feed-image -

Inspiracje


W czym może ci pomóc wirtualny menedżer?
poniedziałek, 21 lipca 2014 07:31

Ten, kto mnie zna, nie uwierzy, ale od jakiegoś czasu wykonuję codziennie kilkadziesiąt „brzuszków”. Dokładniej, robię to od 9 dni. Zaczynałam od 10 powtórzeń, wykonanych z językiem na brodzie i głośnym dyszeniem. No dobrze, trochę przesadzam, moja kondycja nie była aż taka fatalna. Była zwyczajnie nędzna.

Add a comment

Więcej…
 
I żółw, i zając
poniedziałek, 14 lipca 2014 08:58

Pamiętasz bajkę o żółwiu i zającu? Zając i żółw ścigali się. Zając rozpoczął wyścig z przekonaniem, że jest skazany na zwycięstwo. Ruszył pełną parą, ale gdy tylko powolny rywal zniknął mu z oczu, postanowił, że chwilę odpocznie. Zasnął. Dzięki temu znacznie wolniejszy, ale bardziej zdyscyplinowany i zdeterminowany żółw zwyciężył w wyścigu. Czy podobnie jest w sprzedaży?

Add a comment
Więcej…
 
Zrób to na poważnie
poniedziałek, 07 lipca 2014 08:08

Nie wiem jak ty, ale ja trafiłam do branży ubezpieczeniowej przez przypadek. Powiedzmy to sobie uczciwie. Mało kto już od przedszkola marzy, że zostanie ubezpieczeniowcem. Równie niewielu planuje swoją karierę w sprzedaży. Najczęściej jest tak, że taka praca po prostu się „przydarza”. Mijają lata i okazuje się, że w „przypadkowej” pracy spędziliśmy pół życia. Jeśli chcesz, żeby praca przynosiła ci większą satysfakcję i lepsze efekty, wybierz ją ponownie. Tym razem na poważnie.

Add a comment

Więcej…
 
Kto zabrał twój czas?
poniedziałek, 30 czerwca 2014 07:33

Czas to pieniądz, czas to rozwój, czas to wyniki. Tylko co robić, kiedy czasu nie ma? Problem jest ważny, ponieważ odpowiednio planując swoje działania, znacząco wpływasz nie tylko na dochody, ale również na ogólne zadowolenie z życia.
Jak swój czas powinien planować doradca finansowy, mówił Ian Green, podczas czerwcowego seminarium dla polskich ubezpieczeniowców.

Add a comment

Więcej…
 
Kim jest twój idealny klient?
poniedziałek, 23 czerwca 2014 09:25

Czy istnieje sposób na szybkie przyśpieszenie biznesu? Bardzo ważnym krokiem jest właściwa segmentacja klientów. Starając się obsłużyć wszystkich, których się da, tracisz mnóstwo energii, a efekty nie zawsze są zachwycające.

Add a comment
Więcej…
 
Kastomer dżurnej czy droga przez mękę
poniedziałek, 16 czerwca 2014 08:52

Jeżdżę ostatnio po różnych marketingowych i biznesowych konferencjach i gdzie ucha nie przyłożyć, tam słychać o „doświadczeniu klienta”. Jednym z wymiarów tego doświadczenia jest „customer journey”. Termin ten oznacza dosłownie „podróż klienta” i obejmuje wszystkie punkty styczności drogiego nabywcy z naszą wspaniałą firmą.
Niestety często zdarza się, że zamiast cudownej podróży, mamy do czynienia z drogą przez mękę.

Add a comment

Więcej…
 
Witamy w erze dyktatury klienta
poniedziałek, 09 czerwca 2014 10:01

Mąż mojej koleżanki jest Amerykaninem i źródłem wielu kłopotów. Gdy jadą Polskim Busem z wizytą do teściowej, Tony prosi kierowcę o ściszenie radia. Potem nie odpowiada mu temperatura w pojeździe i domaga się jej wyregulowania. Przecież zapłacił za bilet, prawda? Gdy Tony dostaje w pubie zimną pizzę, prosi o zrobienie nowej – gorącej. I tak jest ze wszystkim, bo Tony jest dzieckiem kultury, gdzie „klient nasz pan”.

Add a comment

Więcej…
 
Jak zostać księciem z bajki
poniedziałek, 02 czerwca 2014 09:37

Wyobraź sobie, że jesteś na pierwszej randce z kimś, kto naprawdę ci się podoba. Co robisz, żeby zaprezentować się z jak najlepszej strony? Dokładnie te same zasady możesz wykorzystać w komunikacji medialnej z potencjalnymi klientami. Możesz też popełnić dokładnie te same błędy.

Add a comment

Więcej…
 
Brokerze, daj się lubić
poniedziałek, 26 maja 2014 09:03

Niskie ceny polis i coraz bardziej zaciekła rywalizacja o klienta to dla wielu brokerów dramatyczna walka o przetrwanie. Nie jest rzadkością, że jedno przedsiębiorstwo reprezentuje jednocześnie kilku pośredników. Jak przetrwać w tej dżungli miękkiego rynku?

Add a comment

Więcej…
 
Czy robisz biznes H2H?
poniedziałek, 19 maja 2014 09:29

Przez dżunglę wędruje słoń. Gonimy go z dzidami w rękach. Od czasu do czasu komuś udaje się trafić słonia w szary zadek, jednak wygra ten, kto wyprzedzi słonia i wykopie naprawdę duży dół na środku drogi.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 5 z 18

Nationale-Nederlanden: Anita Bogusz członkiem zarządu ds. ryzyka

22 czerwca, na trzysta sześćdziesiątym pierwszym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Anity...


czytaj dalej

PZU Życie: Małgorzata Sadurska w zarządzie spółki

Małgorzata Sadurska została nowym członkiem zarządu PZU Życie – wynika z informacji znajdujących się na stronie internetowej ubezpieczyciela.

...


czytaj dalej

SCOR: Rynek reasekuracji medycznej w USA

SCOR Global Life, spółka zależna francuskiego reasekuratora SCOR, specjalizująca się w międzynarodowych ubezpieczeniach na życie i zdrowotnych,...


czytaj dalej

Aviva: Cyberprodukt dla małego biznesu

Brytyjski ubezpieczyciel Aviva w ramach rozbudowywania działu ubezpieczeń specjalistycznych planuje wprowadzenie w br. nowego produktu dla małych...


czytaj dalej

Concordia Ubezpieczenia: 20 lat minęło

17 czerwca w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Gala Jubileuszowa Concordii Ubezpieczenia – kulminacyjny punkt...


czytaj dalej

Rynek ubezpieczeń: Allianz będzie szturmować pierwsza trójkę

Polski rynek ma duże znaczenie dla Allianz. Dlatego ubezpieczyciel zamierza wzmocnić swoją pozycję w naszym kraju. Droga do tego celu będzie...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy