feed-image -

Informatyka


AEGON TUnŻ S.A.: Wind Telecom S.A. wdraża Contactis Insurance
poniedziałek, 11 czerwca 2007 15:40
Wind Telecom S.A. specjalizujący się w dostarczaniu systemów wspierających centra obsługi klienta, Contactis Contact Center, rozpoczął wdrożenie dedykowanego rozwiązania dla firm ubezpieczeniowych Contactis Insurance w spółce AEGON TU na Życie S.A. System będzie wspierał telefoniczną obsługę klienta, co pozwoli na podniesienie jakości świadczonych usług i zwiększenie efektywności pracy konsultantów.

Add a comment
Więcej…
 
Compensa: Kapsch wdrożył IP Contact Center firmy Nortel
środa, 30 maja 2007 10:32
TU Compensa S.A., należące do Vienna Insurance Group  wybrało firmę Kapsch na dostawcę systemu IP Contact Center firmy Nortel, jako platformę obsługującą nowe Contact Center w TU Compensa S.A. Nowoczesny system oparty o technologię VoIP został wdrożony w ciągu 6 tygodni i oddany do użytku w styczniu bieżącego roku.

Add a comment
Więcej…
 
PZU Życie: problemy z wdrożeniem systemu informatycznego
wtorek, 10 kwietnia 2007 16:26
System Informatyczny GraphTalk , którego zadaniem jest obsługa ubezpieczeń grupowych w PZU Życie miał rozpocząć funkcjonowanie w drugiej połowie 2006 r. Do dziś jednak konsorcjum amerykańskiego CSC (autor programu) i Prokomu, największej polskiej grupie firm IT, nie udało się go wdrożyć. Według informacji "Pulsu Biznesu", w związku z problemami z wdrożeniem systemu PZU Życie utworzy 70 mln zł rezerwy, która wpłynie na ostateczny wynik grupy PZU za 2006 r.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 41 42 następna > ostatnia >>

Strona 42 z 42

TFI PZU: Marcin Adamczyk nowym prezesem, Cezary Iwański – członkiem zarządu

16 stycznia Grupa PZU podała, że prezesem TFI PZU zostanie Marcin Adamczyk, wcześniej między innymi szef zespołu rynków lokalnych oraz lead...


czytaj dalej

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Aon: Zarządzanie ryzykiem Brexitu

Aon plc wprowadził Brexit Navigator – zindywidualizowane rozwiązanie mające na celu pomoc firmom w ilościowym określeniu skutków ekspozycji na...


czytaj dalej

USA i UE: Porozumienie w sprawie regulacji ubezpieczeniowych

Negocjatorzy reprezentujący Stany Zjednoczone i Unię Europejską poinformowali, że osiągnęli porozumienie w sprawie regulacji dotyczących...


czytaj dalej

EAP: Podsumowanie roku

Europ Assistance Polska (EAP) podsumowała 2016 rok pod względem obsługi spraw assistance. W minionym roku firma zrealizowała o jedną piątą więcej...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Kolejny laur „Gwiazda Jakości Obsługi”

Ergo Hestia została uhonorowana tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. To kolejny rok z rzędu, kiedy wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy