feed-image -

Reklama

Inspiracje


Stop przemocy zakładowej
czwartek, 15 marca 2012 09:37

W ostatnich tygodniach mam szczęście do bardzo dobrych sprzedawców. Spotykam ich w sklepach z ubraniami, w galeriach handlowych, barach rybnych. I bardzo mnie to cieszy, że coraz więcej ludzi jest bliskich mistrzostwa w obsłudze klienta.

Add a comment

Więcej…
 
Daj sobie zaufać
poniedziałek, 05 marca 2012 11:08

Muszę przyznać się otwarcie. Przesilenie zimowo-wiosenne to czas, kiedy od Briana Tracy zdecydowanie wolę Muminki, a od nagrań motywacyjnych internetową stację radiową o wszystko mówiącej nazwie „Natura, relaks i SPA”. Nie znaczy to wcale, że się lenię. Pracuję intensywnie, ale w innym tempie i w nieco inny sposób.

Add a comment

Więcej…
 
Pięć kroków do społecznego sukcesu w internecie
wtorek, 28 lutego 2012 11:45

Czy wiesz, że wielu Polaków każdego ranka zagląda do internetu jeszcze zanim umyje zęby? Dla wielu z nas sprawdzenie poczty i profilu na Facebooku to również
ostatnia rzecz, jaką robimy przed zaśnięciem. Globalna sieć wyprzedziła pod tym względem intymne chwile z partnerem/partnerką. Powiem Ci teraz ważną
rzecz – Twoi klienci również to robią!

Internetu nie warto i nie należy lekceważyć. Nigdy wcześniej nie było tak taniego i tak skutecznego narzędzia do nawiązywania relacji z ludźmi.
No i nigdy nie było takiego miejsca, gdzie można było w tak krótkim czasie zrazić do siebie na zawsze ogromne rzesze potencjalnych klientów i partnerów
biznesowych.Zanim zaczniesz robić karierę w internecie, zwróć uwagę na kilka podstawowych reguł.

Add a comment
Więcej…
 
To znowu ja, klient!
wtorek, 21 lutego 2012 09:21

W odpowiedzi na mój ostatni felieton („To ja, klient!” z „GU” nr 7/2012) napisał do mnie Pan Zbigniew z AVIVY. Lekarz rodzinny niestety do mnie nie dzwoni. Dzwonią od czasu do czasu masażysta Lomi Lomi, dostawca materiałów biurowych oraz wody mineralnej. Pytają, czy czegoś nie potrzebuję – i najczęściej potrzebuję. Ja mam dobrą obsługę, oni zasłużoną prowizję lub wynagrodzenie i wszyscy jesteśmy zadowoleni.

Add a comment
Więcej…
 
To ja, klient!
wtorek, 14 lutego 2012 09:50

Zima. W Szczecinie najzimniej od 25 lat. A reszta kraju również nie zostaje w tyle w walce o tytuł najzimniejszego miasta w tej części świata. - 15, -20, -30... A ja nierozważnie zgubiłam rękawiczki. To był duży błąd strategiczny, ponieważ okazało się, że nowych rękawiczek w sklepach nie ma i nie będzie. Królują pastelowe i przewiewne kolekcje wiosenne. Łatwiej kupić kostium kąpielowy i słomkowy kapelusz, niż czapkę i rękawiczki. Tyle, jeśli chodzi o spełnianie potrzeb klienta. “Spełnimy twoje wszystkie życzenia, pod warunkiem, że dotyczą kolekcji wiosennej”. A jak ci zimno, to zapraszamy w lipcu na pokazy kolekcji zimowej...

Add a comment

Więcej…
 
Etyka, ach, etyka!
wtorek, 07 lutego 2012 09:41

Problem dla pośrednika

W rytmie szlagieru Rudiego Szuberta dumam sobie nad Kodeksem Etyki. Dumanie zaczęło się tuż po tym, jak osoba odpowiedzialna za rekrutację w pewnej średniej wielkości multiagencji zapytała mnie, czy nie mogłabym jej udostępnić adresów współpracowników innej średniej multiagencji. Jak sądzę, te adresy nie były potrzebne do wysłania konkurentom spóźnionych kartek noworocznych!

Add a comment

Więcej…
 
Analiza potrzeb czy już inwigilacja?
wtorek, 31 stycznia 2012 09:07

Żyjemy w dziwnych czasach, gdzie jedni mają ogromne ilości pracy do zrobienia, a inni nie mają nic albo prawie nic do roboty. Ja należę zdecydowanie do tej pierwszej grupy. Wkraczając w 30 rok życia i 10 rok pracy w ubezpieczeniach mam zajęć tyle, że starczyłoby jeszcze dla co najmniej jednej osoby.

Add a comment

Więcej…
 
Od mądrego sedesu do obsługi klienta
wtorek, 24 stycznia 2012 02:26

Magazyn „Fast Company” (pl. „Szybka Firma”) drukuje wywiad z onkologiem Steve’a Jobsa na temat wykorzystania nowych technologii w opiece medycznej. Doktor David Agus w swojej najnowszej książce przekonuje, że spersonalizowana opieka medyczna oparta na szczegółowych danych dotyczących zachowań, nawyków i stanu zdrowia może doprowadzić do radykalnej poprawy stanu zdrowia ludzkości.

Add a comment

Więcej…
 
Banany to nie wszystko
środa, 18 stycznia 2012 01:30

Rok 2012, jak przystało na rok mistrzostw Europy w piłce nożnej, rozpoczął się w tempie szybkim, godnym najlepszych drużyn Starego Kontynentu. Spotkanie za spotkaniem, projekt za projektem, książka za książką, mail za mailem, pomysł za pomysłem, poniedziałek za poniedziałkiem. Stop. Poniedziałek jest przecież za niedzielą. Chociaż w tym szalonym roku może i to ulegnie zmianie?

Add a comment

Więcej…
 
Mów mi Krzysztof
środa, 11 stycznia 2012 01:27

W sklepach noworoczne remanenty i wyprzedaże, w dziennikach informacje o podwyżkach wszystkiego poza wynagrodzeniami. Na szczęście Majowie przełożyli swój koniec świata z 2012 roku, więc przynajmniej o to jedno możemy być spokojni. Chyba.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 21 22 23 24 następna > ostatnia >>

Strona 22 z 24

Aviva PTE: Maciej Karasiński nowym prezesem

Maciej Karasiński od kwietnia obejmie funkcję prezesa Aviva PTE. Jego nominacja jest efektem złożenia rezygnacji (ze skutkiem od końca marca)...


czytaj dalej

Gothaer TU: Marek Gołębiewski nowym członkiem zarządu

11 marca rada nadzorcza Gothaer TU zdecydowała o przedłużeniu kadencji dotychczasowego zarządu spółki na kolejnych pięć lat i poszerzeniu jego...


czytaj dalej

Swiss Re: Za 15 lat największym rynkiem ubezpieczeniowym będą Chiny

Rynki wschodzące pozostaną motorem wzrostu globalnej gospodarki i branży ubezpieczeniowej przez następną dekadę. Odzwierciedla to trwające...


czytaj dalej

Generali: Główne wskaźniki poszły w górę

W ubiegłym roku Grupa Generali zanotowała poprawę najważniejszych wskaźników. Wynik operacyjny i finansowy netto były lepsze niż w 2017 roku. W...


czytaj dalej

PIU: Jednolity wzór zaświadczeń o zdaniu egzaminu agencyjnego

Polska Izba Ubezpieczeń opracowała wzory pisemnych zaświadczeń o zdaniu egzaminu przez osoby, które chcą wykonywać czynności agencyjne....


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Pod dyktando lidera

Na przestrzeni ostatnich lat sytuacje, w których dyskurs branżowy został zdominowany przez jeden zakład ubezpieczeń, należały do rzadkości....


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Zamów newsletter
Facebook