feed-image -

Inspiracje


Do przodu, introwertycy!
poniedziałek, 31 marca 2014 08:37

Gdy 1 września 1997 r. szłam na rozpoczęcie roku szkolnego w nowym liceum, zapakowałam do teczki książkę (to był chyba Władca pierścieni J.R.R. Tolkiena). Przyłapał mnie na tym mój tata. Wziął mnie na stronę i przekonywał, że to nie jest dobry pomysł pierwszego dnia w nowym miejscu. Miałam przecież nawiązywać nowe znajomości i budować wizerunek osoby otwartej i potencjalnie popularniej. Tak on to widział, życząc mi jak najlepiej i starając się przekazać podstawowe zasady przetrwania w życiu społecznym.

 

Add a comment
Więcej…
 
Wszyscy pracujemy w IT
poniedziałek, 24 marca 2014 09:57

W połowie marca trafiłam na piątą edycję Forum Architektów Ubezpieczeniowych organizowanego przez firmę Atena Usługi Informatyczne i Finansowe. Po raz pierwszy trzeba było donosić krzesła i walczyć o materiały, co dowodzi, że impreza cieszy się rosnącym zainteresowaniem branży ubezpieczeniowej. I słusznie.

Add a comment

Więcej…
 
Czego możemy nauczyć się od Caritasu
poniedziałek, 17 marca 2014 10:00

Od tygodnia mam „własnego” Ukraińca. Albo Ukrainkę. Wiem, że to osoba samotna mieszkająca w Iwano-Frankiwsku i że potrzebna jej pomoc. Osoba została mi przydzielona przez Caritas w ramach akcji „Rodzina rodzinie. Wyślij paczkę na Ukrainę”. Wszystko zaczęło się tak, że na Facebooku jeden ze znajomych udostępnił zdjęcie elegancko zapakowanej paczki na niebiesko-żółtym tle. Kliknęłam.

Add a comment

Więcej…
 
A jednak nie chodzi (tylko) o pieniądze
poniedziałek, 10 marca 2014 09:37

Teoretycznie wszyscy dobrze znamy zasadę kija i marchewki. Jeśli nagradzamy jakieś zachowanie, to sprawiamy, że ludzie je powtarzają, a jeśli karzemy – to sprawiamy, że ludzie z niego rezygnują. Na tej złotej zasadzie oparte są również systemy motywowania pracowników w firmach ubezpieczeniowych oraz wynagradzania pośredników. Sprzedajesz dużo – dostaniesz wycieczkę, laptop lub dodatkowy przelew na sympatyczną sumę. Tylko czy to naprawdę działa?

Add a comment

Więcej…
 
Chirurgiczna precyzja sprzedaży
poniedziałek, 03 marca 2014 09:36

Student mojego męża został zrekrutowany przez jedną z dużych, ogólnopolskich multiagencji ubezpieczeniowych. Od mniej więcej dwóch miesięcy odkrywa uroki naszej branży, szkoli się intensywnie i umawia na spotkania z wszystkimi, którzy dają się na to namówić. Mój mąż dał się namówić. Dzięki temu po raz pierwszy mogłam zobaczyć, jak wygląda przykładowy formularz analizy finansowej.

Add a comment

Więcej…
 
Najpierw praca, potem praca
poniedziałek, 24 lutego 2014 09:27

Kiedy Celestyna Osiak, coach kobiet przedsiębiorczych, przekonywała, że planowanie roku należy zawsze, ale to zawsze zaczynać od urlopu, długich weekendów i dni wolnych, zrobiłam wielkie oczy. Do tej pory stosowałam zasadę, którą można sprowadzić do oklepanego powiedzenia „najpierw praca, potem przyjemność”. Często ta zasada ewoluowała w kierunku „Najpierw praca, potem praca. A potem praca”.

Add a comment
Więcej…
 
Wszystkiego dobrego. Kup ziemniaki
poniedziałek, 17 lutego 2014 09:33

Że klienta należy kochać, to wie każdy, w każdym razie teoretycznie. Z tym kochaniem w praktyce bywa jednak bardzo różnie. A szkoda, odpowiednio doceniony i właściwie traktowany klient to najcenniejszy kapitał firmy.

Add a comment

Więcej…
 
Nie znoszę, kiedy ludzie tacy jak wy zawracają mi głowę
poniedziałek, 10 lutego 2014 09:54

Wyobraźcie sobie taką scenkę. Stoicie. Dookoła grupa osób, które wymachując rękami krzyczą do Was na zmianę „To jest za drogie!”, „Nie znoszę, kiedy ludzie tacy jak wy zawracają mi głowę!”, „Już to mam!”, „Nie interesuje mnie to!”, „Jesteście oszustami!”. Waszym zadaniem jest podziękować każdej osobie (tak, tak) za „cenną refleksję” i zadać jej pytanie.

Add a comment

Więcej…
 
Eksplozja sprzedaży
poniedziałek, 03 lutego 2014 09:51

Pod koniec stycznia na zaproszenie firmy Milewski & Partnerzy zawitał do Warszawy Blair Singer, by poprowadzić dwudniową „Eksplozję sprzedaży”. W warsztacie uczestniczyło prawie 500 osób z całego świata, które chciały doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe. Nie zabrakło również dumnej reprezentacji branży ubezpieczeniowej (tu serdeczne pozdrowienia dla Kasi Bąk, multiagentki z Ostrowca Świętokrzyskiego, oraz dla Piotra Sołtysa i Zdzisława Celusty z multiagencji GoldPartner).

Add a comment

Więcej…
 
Nieco więcej sensu
poniedziałek, 27 stycznia 2014 09:28

Ji Lee, urodzony w Korei, był coraz bardziej sfrustrowany pracą w nowojorskiej agencji reklamowej. Po tym, jak spędził kilka stresujących miesięcy nad odświeżeniem wizerunku płatków śniadaniowych, czuł, że jego kariera prowadzi donikąd. Poświęca cały czas i twórczą energię na coś, co jako prywatną osobę, zwyczajnie go wkurza.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 18

TFI PZU: Marcin Adamczyk nowym prezesem, Cezary Iwański – członkiem zarządu

16 stycznia Grupa PZU podała, że prezesem TFI PZU zostanie Marcin Adamczyk, wcześniej między innymi szef zespołu rynków lokalnych oraz lead...


czytaj dalej

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Munich Re: Zmiana w radzie nadzorczej

Z dniem 3 stycznia do rady nadzorczej Munich Re została powołana Renata Jungo Brüngger. Sąd w Monachium powołał ją na miejsce Wolfganga...


czytaj dalej

Aon: Zarządzanie ryzykiem Brexitu

Aon plc wprowadził Brexit Navigator – zindywidualizowane rozwiązanie mające na celu pomoc firmom w ilościowym określeniu skutków ekspozycji na...


czytaj dalej

KUKE: Zabezpieczenie wykupu wierzytelności PMG

Polska spółka PMG dostarczy maszyny górnicze o wartości 20,76 mln euro do rosyjskiej spółki ZAO Shahtoupravlyene Taldinskoe-Kyrgajskoe....


czytaj dalej

PIU: Wręczono odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń"

17 stycznia 2017 r. podczas nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Polskiej Izby Ubezpieczeń wręczone zostały odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń”.

...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy