feed-image -

Informatyka


Generali: rusza Portal Klienta
poniedziałek, 02 lipca 2007 14:41
Od początku lipca br. Generali uruchamia specjalnie zbudowany Portal Klienta, który przez sieć WWW pozwoli klientom zarządzać i administrować produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi zakupionymi w Generali. Na początek – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – Klienci mogą zarządzać środkami finansowymi ulokowanymi w ramach nowej linii produktów inwestycyjnych pod nazwą „Generali Beneficio”. Inwestor ma tym samym zapewnioną możliwość sprawnej obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i możliwość dokonywania operacji na polisie. Portal Klienta będzie na bieżąco rozbudowywany i w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Ponadto ta nowoczesna platforma internetowa wykorzystywana będzie – dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom – także przez sieci agentów i brokerów, jako narzędzie wspierające proces sprzedaży produktów.

Add a comment
Więcej…
 
Skandia Życie: nawiązanie współpracy z Fild.NET
wtorek, 26 czerwca 2007 12:22
Skandia Życie TU SA rozpoczęła współpracę z firmą Fild.NET, specjalizującą się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft.

Add a comment
Więcej…
 
AEGON TUnŻ S.A.: Wind Telecom S.A. wdraża Contactis Insurance
poniedziałek, 11 czerwca 2007 15:40
Wind Telecom S.A. specjalizujący się w dostarczaniu systemów wspierających centra obsługi klienta, Contactis Contact Center, rozpoczął wdrożenie dedykowanego rozwiązania dla firm ubezpieczeniowych Contactis Insurance w spółce AEGON TU na Życie S.A. System będzie wspierał telefoniczną obsługę klienta, co pozwoli na podniesienie jakości świadczonych usług i zwiększenie efektywności pracy konsultantów.

Add a comment
Więcej…
 
Compensa: Kapsch wdrożył IP Contact Center firmy Nortel
środa, 30 maja 2007 10:32
TU Compensa S.A., należące do Vienna Insurance Group  wybrało firmę Kapsch na dostawcę systemu IP Contact Center firmy Nortel, jako platformę obsługującą nowe Contact Center w TU Compensa S.A. Nowoczesny system oparty o technologię VoIP został wdrożony w ciągu 6 tygodni i oddany do użytku w styczniu bieżącego roku.

Add a comment
Więcej…
 
PZU Życie: problemy z wdrożeniem systemu informatycznego
wtorek, 10 kwietnia 2007 16:26
System Informatyczny GraphTalk , którego zadaniem jest obsługa ubezpieczeń grupowych w PZU Życie miał rozpocząć funkcjonowanie w drugiej połowie 2006 r. Do dziś jednak konsorcjum amerykańskiego CSC (autor programu) i Prokomu, największej polskiej grupie firm IT, nie udało się go wdrożyć. Według informacji "Pulsu Biznesu", w związku z problemami z wdrożeniem systemu PZU Życie utworzy 70 mln zł rezerwy, która wpłynie na ostateczny wynik grupy PZU za 2006 r.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 41 42 43 44 następna > ostatnia >>

Strona 44 z 44

AXA: Artur Maliszewski zatwierdzony na stanowisku prezesa

21 listopada na trzysta siedemdziesiątym piątym posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Artura...


czytaj dalej

InterRisk: Piotr Karda opuszcza zarząd spółki

W wyniku obustronnego porozumienia w grudniu Piotr Karda przestanie pełnić funkcję członka zarządu InterRisk. Od  16 listopada do czasu...


czytaj dalej

Euler Hermes: Turcja – silny wzrost gospodarczy w 2017 r.

Analitycy Euler Hermes oczekują, że tegoroczny wzrost PKB w Turcji podskoczy do 5,2% dzięki wysokim wydatkom publicznym i inwestycjom oraz odbiciu...
czytaj dalej

Wellmo: Cyfrowe usługi zdrowotne

Fińska mobilna platforma opieki zdrowotnej Wellmo zapowiedziała, że pomoże niemieckiemu dostawcy usług telemedycznych Sanvartis w opracowaniu dla...
czytaj dalej

UKNF: Propozycje Forum Zadośćuczynień

Tabela wartości zadośćuczynień dla poszczególnych uprawnionych i ustawowe ograniczenie ich kręgu – to najważniejsze efekty prac nad uregulowaniem...


czytaj dalej

CUK Ubezpieczenia: „Tak” dla zniżek zależnych od punktów karnych

Z drugiej edycji badania „Polacy o ubezpieczeniach”, przeprowadzonego na zlecenie multiagencji CUK Ubezpieczenia wynika, że polscy kierowcy chcą...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy