feed-image -

Inspiracje


Jak mieć czas?
niedziela, 17 sierpnia 2014 20:56

Nie masz czasu na dbanie o swoją kondycję? Ja też nie miałam. A teraz trzy razy w tygodniu chodzę na siłownię i dwa razy na basen. Moją przygodę ze sportem zawdzięczam Ianowi Greenowi – wieloletniemu członkowi Million Dollar Round Table (MDRT) i właścicielowi świetnie prosperującej agencji ubezpieczeniowej w południowym Londynie.

Add a comment
Więcej…
 
Szuraj jak Young
poniedziałek, 11 sierpnia 2014 08:27

Gdy na starcie ultramaratonu Sydney-Melbourne w Australii pojawił się 61-letni farmer w stroju roboczym i gumiakach, od razu przykuł uwagę prasy. Na tle wysportowanych młodszych ultramaratończyków wyglądał trochę jak wariat, a trochę jak kosmita. Nikt nie wierzył, że Cliff Young, który na co dzień wypasał owce, zdoła ukończyć bieg na trasie ponad 800 km. Nikt też nie marzył, że Cliff ten bieg wygra.

Add a comment

Więcej…
 
Co mamy z gęsi?
poniedziałek, 04 sierpnia 2014 09:04

W OFE zostałam dzięki telemarketerce z Open Finance. Zadzwoniła do mnie jakiś tydzień temu, pytając, czy wiem, że do 1 sierpnia trzeba podjąć decyzję dotyczącą swojej przyszłej emerytury. Naprawdę nie chciałam się umawiać z żadnym nieznanym mi wcześniej doradcą finansowym, bardzo nie chciałam! A jednak telemarketerka tak pokierowała rozmową, że na spotkanie się umówiłam.

Add a comment

Więcej…
 
Customer experience dla początkujących
poniedziałek, 28 lipca 2014 08:31

Czy zastanawiałeś się, jak się czuje z tobą twój klient? Odpowiedź „dobrze, w końcu jest moim klientem” to o wiele za mało. Gdy głównym atutem twojej oferty jest niska cena, to znajdujesz klientów, dla których również tylko cena się liczy. I przy najbliższej okazji zmienią pośrednika. Zdecydowanie bardziej rentowni są klienci nieco bardziej zamożni, którzy oczekują VIP-owskiej obsługi.

Add a comment
Więcej…
 
W czym może ci pomóc wirtualny menedżer?
poniedziałek, 21 lipca 2014 07:31

Ten, kto mnie zna, nie uwierzy, ale od jakiegoś czasu wykonuję codziennie kilkadziesiąt „brzuszków”. Dokładniej, robię to od 9 dni. Zaczynałam od 10 powtórzeń, wykonanych z językiem na brodzie i głośnym dyszeniem. No dobrze, trochę przesadzam, moja kondycja nie była aż taka fatalna. Była zwyczajnie nędzna.

Add a comment

Więcej…
 
I żółw, i zając
poniedziałek, 14 lipca 2014 08:58

Pamiętasz bajkę o żółwiu i zającu? Zając i żółw ścigali się. Zając rozpoczął wyścig z przekonaniem, że jest skazany na zwycięstwo. Ruszył pełną parą, ale gdy tylko powolny rywal zniknął mu z oczu, postanowił, że chwilę odpocznie. Zasnął. Dzięki temu znacznie wolniejszy, ale bardziej zdyscyplinowany i zdeterminowany żółw zwyciężył w wyścigu. Czy podobnie jest w sprzedaży?

Add a comment
Więcej…
 
Zrób to na poważnie
poniedziałek, 07 lipca 2014 08:08

Nie wiem jak ty, ale ja trafiłam do branży ubezpieczeniowej przez przypadek. Powiedzmy to sobie uczciwie. Mało kto już od przedszkola marzy, że zostanie ubezpieczeniowcem. Równie niewielu planuje swoją karierę w sprzedaży. Najczęściej jest tak, że taka praca po prostu się „przydarza”. Mijają lata i okazuje się, że w „przypadkowej” pracy spędziliśmy pół życia. Jeśli chcesz, żeby praca przynosiła ci większą satysfakcję i lepsze efekty, wybierz ją ponownie. Tym razem na poważnie.

Add a comment

Więcej…
 
Kto zabrał twój czas?
poniedziałek, 30 czerwca 2014 07:33

Czas to pieniądz, czas to rozwój, czas to wyniki. Tylko co robić, kiedy czasu nie ma? Problem jest ważny, ponieważ odpowiednio planując swoje działania, znacząco wpływasz nie tylko na dochody, ale również na ogólne zadowolenie z życia.
Jak swój czas powinien planować doradca finansowy, mówił Ian Green, podczas czerwcowego seminarium dla polskich ubezpieczeniowców.

Add a comment

Więcej…
 
Kim jest twój idealny klient?
poniedziałek, 23 czerwca 2014 09:25

Czy istnieje sposób na szybkie przyśpieszenie biznesu? Bardzo ważnym krokiem jest właściwa segmentacja klientów. Starając się obsłużyć wszystkich, których się da, tracisz mnóstwo energii, a efekty nie zawsze są zachwycające.

Add a comment
Więcej…
 
Kastomer dżurnej czy droga przez mękę
poniedziałek, 16 czerwca 2014 08:52

Jeżdżę ostatnio po różnych marketingowych i biznesowych konferencjach i gdzie ucha nie przyłożyć, tam słychać o „doświadczeniu klienta”. Jednym z wymiarów tego doświadczenia jest „customer journey”. Termin ten oznacza dosłownie „podróż klienta” i obejmuje wszystkie punkty styczności drogiego nabywcy z naszą wspaniałą firmą.
Niestety często zdarza się, że zamiast cudownej podróży, mamy do czynienia z drogą przez mękę.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 8 z 22

Aviva: Iwona Czech odpowiada za marketing

Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę dla...


czytaj dalej

Equinum Broker: Tomasz Kutyba nowym wiceprezesem

Z dniem 30 czerwca funkcję wiceprezesa firmy brokerskiej Equinum Broker objął Tomasz Kutyba. Zmiana w zarządzie związana jest z realizacją nowej...


czytaj dalej

Charted Insurance: Nierówność zarobków mężczyzn i kobiet

Charted Insurance Institute zanalizował dane na temat zarobków opublikowane przez 192 ubezpieczycieli, pośredników, dostawców usług, doradców...


czytaj dalej

MetLife: Lucep zwycięzcą konkursu collab 3.0 EMEA

MetLife ogłosił wyniki konkursu collab 3.0 EMEA, w którym insurtechy rywalizowały o kontrakt o wartości 100 tys. dolarów na zrealizowanie...


czytaj dalej

Grupa Europa: Ochrona telefonu za pośrednictwem Simapki

Grupa Europa rozpoczęła współpracę z firmą Team4U – właścicielem aplikacji mobilnej Simapka, za pośrednictwem której zaoferuje ubezpieczenie...


czytaj dalej

Link4: Pół miliona zł premii na liczniku Kasa Wraca

Telematyczni kierowcy ubezpieczeni w Link4 wygenerowali już ponad pół miliona zł premii w programie Kasa Wraca. Rekordzista obniżył cenę polisy...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook