feed-image -

Inspiracje


Od przemądrzałego zegarka do cyberrekrutacji agentów
poniedziałek, 19 września 2016 08:27

Nie jesteś na dobrej drodze do realizacji dzisiejszego celu – powiedział, a raczej napisał mi mój zegarek. Miał na myśli ustaloną przez siebie liczbę kroków, które powinnam w jego opinii tego dnia przemierzyć (11 802). Ale komentarz był na tyle ogólny, że zaczęłam się zastanawiać. Jakich celów jeszcze nie realizuję? Czy moje życie zmierza w dobrym kierunku? No i wreszcie – dlaczego mój własny zegarek robi mi przytyki?

Add a comment

Więcej…
 
Jestem zwycięscom, czyli schyłek ery motywacji
poniedziałek, 05 września 2016 09:02

Na YouTube można znaleźć film z młodym człowiekiem w roli głównej, który z dużym skupieniem i lekką wadą wymowy powtarza w kółko „jestem zwycięzcą, jestem zwycięzcą” (brzmi trochę jak „jestem zwycięscom”). Domowa produkcja miała być w założeniu źródłem motywacji, a trafiła do kategorii humor. Ot – ironia losu, a może raczej znak czasu.

Add a comment

Więcej…
 
A jednak może być prosto
poniedziałek, 01 sierpnia 2016 09:30

Lato. Sopot skąpany w słońcu. Przyjeżdżam do Trójmiasta nie po to, by spacerować po deptaku i wdychać jod. Mam wziąć udział w szkoleniu z obsługi iHestii – nowego systemu sprzedażowego ubezpieczyciela. Systemu, który ponoć ma wprowadzić ubezpieczenia na zupełnie nowe tory.

Add a comment

Więcej…
 
Czy agenci wyłączni mają przyszłość?
poniedziałek, 25 lipca 2016 09:51

Lato spędzam w podróżach służbowych, zwiedzając głównie dworce i placówki ubezpieczeniowe różnego szczebla. Centrale, agencje, siedziby multiagencji. Duże miasta, miasteczka, wsie. W czasie podróży z miejsca na miejsce prowadzę rozmowy o biznesie, życiu, pracy, czasem nawet o polityce.

Add a comment

Więcej…
 
Kariera dla leśnika
poniedziałek, 04 lipca 2016 09:19

20 czerwca Aegon zaprosił nas na jubileusz 10-lecia działalności w Polsce. To 10-lecie było właściwie 15-leciem (Aegon przejął działające już od 5 lat Nationwide). Lubimy świętować, lubimy spotykać branżowych przyjaciół, więc wraz z redaktor naczelną stawiłyśmy się w Teatrze Polskim, spodziewając się sympatycznej, ale niekoniecznie do głębi poruszającej uroczystości. I obie zostałyśmy zaskoczone, a nawet bardzo zaskoczone.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerzy na fali
poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:01

Byłam w nielicznej grupie malkontentów, którzy nie chcieli powrotu Kongresu Brokerów do Mikołajek. Wielogodzinna podróż, to raz, a przyjemne okoliczności przyrody – to dwa. Czy można się w ogóle skupić na pracy, gdy za oknem szumi jezioro, a hotelowa plaża kusi leżakami przygotowanymi dla spragnionych wypoczynku ubezpieczeniowców? Nie można.

Add a comment

Więcej…
 
Polisa dla millenialsa
poniedziałek, 30 maja 2016 08:52

Holenderska firma doradcza ITDS specjalizująca się w mediach społecznościowych dla branży ubezpieczeń i finansów zaprosiła polskich ubezpieczycieli na spotkanie dotyczące mobilnej aktywności zakładów. Spotkanie odbyło się w warszawskim Vitkacu 24 maja br. Wzięli w nim udział m.in. przedstawiciele Warty, AXA, Allianz, Prudential, Inter Polska, MetLife, Open Life, AVIVA, Signal Iduna i PKO Ubezpieczenia.

Add a comment
Więcej…
 
Jak tańczyć w kaftanie bezpieczeństwa?
poniedziałek, 16 maja 2016 09:05

To już (lub też dopiero) czwarty kongres Polskiej Izby Ubezpieczeń w Sopocie. Organizatorom udało się stworzyć imprezę, która na stałe wpisała się w panoramę naszej branży. Tradycyjnie dopisali liczni przedstawiciele zarządów towarzystw, parlamentu, rządu, urzędów państwowych, nadzorów, organizacji samorządowych oraz środowisk akademickich. Tak czy inaczej, pod względem frekwencji Kongres okazał się sukcesem.

Add a comment

Więcej…
 
Czas na biuro przyszłości
środa, 04 maja 2016 09:08

W kwietniu Samsung otworzył swój najnowocześniejszy punkt serwisowy w Polsce. Placówka powstała głównie z myślą o urządzeniach mobilnych koreańskiego potentata, ale właściciele zepsutych lodówek czy płyt grzewczych również mogą liczyć na pomoc wykwalifikowanych serwisantów.

Add a comment

Więcej…
 
Bo we mnie jest CEX
poniedziałek, 18 kwietnia 2016 08:54

Ostatni panel w czasie kwietniowego Insurance Forum dotyczył doświadczeń klienta – z angielska customer experience, o wpadającym w ucho skrócie CEX. Nad tymi doświadczeniami nasza branża musi jeszcze sporo popracować, bo przeciętności jest wciąż więcej niż spektakularnych olśnień. Powinniśmy olśniewać, a jakoś nie olśniewamy.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 5 z 21

MediSky: Arkadiusz Piątek nowym dyrektorem generalnym na Polskę

Firma MediSky International mianowała Arkadiusza Piątka nowym dyrektorem generalnym na Polskę. Będzie on odpowiedzialny za wypracowanie...


czytaj dalej

Alior Bank: Katarzyna Sułkowska zatwierdzona na stanowisku prezesa

15 maja na trzysta osiemdziesiątym dziewiątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Katarzyny...


czytaj dalej

Zurich: Wielkiej fuzji nie będzie

Zurich Insurance nie planuje dużej fuzji i ucina spekulacje na temat swojego zaangażowania we wzmożoną aktywność akwizycyjną w branży.

W I kw....


czytaj dalej

Marsh: Stawki odnowieniowe poszły w górę

Po 4,5 roku spadków ceny ubezpieczeń wzrosły średnio drugi kwartał z rzędu. W dużym stopniu jest to spowodowane cenami ubezpieczeń majątkowych, na...


czytaj dalej

Aon Polska: RIM pomaga firmom w odpowiednim zarządzaniu ryzykiem

RMI (Risk Maturity Index), czyli indeks dojrzałości zarządzania ryzykiem – taką nazwę nosi narzędzie Aon, które może wspomóc polskie firmy w...


czytaj dalej

Pramerica Życie: Udany rok

Historyczny zysk netto w wysokości 27,4 mln zł, o ponad jedną trzecią wyższy niż w roku poprzednim, sporo ponad ćwierć miliarda złotych zebranych...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook