feed-image -

Reklama

Bancassurance


SUS: podsumowanie pierwszego roku działania
czwartek, 06 marca 2008 10:37
Minął ponad rok od uruchomienia wspólnej platformy ubezpieczeniowej mBanku i BRE Ubezpieczenia. W ciągu roku klienci mBanku wykupili 82 tys. polis.

Add a comment
Więcej…
 
Nordea: kampania reklamowa polisy Nordea Profit Plus
wtorek, 04 marca 2008 10:28
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową polisy Nordea Profit Plus.Nowa kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Podobnie jak w poprzednich kampaniach bohaterem obecnej kampanii jest ambasador marki Nordea, Toni Hyyryläinen.

Add a comment
Więcej…
 
Warta i Kredyt Bank: wyższe oprocentowanie WARTA GWARANCJA Lokaty Ubezpieczeniowej
poniedziałek, 03 marca 2008 18:11
Kredyt Bank podwyższył oprocentowanie produktu WARTA GWARANCJA Lokata Ubezpieczeniowa.

Add a comment
Więcej…
 
BRE Bank: nowy produkt bancassurance
piątek, 21 grudnia 2007 12:10
Do 4 stycznia trwa subskrypcja na trzyletni produkt bancassurance „Wind of Change”, oparty o koszyk trzech indeksów i kurs wymiany USD/PLN. Produkt połączony jest z ubezpieczeniem na życie i dożycie, dzięki czemu ma zarówno zalety ubezpieczenia, jak i produktu inwestycyjnego.

Add a comment
Więcej…
 
Bancassurance: kłopoty z umowami ubezpieczenia
piątek, 21 grudnia 2007 12:10
Jak pisze "Gazeta Prawna",  z analizy skarg trafiających do rzecznika ubezpieczonych wynika, że z jednej strony zawierający umowy ubezpieczenia w bankach nie czytają ich warunków, a z drugiej nie zawsze je dostają. W efekcie rośnie liczba skarg na takie umowy.

Add a comment
Więcej…
 
Rynek ubezpieczeniowy: rośnie wartość bancassurance
czwartek, 22 listopada 2007 13:05
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych za pośrednictwem kanału bankowego staje się coraz bardziej rentownym i perspektywicznym biznesem. Wartość polskiego bancassurance na koniec 2006 roku wyniosła ok. 8 mld złotych. Według szacunków na koniec 2007 roku może osiągnąć poziom 12 mld złotych.

Add a comment
Więcej…
 
BZ WBK i CU: kolejny etap rozwoju działalności bancassurance w Polsce
środa, 21 listopada 2007 12:21
Bank Zachodni WBK SA i Aviva, spółka macierzysta Grupy Commercial Union Polska, podpisały umowę przewidującą wspólne utworzenie dwóch nowych towarzystw ubezpieczeniowych, które będą oferować swoje produkty klientom banku. BZWBK i Aviva jako pierwsze na polskim rynku podejmują taki model współpracy w zakresie bancassurance, który z powodzeniem rozwija się w wielu krajach europejskich.

Add a comment
Więcej…
 
Bancassurance: banki powinny zmodyfikować swoją politykę
środa, 14 listopada 2007 10:55
{mosimage}W Polsce, tak, jak w większości państw, oferta banków to przede wszystkim ubezpieczenia na życie połączone z elementem oszczędnościowym. Dystrybucja polis majątkowych w ramach bancassurance jest niewielka. Jako jeden z głównych powodów takiej sytuacji Krzysztof Rosiński, wiceprezes zarządu spółek ubezpieczeniowych GK Europa wymienia fakt, iż polisy majątkowe są tańsze niż te na życie, a więc niższe są marże, które pozostają do podzielenia między bank a ubezpieczyciela.

Jednak zdaniem autorów raportu „Bancassurance: trendy, możliwości i wyzwania“ polisy majątkowe mogą być motorem wzrostu bancassurance. Według ich opinii, taki proces wymaga od banków poniesienia większych kosztów obsługi polis, ale również gotowości na możliwe zakłócenia relacji z klientami. Powód? Ubezpieczenia majątkowe to częściej wypłacane odszkodowania, zatem zwiększa się najbardziej konfliktogenny w przypadku funkcjonowania ubezpieczeń obszar relacji z klientami.

Add a comment
Więcej…
 
Warta i Kredyt Bank: nowa kampania "Ubezpieczymy dokładnie to, co trzeba"
środa, 03 października 2007 10:30
1 października Warta i Kredyt Bank rozpoczęły zintegrowaną kampanię marketingową ubezpieczenia Warta Ekstrabiznes oraz kredytów dla firm. To kolejny przykład połączonych działań wspierających sprzedaż i promujących ideę bancassurance.

Add a comment
Więcej…
 
Bancassurance: wysokie prowizje banków
środa, 26 września 2007 11:08
{mosimage}Pojawiły się pierwsze przeszkody na drodze przeżywającego okres gwałtownego rozwoju bancassurance. Jest takie powiedzenie, że kiedy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Nie inaczej jest i tym razem. Tym razem kością niezgody pomiędzy bankami i ubezpieczycielami stały się prowizje, które zdaniem tych ostatnich nie mogą być podnoszone w nieskończoność.

Jak twierdzi Wojciech Trybuszkiewicz, dyrektor Departamentu Bancassurance w Generali, obecne stawki ubezpieczeniowe są na niskim poziomie i nie pozostawiają pola do spełnienia warunków banków przy zachowaniu minimalnego rogu rentowności produktu.

Ze względu na wysokie stawki za pośrednictwo problem jest istotny. Marek Piętka, dyrektor departamentu bancassurance w Gommercial Union Polska mówi, że zależnie od linii produktowej i strategii banku jego prowizje mogą wynosić zarówno 3 proc. jak i 90 proc. Piętka dodaje, że zdecydowanie wyższe prowizje banki pobierają od ubezpieczeń o charakterze ochronnym, a niższe od sprzedaży ubezpieczeń o charakterze inwestycyjnym.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 51 52 następna > ostatnia >>

Strona 51 z 52

Aegon: Michał Jakubowski dyrektorem ds. Biznesu Korporacyjnego

Do zespołu Aegon Polska dołączył Michał Jakubowski, obejmując stanowisko dyrektora ds. Biznesu Korporacyjnego. Będzie on odpowiedzialny m.in. za...


czytaj dalej

PZU: Arkadiusz Gęsicki dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu

Arkadiusz Gęsicki został nowym dyrektorem zarządzającym ds. Rozwoju Biznesu Grupy PZU. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadać za Biuro...


czytaj dalej

UE: Coraz bliżej ogólnoeuropejskiego produktu emerytalnego

Na decyzję Parlamentu Europejskiego czekają przepisy rozporządzenia, które mają ułatwić odkładanie pieniędzy na emeryturę. Wstępne porozumienie...


czytaj dalej

Aviva: Plan awaryjny na twardy brexit

Brytyjska Aviva zwróciła się do sądu w Londynie o zgodę na transfer aktywów o łącznej wartości 9 mld euro. Ubezpieczyciel wyjaśnił, że wobec...


czytaj dalej

Insurance Forum: O digitalizacji, motoryzacji i potrzebach pokolenia silver

W dniach 17-18 kwietnia w Warszawie odbędzie się wiosenna odsłona tegorocznego Spotkania Liderów Bankowości i Ubezpieczeń, czyli 17. edycji...


czytaj dalej

Pięć dni do „IT w ubezpieczeniach GigaCon 2019”

26 lutego w Warszawie odbędzie się XVIII edycja konferencji poświęconej informatyzacji sektora ubezpieczeniowego, zatytułowana „IT w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook