze przed końcem dnia roboczego.

Add a comment

Więcej…
 
Czy ja już pani próbowałam opchnąć nasz karnet?
poniedziałek, 21 marca 2016 10:10

W placówkach agentów największego polskiego ubezpieczyciela od kilkunastu miesięcy obowiązuje ustalona procedura. Gdy potencjalny klient wchodzi, agent wstaje, uśmiecha się, przedstawia i inicjuje rozmowę. Zapewne w wytycznych nie ma zagajeń w stylu „Czy ja już próbowałem opchnąć panu naszą nową mieszkaniówkę?”. Trochę szkoda.

Add a comment

Więcej…
 
Naśladujmy sensownie
poniedziałek, 07 marca 2016 10:22

Męczą mnie od jakiegoś czasu sale pełne ludzi w garniturach i garsonkach, wpatrzonych w „mądrego człowieka” na scenie, który mówi, jak pracować i jak żyć. Nie mówię, że to zły sposób spędzania czasu i że to nie może zadziałać. Pewnie może. Chociaż bardzo często jednak nie działa…

Add a comment

Więcej…
 
Zawsze jadłem pączki i żyję, czyli postanowienia noworoczne last minute
wtorek, 23 lutego 2016 09:25

I znowu spóźniłam się z postanowieniami noworocznymi. Postanowienia to bardzo poważna sprawa. Pół biedy, jeśli je porzucimy po kilku tygodniach. Gorzej, jeśli będziemy się ich jednak trzymać, bo wtedy nasze życie prawdopodobnie w jakimś stopniu się zmieni. A to może się okazać niebezpieczne.

Add a comment
Więcej…
 
Dobrzy agenci to twardzi zawodnicy
środa, 09 grudnia 2015 10:00

Na Lotnisku im. Fryderyka Chopina gęsta mgła, ale mój mały samolocik udający się do Krakowa dzielnie odrywa się od ziemi. Lecę na II Ogólnopolski Kongres Multiagentów organizowany przez SALTUS Ubezpieczenia. Trasę Warszawa-Kraków-Białka Tatrzańska pokonuję w kilka godzin, tęsknie spoglądając na wyłaniające się na horyzoncie szczyty Tatr.

Add a comment

Więcej…
 
Ubezpieczyciele potrzebują innowacyjności
poniedziałek, 06 lipca 2015 07:27

Firmy ubezpieczeniowe stoją przed poważnymi inwestycjami technologicznymi – wykazały badania wykonane przez „Computerworld” na zlecenie firmy Atena Usługi Informatyczne i Finansowe. W większości towarzystw proces wprowadzania nowego produktu na rynek (time-to-market) wciąż trwa o wiele za długo, a rozwiązania związane z obsługą klienta są, delikatnie mówiąc, przestarzałe.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 18

Personalia: Roman Pałac w Komisji Rewizyjnej PIU

17 stycznia, podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Ubezpieczeń, przeprowadzone zostały wybory uzupełniające do Komisji...


czytaj dalej

TFI PZU: Marcin Adamczyk nowym prezesem, Cezary Iwański – członkiem zarządu

16 stycznia Grupa PZU podała, że prezesem TFI PZU zostanie Marcin Adamczyk, wcześniej między innymi szef zespołu rynków lokalnych oraz lead...


czytaj dalej

Munich Re: Zmiana w radzie nadzorczej

Z dniem 3 stycznia do rady nadzorczej Munich Re została powołana Renata Jungo Brüngger. Sąd w Monachium powołał ją na miejsce Wolfganga...


czytaj dalej

Aon: Zarządzanie ryzykiem Brexitu

Aon plc wprowadził Brexit Navigator – zindywidualizowane rozwiązanie mające na celu pomoc firmom w ilościowym określeniu skutków ekspozycji na...


czytaj dalej

KUKE: Zabezpieczenie wykupu wierzytelności PMG

Polska spółka PMG dostarczy maszyny górnicze o wartości 20,76 mln euro do rosyjskiej spółki ZAO Shahtoupravlyene Taldinskoe-Kyrgajskoe....


czytaj dalej

PIU: Wręczono odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń"

17 stycznia 2017 r. podczas nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Ubezpieczeń wręczone zostały odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń”.

...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy