feed-image -

Inspiracje


Od przemądrzałego zegarka do cyberrekrutacji agentów
poniedziałek, 19 września 2016 08:27

Nie jesteś na dobrej drodze do realizacji dzisiejszego celu – powiedział, a raczej napisał mi mój zegarek. Miał na myśli ustaloną przez siebie liczbę kroków, które powinnam w jego opinii tego dnia przemierzyć (11 802). Ale komentarz był na tyle ogólny, że zaczęłam się zastanawiać. Jakich celów jeszcze nie realizuję? Czy moje życie zmierza w dobrym kierunku? No i wreszcie – dlaczego mój własny zegarek robi mi przytyki?

Add a comment

Więcej…
 
Jestem zwycięscom, czyli schyłek ery motywacji
poniedziałek, 05 września 2016 09:02

Na YouTube można znaleźć film z młodym człowiekiem w roli głównej, który z dużym skupieniem i lekką wadą wymowy powtarza w kółko „jestem zwycięzcą, jestem zwycięzcą” (brzmi trochę jak „jestem zwycięscom”). Domowa produkcja miała być w założeniu źródłem motywacji, a trafiła do kategorii humor. Ot – ironia losu, a może raczej znak czasu.

Add a comment

Więcej…
 
A jednak może być prosto
poniedziałek, 01 sierpnia 2016 09:30

Lato. Sopot skąpany w słońcu. Przyjeżdżam do Trójmiasta nie po to, by spacerować po deptaku i wdychać jod. Mam wziąć udział w szkoleniu z obsługi iHestii – nowego systemu sprzedażowego ubezpieczyciela. Systemu, który ponoć ma wprowadzić ubezpieczenia na zupełnie nowe tory.

Add a comment

Więcej…
 
Czy agenci wyłączni mają przyszłość?
poniedziałek, 25 lipca 2016 09:51

Lato spędzam w podróżach służbowych, zwiedzając głównie dworce i placówki ubezpieczeniowe różnego szczebla. Centrale, agencje, siedziby multiagencji. Duże miasta, miasteczka, wsie. W czasie podróży z miejsca na miejsce prowadzę rozmowy o biznesie, życiu, pracy, czasem nawet o polityce.

Add a comment

Więcej…
 
Kariera dla leśnika
poniedziałek, 04 lipca 2016 09:19

20 czerwca Aegon zaprosił nas na jubileusz 10-lecia działalności w Polsce. To 10-lecie było właściwie 15-leciem (Aegon przejął działające już od 5 lat Nationwide). Lubimy świętować, lubimy spotykać branżowych przyjaciół, więc wraz z redaktor naczelną stawiłyśmy się w Teatrze Polskim, spodziewając się sympatycznej, ale niekoniecznie do głębi poruszającej uroczystości. I obie zostałyśmy zaskoczone, a nawet bardzo zaskoczone.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerzy na fali
poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:01

Byłam w nielicznej grupie malkontentów, którzy nie chcieli powrotu Kongresu Brokerów do Mikołajek. Wielogodzinna podróż, to raz, a przyjemne okoliczności przyrody – to dwa. Czy można się w ogóle skupić na pracy, gdy za oknem szumi jezioro, a hotelowa plaża kusi leżakami przygotowanymi dla spragnionych wypoczynku ubezpieczeniowców? Nie można.

Add a comment

Więcej…
 
Polisa dla millenialsa
poniedziałek, 30 maja 2016 08:52

Holenderska firma doradcza ITDS specjalizująca się w mediach społecznościowych dla branży ubezpieczeń i finansów zaprosiła polskich ubezpieczycieli na spotkanie dotyczące mobilnej aktywności zakładów. Spotkanie odbyło się w warszawskim Vitkacu 24 maja br. Wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele Warty, AXA, Allianz, Prudential, Inter Polska, MetLife, Open Life, AVIVA, Signal Iduna i PKO Ubezpieczenia.

Add a comment
Więcej…
 
Jak tańczyć w kaftanie bezpieczeństwa?
poniedziałek, 16 maja 2016 09:05

To już (lub też dopiero) czwarty kongres Polskiej Izby Ubezpieczeń w Sopocie. Organizatorom udało się stworzyć imprezę, która na stałe wpisała się w panoramę naszej branży. Tradycyjnie dopisali liczni przedstawiciele zarządów towarzystw, parlamentu, rządu, urzędów państwowych, nadzorów, organizacji samorządowych oraz środowisk akademickich. Tak czy inaczej, pod względem frekwencji Kongres okazał się sukcesem.

Add a comment

Więcej…
 
Czas na biuro przyszłości
środa, 04 maja 2016 09:08

W kwietniu Samsung otworzył swój najnowocześniejszy punkt serwisowy w Polsce. Placówka powstała głównie z myślą o urządzeniach mobilnych koreańskiego potentata, ale właściciele zepsutych lodówek czy płyt grzewczych również mogą liczyć na pomoc wykwalifikowanych serwisantów.

Add a comment

Więcej…
 
Bo we mnie jest CEX
poniedziałek, 18 kwietnia 2016 08:54

Ostatni panel w czasie kwietniowego Insurance Forum dotyczył doświadczeń klienta – z angielska customer experience, o wpadającym w ucho skrócie CEX. Nad tymi doświadczeniami nasza branża musi jeszcze sporo popracować, bo przeciętności jest wciąż więcej niż spektakularnych olśnień. Powinniśmy olśniewać, a jakoś nie olśniewamy.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 19

GrECo JLT Services: Marek Mozer dyrektorem operacyjnym

Od września Marek Mozer pełni funkcję dyrektora operacyjnego GrECo JLT Services. Do jego kompetencji należy nadzór nad obszarem współpracy z...


czytaj dalej

Euler Hermes: Krzysztof Rzepka szefem działów odszkodowań i windykacji

Krzysztof Rzepka został powołany na dyrektora zarządzającego Biurem Windykacji i Likwidacji Szkód Euler Hermes. Na tym stanowisku będzie...


czytaj dalej

Africa Reinsurance Pulse 2017: Reasekuracyjny puls Afryki przyspiesza

Spodziewane jest, że w 2018 r. sytuacja na wartym 6,8 mld dol. rynku reasekuracyjnym Afryki ulegnie zdecydowanej poprawie. Menedżerowie firm...


czytaj dalej

ECON proponuje przesuniecie terminu wejścia w życie IDD

16 października na posiedzeniu Komisji Gospodarczej i Monetarnej Parlamentu Europejskiego (ECON) przyjęto rekomendację, w której ECON zwraca się...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Ergo Hestia oferuje CarSharing

Ergo Hestia razem z wypożyczalnią aut Panek uruchomiła w Warszawie pilotaż programu CarSharing – wynajmu ekologicznych aut zastępczych na godziny....


czytaj dalej

SkySnap: Satelity wkraczają do branży ubezpieczeniowej

Elon Musk – twórca marki samochodów Tesla oraz wizjoner określany mianem współczesnego Steve’a Jobs’a – dzięki swojej rakiecie kosmicznej Space X...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy