feed-image -

Reklama

Informatyka


Europ Assistance Polska: nowy SERWIS TURYSTYCZNY na stronie internetowej
poniedziałek, 16 lipca 2007 11:43
W ramach strony internetowej Europ Assistance Polska został uruchomiony nowy SERWIS TURYSTYCZNY. Aby z niego skorzystać, należy kliknąć na link “Zanim wyjedziesz za granicę…”, znajdujący się na stronie głównej, w sekcji “Praktyczne informacje”.

Add a comment
Więcej…
 
Nordea Life & Pension: wdrożenie systemu Adobe LiveCycle
środa, 11 lipca 2007 11:18
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A, jako pierwsza instytucja w Europie, wdrożyła w czerwcu rozwiązanie Adobe LiveCycle Barcoded Forms dla Ascent Capture, dostarczone przez DICOM Polska. Rozwiązanie to służy do automatycznego odczytu treści wydrukowanych formularzy pdf, wypełnionych pismem ręcznym. Jest to rozwiązanie dedykowane największym klientom instytucjonalnym.

Add a comment
Więcej…
 
Generali: rusza Portal Klienta
poniedziałek, 02 lipca 2007 14:41
Od początku lipca br. Generali uruchamia specjalnie zbudowany Portal Klienta, który przez sieć WWW pozwoli klientom zarządzać i administrować produktami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi zakupionymi w Generali. Na początek – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – Klienci mogą zarządzać środkami finansowymi ulokowanymi w ramach nowej linii produktów inwestycyjnych pod nazwą „Generali Beneficio”. Inwestor ma tym samym zapewnioną możliwość sprawnej obserwacji stanu prowadzonej inwestycji i możliwość dokonywania operacji na polisie. Portal Klienta będzie na bieżąco rozbudowywany i w ciągu najbliższych miesięcy dołączane będą do niego kolejne produkty. Ponadto ta nowoczesna platforma internetowa wykorzystywana będzie – dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom – także przez sieci agentów i brokerów, jako narzędzie wspierające proces sprzedaży produktów.

Add a comment
Więcej…
 
Skandia Życie: nawiązanie współpracy z Fild.NET
wtorek, 26 czerwca 2007 12:22
Skandia Życie TU SA rozpoczęła współpracę z firmą Fild.NET, specjalizującą się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft.

Add a comment
Więcej…
 
AEGON TUnŻ S.A.: Wind Telecom S.A. wdraża Contactis Insurance
poniedziałek, 11 czerwca 2007 15:40
Wind Telecom S.A. specjalizujący się w dostarczaniu systemów wspierających centra obsługi klienta, Contactis Contact Center, rozpoczął wdrożenie dedykowanego rozwiązania dla firm ubezpieczeniowych Contactis Insurance w spółce AEGON TU na Życie S.A. System będzie wspierał telefoniczną obsługę klienta, co pozwoli na podniesienie jakości świadczonych usług i zwiększenie efektywności pracy konsultantów.

Add a comment
Więcej…
 
Compensa: Kapsch wdrożył IP Contact Center firmy Nortel
środa, 30 maja 2007 10:32
TU Compensa S.A., należące do Vienna Insurance Group  wybrało firmę Kapsch na dostawcę systemu IP Contact Center firmy Nortel, jako platformę obsługującą nowe Contact Center w TU Compensa S.A. Nowoczesny system oparty o technologię VoIP został wdrożony w ciągu 6 tygodni i oddany do użytku w styczniu bieżącego roku.

Add a comment
Więcej…
 
PZU Życie: problemy z wdrożeniem systemu informatycznego
wtorek, 10 kwietnia 2007 16:26
System Informatyczny GraphTalk , którego zadaniem jest obsługa ubezpieczeń grupowych w PZU Życie miał rozpocząć funkcjonowanie w drugiej połowie 2006 r. Do dziś jednak konsorcjum amerykańskiego CSC (autor programu) i Prokomu, największej polskiej grupie firm IT, nie udało się go wdrożyć. Według informacji "Pulsu Biznesu", w związku z problemami z wdrożeniem systemu PZU Życie utworzy 70 mln zł rezerwy, która wpłynie na ostateczny wynik grupy PZU za 2006 r.

Add a comment
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 41 42 43 44 45 46 następna > ostatnia >>

Strona 46 z 46

KNF: Marek Chrzanowski zrezygnował

13 listopada przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) Marek Chrzanowski złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Rezygnacja...


czytaj dalej

Superpolisa: Anna Bernacka-Matras pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży

Anna Bernacka-Matras, przez ostatnie lata dyrektor największego przedstawicielstwa w strukturach sprzedażowych Grupy Ergo Hestia, dołączyła w...


czytaj dalej

Allianz: Górna połowa przedziału docelowego

Jest wysoce prawdopodobne, że Allianz osiągnie w 2018 r. zysk z górnej połowy przedziału docelowego – przewiduje dyrektor finansowy Giulio...


czytaj dalej

Talanx: Wzrost zysków mimo dużych obciążeń

Przez trzy kwartały obecnego roku Grupa Talanx zarobiła netto blisko 500 mln euro. Do osiągnięcia tego wyniku przyczyniły się niemal wszystkie...


czytaj dalej

UFG: 75% przypadków braku OC wykrytych bez udziału kierowcy

Przez 3 kwartały tego roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) wystawił ponad 68 tysięcy wezwań o zapłacenie kary za brak OC posiadaczy...


czytaj dalej

Rozmowy bez Asekuracji: Generalnie o likwidacji

Opublikowany 13 listopada 41. odcinek podcastu „Rozmowy bez Asekuracji” poświęcony był najnowszym wdrożeniom w obszarze likwidacji szkód w...


czytaj dalej

 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Gazeta

Prenumerata
E-wydanie

Firma

Redakcja
Reklama

Ogłoszenia

Podcast

Kursy on-line
Zamów newsletter
Facebook